Heb hier 'n fles YSL Opium staan van ¤150quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
129 euro voor jean paul eau de toilette
no way![]()
ik mag hopen parfumquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb hier 'n fles YSL Opium staan van ¤150
en nog een lillik ding ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:02 schreef LionHeart het volgende:
Wie zijn die mensen die dat betalen voor een drinkbeker?
Dat is de parfum geen eau. Ik heb er geloof ik 4 staan. Kan het niet meer ruiken maar krijg het steedsquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik koop en krijg 't al sinds 1978 toen kwam het voor het eerst uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is de parfum geen eau. Ik heb er geloof ik 4 staan. Kan het niet meer ruiken maar krijg het steeds
flesje chanel parfum 7.5 ml 135 euroquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja je moet er wel bij horen he? Die van de xenos zijn veeel leuker van 4 euroquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:02 schreef LionHeart het volgende:
Wie zijn die mensen die dat betalen voor een drinkbeker?
quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh ik las vanmiddag de naam voor Salar op FB, ze noemen hem daar de Alpaca
ivm het model haar wat hij heeft
vind hem erg onsympathiekquote:
Dat ja, net als gisteren met Nyssa, die zat er gewoon bij. Nou dit weer. Gaat nergens over.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
Joce mag het niet meer over zus hebben van Cas
het zijn ook wel allemaal een stel azijnzeikers bij elkaar
lekker allemaal
Ik snap het wel een beetje, het komt over alsof ze hoopt dat een ander bondje wint.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
Joce mag het niet meer over zus hebben van Cas
het zijn ook wel allemaal een stel azijnzeikers bij elkaar
lekker allemaal
heb meer het idee dat Cas nog steeds niet over zijn ricky verraad heen is en dit op beide twins botviertquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje, het komt over alsof ze hoopt dat een ander bondje wint.
Zal meespelen maar het is wel irritant als ze steeds roept dat Nyssa het wel weet terwijl je daar met een ander bondje zit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb meer het idee dat Cas nog steeds niet over zijn ricky verraad heen is en dit op beide twins botviert
Roxy zei ook dat Chess dit wist, was zij dan ook met het andere bondje bezig?
Zit voetballen in de weg?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Dus meestal om 21:00, maar soms weer niet? Waarom doen ze ons dit aan?
Als een of andere wedstrijd uitloopt zal er bij die snor wel langer over geluld moeten worden?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:20 schreef LionHeart het volgende:
Dus meestal om 21:00, maar soms weer niet? Waarom doen ze ons dit aan?
eensquote:
Ik zou iets in zijn eten doen zodat die echt dagelijks de broekhoest heeftquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:23 schreef LionHeart het volgende:
Ik zou 'm na 2 dagen al over de schutting mieteren.. eng ventje.
Gluten?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou iets in zijn eten doen zodat die echt dagelijks de broekhoest heeft [ afbeelding ]
Ja, RokSyquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft gewoon een S
gelooft ze het zelf![]()
Ik heb ook een Squote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
Roxy heeft gewoon een S
gelooft ze het zelf![]()
en die kameel heeft platvoetenquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Bonnie heeft wel goeie "Pasvorm" die hoor je niet mekkeren![]()
[ afbeelding ]
Ze moesten vertellen welke Barbie ze uitbeelden toch? Roxy is de goedkope Poolse bruid Barbie 😁quote:
Ze zetten er wel een zwembadje bij. Prima vertoeven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:47 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk vinden ze nu geen mensen , wie gaat zich de hele zomer comitten om 3 maanden in die bloedhete Loods te zitten met een club aantoonbare psychopaten...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |