Dus?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je gezocht zou hebben zou je namelijk geweten hebben dat de PvdD nergens een burgemeester heeft geleverd, en dus die insinuerende post niet had moeten posten.
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:28 schreef Toine51 het volgende:
Ik zeg dat toch helemaal niet dat de PvdD een burgemeester ergens heeft?quote:
Teringjantje zeg...
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch helemaal niet dat de PvdD een burgemeester ergens heeft?
Teringjantje zeg...
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch helemaal niet dat de PvdD een burgemeester ergens heeft?
Teringjantje zeg...
En dan ook nog zoveel fouten in 1 hele zin?quote:
Als POLITICA!!!!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:25 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Nou vertel, hoe moet "En straks weer ergens burgemeester" gelezen worden?
Je leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan ook nog zoveel fouten in 1 hele zin?
Oftewel, feitenvrij zielig doen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als POLITICA!!!!!!!
Ik haal de PvdD niet eens aan ofwel?
Nee dat mag niet van Vrede voor dieren. Gewoon alleen maar over zielige diertjes hebben, dan is het gevaar van Poetin vanzelf weg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als je Rusland wilt tegenhouden zal je een Europees leger moeten hebben en niet tientallen miljarden aan de VS doneren.
Laten we het voor de plaatselijke Joodse gemeenschap vooral niet hopen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat als Esther het in de juiste gemeente probeert, ze best een kans maakt.
Op rechts kan men het toch ook niet concreet eens worden over gezamenlijk pijnpunt: de asielcrisis.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
Moest wel weer even lachen bij die splitsing, de reden waarom links nooit aan de macht gaat komen. Ze kunnen het over 99 van de 100 punten eens zijn maar dat ene dispuut zorgt er voor dat die andere 99 ook niet doorgaan.
Zijn allemaal kleine kleutertjes die met de voetjes gaan stampen. Lekker blijven purity checken boys, gaat helemaal prima!
Ze heeft die partij kapot gemaakt met haar propalie onzin van dr.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:32 schreef Gimmick het volgende:
Dat werd tijd. Ze heeft goed werk verricht voor de partij maar er was steeds meer ‘gedoe’ rond haar persoon.
Ook leidt de overvloedige aandacht voor de Palestijnen af van de hoofdboodschap, al verwacht ik niet dat dat zal veranderen.
Het lijkt mij onverstandig dat ze in de kamer blijft. Lijkt mij niet prettig voor Teunissen.
Nee, dan PVV, Groep Markuszower, FvD, ja21, BBB, groep Keijzer. Fractie Van Gasteren, fractie Beukering, fractie van de Sande, fractie Kemperman en fractie Walenkamp. Daar hoor je nooit wat van.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
Moest wel weer even lachen bij die splitsing, de reden waarom links nooit aan de macht gaat komen. Ze kunnen het over 99 van de 100 punten eens zijn maar dat ene dispuut zorgt er voor dat die andere 99 ook niet doorgaan.
Zijn allemaal kleine kleutertjes die met de voetjes gaan stampen. Lekker blijven purity checken boys, gaat helemaal prima!
Volledig uit je duim gezogen. Maar dat maakt niet uit he, het beeld is getekend.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:49 schreef Spring_Sale het volgende:
Drie kinderen, twee Tesla's en een vrijstaand huis op een stuk land ver weg van de Randstad
Ik denk dat zij als veganist dat niet gaat doen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of promotor van het slachtfeest.
De hypocrisie van huidig links kent geen grenzen meer.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:56 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Ik denk dat zij als veganist dat niet gaat doen.
Ouwehand is helemaal van het padje afgeraakt en dat is jammer. Wat haar vrouw zijn ermee te maken heeft ontgaat mij, ik heb mij nooit over iets anders dan haar inhoud uitgelaten, en vroeger vaak positief.quote:Verder wel een beetje voorspelbaar hoor, al dat afzeiken van een linkse politicus. En zeker als het ook nog een vrouw is, dan kun je helemaal lekker los gaan. Is het niet?
Denk dat de feeks het met je eens isquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:56 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Verder wel een beetje voorspelbaar hoor, al dat afzeiken van een linkse politicus. En zeker als het ook nog een vrouw is, dan kun je helemaal lekker los gaan. Is het niet?
Ze had dat zelf ook kunnen voorspellen, een politicus mag je afrekenen op uitspraken en gedrag, heeft niets met links - rechts of vrouw - man te maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:56 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Verder wel een beetje voorspelbaar hoor, al dat afzeiken van een linkse politicus. En zeker als het ook nog een vrouw is, dan kun je helemaal lekker los gaan. Is het niet?
Wat zijn de behaalde punten van het kabinet Schoof?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
Die zaten dan ook in de regering of coalitiequote:Op donderdag 4 juni 2026 15:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ach...
Pechtold die bij het CBR zat nu ineens burgemeester van Delft
Koolmees bij de NS
Van der Wal bij de Bovag...
Etc..
Het is toch frappant dat ze altijd wel weer aan een vetbetaalde baan komen...
[..]
Beter lezen.
Ik zeg dat niet eens...
En dan als het een linkse burgemeester wordt dan zijn de verkiezingen gestolen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mweh, vind je het nog van deze tijd dat politici burgemeester worden zonder dat de burger erbij betrokken wordt?
Tijd voor gekozen burgemeesters.
Het is wel typisch dat hier ook ergens een topic is waar het veel gaat over Eva Vlaardingerbroek en Lidewij de Vos, maar in tegenstelling tot in dit topic loopt het daar niet over van allerlei rare en verzonnen kwalificaties. Gek genoeg zijn het vooral linkse politici en dan vrouwen nog meer dan mannen die het op die manier moeten ontgelden. Dat zegt trouwens meer over de mensen die zoiets schrijven dan over de personen over wie ze schrijven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze had dat zelf ook kunnen voorspellen, een politicus mag je afrekenen op uitspraken en gedrag, heeft niets met links - rechts of vrouw - man te maken.
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat hier ook ergens een topic is waar het veel gaat over Eva Vlaardingerbroek en Lidewij de Vos, maar in tegenstelling tot in dit topic loopt het daar niet over van allerlei rare en verzonnen kwalificaties. Gek genoeg zijn het vooral linkse politici en dan vrouwen nog meer dan mannen die het op die manier moeten ontgelden. Dat zegt trouwens meer over de mensen die zoiets schrijven dan over de personen over wie ze schrijven.
Alles voor de diertjesquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Esther 'genocide' Ouwehand
https://www.tweedekamer.n(...)17257&did=2025D40146
En geen moties over de diertjes in Palestina?
Dit blijft altijd wel the gift that keeps on giving mbt partijen op de linkerflankquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:46 schreef TwenteFC het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |