Ik zou iets in zijn eten doen zodat die echt dagelijks de broekhoest heeftquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:23 schreef LionHeart het volgende:
Ik zou 'm na 2 dagen al over de schutting mieteren.. eng ventje.
Gluten?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou iets in zijn eten doen zodat die echt dagelijks de broekhoest heeft [ afbeelding ]
Ja, RokSyquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft gewoon een S
gelooft ze het zelf![]()
Ik heb ook een Squote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft gewoon een S
gelooft ze het zelf![]()
en die kameel heeft platvoetenquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bonnie heeft wel goeie "Pasvorm" die hoor je niet mekkeren![]()
[ afbeelding ]
Ze moesten vertellen welke Barbie ze uitbeelden toch? Roxy is de goedkope Poolse bruid Barbie 😁quote:
Ze zetten er wel een zwembadje bij. Prima vertoeven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk vinden ze nu geen mensen , wie gaat zich de hele zomer comitten om 3 maanden in die bloedhete Loods te zitten met een club aantoonbare psychopaten...
Do, had zo'n grote bek tegen Robert en Roxy moeten hebben maar dat durft ze niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens
maar Do is ook wel ietwat een zeikerd
Niet dat ik het met je oneens ben, maar ik denk dat Do al vroeg heeft opgemerkt (waarschijnlijk als op TV) dat er met Robert en Roxy niet valt te praten, kijk maar naar het aan spreken op het verzaken van het corvee, gelijk een vijandelijke houding. Tegelijk is het ook het resultaat van de algemene houding in de loods, ze durven alleen iets te zeggen als ze medestanders achter hun hebben om een enkel persoon aan te spreken, een combinatie van geen stemmen voor een eventuele finale willen verliezen, het gebrek aan ruggengraat en niet de intelligentie hebben om hun punt over te brengen. Vergeet ook niet de hypocrisie wanneer ze achter de rug om over iemand praten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:45 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Do, had zo'n grote bek tegen Robert en Roxy moeten hebben maar dat durft ze niet.
Dus maar afreageren op deze jongen, terwijl hij niets anders doet dan die andere twee
Als ze dan maar niet weer een blik oud-bewoners opentrekken. Die mogen van mij ver van die loods blijven. Allemaal!quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk vinden ze nu geen mensen , wie gaat zich de hele zomer comitten om 3 maanden in die bloedhete Loods te zitten met een club aantoonbare psychopaten...
Kan ik ook wel mee leven, al ligt het er wel aan wie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Nou ik heb er geen probleem mee als het maar geen oud deelnemers van DB zelf zijn. Wel van andere RLS's b.v.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
God nee, die twee zou ik niet willen zien maar opperkneus Jeffrey ook niet, wat een nare vent is dat zeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:11 schreef freaky40 het volgende:
EJVJL deelnemers zou ik zeker toejuichen. Zaten leuke spraakmakende types in, Jeffrey b.v. Die 2 geitenwollensokkenneukerts niet inderdaad...
Geen Salars meer aub.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Nou ik heb er geen probleem mee als het maar geen oud deelnemers van DB zelf zijn. Wel van andere RLS's b.v.
Ik vond hem in EJVJL verschrikkelijk naar hij lijkt mij een goeie trol in de Bondgenoten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:52 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
God nee, die twee zou ik niet willen zien maar opperkneus Jeffrey ook niet, wat een nare vent is dat zeg.
Vind ik niet. Komt bij dat ze er juist gebruik van kunnen maken wat Joshlyn weet wat Nyssa weet of kan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje, het komt over alsof ze hoopt dat een ander bondje wint.
Het is dan ook wel heel lastig om Sayf ergens op aan te spreken. Zijn manier van communiceren maakt het bijna nodig dat je het op een zeikerige manier doet, want als je boos wordt, klapt hij helemaal dicht en komt er geen woord meer uit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
eens
maar Do is ook wel ietwat een zeikerd
Als ze gaat zitten, scheurt ze eruit, vrees ik.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ik ook wel mee leven, al ligt het er wel aan wie.
Bij het idee van sommige figuren hoor ik in de verte al zo'n treurig Titanic viooltje spelen ....
Ach nee, geitenwollen sok en sandaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet weer een blik oud-bewoners opentrekken. Die mogen van mij ver van die loods blijven. Allemaal!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Jeff gaat het zeker niet doen. Hij noemde zichzelf na EJVJL al 'de meest goedkope kutfigurant ooit', die gaat zich hier niet meer voor lenen. Ook zijn ma heeft op X een tijdje terug aangegeven dat hij hier gewoon geen tijd meer voor heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:11 schreef freaky40 het volgende:
EJVJL deelnemers zou ik zeker toejuichen. Zaten leuke spraakmakende types in, Jeffrey b.v. Die 2 geitenwollensokkenneukerts niet inderdaad...
Hij wilde volgens mij graag meedoen, maar dat is net precies een van de weinige EJVJL deelnemers die ik liever NIET terug zie in de Bondgenoten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeff gaat het zeker niet doen. Hij noemde zichzelf na EJVJL al 'de meest goedkope kutfigurant ooit', die gaat zich hier niet meer voor lenen. Ook zijn ma heeft op X een tijdje terug aangegeven dat hij hier gewoon geen tijd meer voor heeft.
Zou verder ook niet weten wie van die groep nog wel terug zou keren in die loods. Moraima is al geweest en dat was ook wel te verwachten. Erik had ik niet verwacht, maar echt gek was ook weer niet. Blijft alleen Zoe over die ik dit nog wel eens zie doen, misschien Marciano? Die volgt het programma sowieso. De rest, denk het niet eigenlijk.
bring back Jeffquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij wilde volgens mij graag meedoen, maar dat is net precies een van de weinige EJVJL deelnemers die ik liever NIET terug zie in de Bondgenoten.
Haha nee die mag van mij ook thuisblijven. Het is zonder streams sowieso anders. Het liefst zie ik gewoon alleen maar nieuw volk, liefst ook geen camera geile wannabe influencers enzo, maar goed. Normaal volk wil niet op TV, kijk maar naar onsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij wilde volgens mij graag meedoen, maar dat is net precies een van de weinige EJVJL deelnemers die ik liever NIET terug zie in de Bondgenoten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ik ook wel mee leven, al ligt het er wel aan wie.
Bij het idee van sommige figuren hoor ik in de verte al zo'n treurig Titanic viooltje spelen ....
Maar Sasje hing wel mooi bijna 1½uur , het haar o zo vermoeiende lange covid , won ook nog van BabsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sasje hing wel mooi bijna 1½uur , het haar o zo vermoeiende lange covid , won ook nog van Babs
Ze hangt ook nog steeds aan die vermoeiende Bern. Van een gebrek aan uithoudingsvermogen kunnen we haar niet beschuldigen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |