blablablablabla jongenquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aah mijn zijn verzonnen praatjes en jij hebt altijd gelijk.
Been there done that.
En BNW kan me ondertussen ook gestolen worden.
Doe wat je niet laten kan.
Lol krantenartikel beschrijft net dat oekr deze demonstranten gaat aanpakken. Zelfde laken een broek dus.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:27 schreef Wantie het volgende:
Echte protesten zie je in Rusland niet, omdat demonstranten worden opgepakt en een enkeltje naar het front krijgen.
Veel mannen zijn daarom gevlucht uit Rusland.
quote:
Effectief in de zin dat het front daardoor is verzwakt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep. En nog effectief ook. In vergelijking met Kiev. Die hebben niets om te verzetten. Zo gaat dat in war of attrition
[..]
Ik volg de media niet. Er zijn genoeg opensource bronnen die een dag tot dag beeld geven van het front.quote:Het is niet omdat onze niets publiceert dat er niets gebeurt. Al meermaals gepost welke stad nu weer gevallen is en welke nu onder druk komen te staan. Als de media dit rapporteert spreken ze hun eigen narratief tegen dat oekr het momentum hernomen heeft.
[..]
Dus zit alles muurvast, terwijl er duizenden Russische soldaten worden uitgeschakeld.quote:Jep. Omdat russen "voorzichtig" tewerk gaan om verliezen te proberen beperken. En met een overvloed aan drones is blitzkrieg niet meer van deze tijd.
[..]
Nee, gewoon opensource data.quote:Pure propaganda onzin. Het narratief hoog houden he met de slachtoffer cijfers.
Raar dat jij nu een bericht uit de media aanhaalt, terwijl de media volgens jou propaganda is.quote:Wederom breinloze aannames.
Hoogste aantal slachtoffers vallen door artillerie, en Rusland heeft al van begin extreem overwicht in artillerie. En bombardementen. Oekr heeft tijdje overwicht gehad met drone'tjes maar daar maak je geen massa's slachtoffers mee. Toch niet de aantallen waar jij van droomt
Oh en de uitwisseling van dode lichamen is bijna altijd bijv 1000 dode oekr tegen 10tal russen
[..]
Maar dat wordt dan maar verklaard doordat de russen oprukken.
Maar dat spreekt dan weer tegen dat het front vast zou zitten.
;')
Grappig...als je nadenkt
[..]
Ja, dat is veelzeggend.quote:Nee hoor
Popcorn time
Make my pointquote:
surequote:
Als Oekraïne ze naar het front stuurt wel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol krantenartikel beschrijft net dat oekr deze demonstranten gaat aanpakken. Zelfde laken een broek dus.
Ja hoor.quote:Cijfers al gezien van oekr mannen die het land ontvlucht zijn?
Europa maakt het vooralsnog de Russische vluchtelingen lastig.quote:Dat is pure exodus en die komen nooit meer terug. Tenzij Europa ze dwangmatig terugstuurt om naar het front te sturen.
Oh, ik weet dat jij meer kennis van zaken hebt op dit vlak.quote:
Daarmee suggereer je dat nws over feitelijke informatie gaat en BNW niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:16 schreef UncleScorp het volgende:
Leuk steeds die NWS insteek tussendoor.
Ok en waar zien we het effect van het verzwakt front? Heb je iets concreets?quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Effectief in de zin dat het front daardoor is verzwakt.
En wat is effect op de frontlinie?quote:En ondertussen is de grootste raffinaderij van Rusland bij Moskou geraakt, ondanks de versterking.
Je volgt de media niet maar verkondigt volmondig dat het front vast zitquote:Ik volg de media niet. Er zijn genoeg opensource bronnen die een dag tot dag beeld geven van het front.
En daar zit amper beweging in.
Wederom op niets gebaseerd...quote:Dus zit alles muurvast, terwijl er duizenden Russische soldaten worden uitgeschakeld.
Hm, meestal "denk"tanks...veelal amerikaans of engels.quote:Nee, gewoon opensource data.
Het is westerse media waar merendeel op fok zich op baseert om waarheidsmening te vormen.quote:Raar dat hij nu een bericht uit de media aanhaalt, terwijl de media volgens jou propaganda is.
Dat is niet echt consistent.
Het ging niet om oekr verliezenquote:Verliezen van Oekraïne met popcorn vieren.
Insteek=feitelijke informatiequote:Op donderdag 9 juli 2026 20:15 schreef Wantie het volgende:
Daarmee suggereer je dat nws over feitelijke informatie gaat en BNW niet.
Haha je lijkt wel Ruttequote:Op donderdag 9 juli 2026 20:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat jij meer kennis van zaken hebt op dit vlak.
En dat respecteer ik ook.
Wij zitten ook nooit met elkaar in de clinch over dit onderwerp.
Op donderdag 9 juli 2026 20:12 schreef Wantie het volgende:Jep zoals ik zei...vooral zelenskyquote:Ik ik heb een aantal vrienden uit Oekraïne die het land zijn uitgevlucht.
Maar dat verandert het punt niet: dat individuele Oekraïeners niet achter de oorlog staan wil niet zeggen dat het land er niet achter staat.
Europa speelt dus ook Putin in de kaart door oekr vluchtelingen onderdak te geven?quote:Europa maakt het vooralsnog de Russische vluchtelingen lastig.
En daarmee spelen ze Poetin in de kaart.
Discussie aangaan met iemand die alles van mij belachelijk vindt en zichzelf alwetend vindt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:23 schreef sp3c het volgende:
de insteek is het probleem niet
het is jouw consequente weigering om het gesprek aan te gaan dat elke discussie onmogelijk maakt
Ik vind niet alles van jou belachelijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Discussie aangaan met iemand die alles van mij belachelijk vindt en zichzelf alwetend vindt?
Nee bedankt.
Daarom geen reacties van mij.
Dat jij nu als een briesende stier reageert geeft me nog meer vibes van aldaar. 1 woordje en je ontploft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |