quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Cherrypicking. Zie bijv. Japan na de 2e Wereldoorlog.
Je bedoelt zoals in rusland na de 1e Wereldoorlog?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan heel goed, maar net als toen zal men na verloop van tijd zich vooral afvragen waarom men zich terug had getrokken.
Vergeet afghanistan niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals in rusland na de 1e Wereldoorlog?
Of rusland na de oorlog met Japan in 1905?
Ja, niet alles hoeft perse uit te draaien op hitler. Het is geen krab evolutie.quote:
Je wil de oorlog dus niet eindigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
de consessie die rusland mag doen: krim en hele oostflank teruggeven aan Ukraine, ofwel terug trekken achter de grenzen van 1991. 250km buffer zone binnen de russische grenzen waarin geen militaire aanwezigheid mag zijn. Schadeloosstelling aan Ukraine met de bevroren tegoeden. En putin uitleveren aan het icj of het opgeven van de permanentje zetel in de vn. Simpel weg niet waard voor ze.
Als ze dit al doen, dan kunnen we praten.
Hiermee wordt de oorlog permanent beëindigd.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je wil de oorlog dus niet eindigen.
In 1991 stapte Rusland zelf uit de Sovjet Unie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, niet alles hoeft perse uit te draaien op hitler. Het is geen krab evolutie.
Je zou wel kunnen stellen dat het verlies in 1991 uiteindelijk via-via leidde tot deze oorlog.
Maar goed, de wereld kan er nou eenmaal niets aan doen dat rusland het keer op keer voor zichzelf weet te verkloten.
Het beste einde van deze oorlog is dan ook de verdere implosie van rusland, een herhaling van 1991.
De russen willen de oorlog ook niet eindigen, gezien hun hilarische eisen dat Zelensky moet onderhandelen in Moskou, en hun eisen om het Oekrainsche leger grotendeels te ontwapenen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het wordt nog steeds gezien door putin et al als een verlies, een nederlaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
In 1991 stapte Rusland zelf uit de Sovjet Unie.
Je had dezelfde video die ik poste zelfs geliked suffie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:41 schreef oheng het volgende:
Magyar Birds heeft een video geplaatst over de voortgaande blokkade van De Krim.
We beginnen weer terug te komen bij een hele oude vraag. "Kerch bridge when???"
Bekijk deze YouTube-video
Hierbij bied ik u mijn nederige excuses aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je had dezelfde video die ik poste zelfs geliked suffie.
Ik maak me er zelf ook vaak schuldig aan hehequote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Hierbij bied ik u mijn nederige excuses aan.
https://www.facebook.com/share/r/1Baqijn3Qa/quote:Insane queues of cars in trying to find fuel.
Fuel sales have been restricted in 14 Russian regions and occupied territories, while in Crimea they have been suspended entirely.
Die moet je idd zuiveren en alles met (alleen) een Russische paspoort de grens overzetten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Sowieso gaan de Russen niet volledig terugtrekken. Dat kun je ook niet verwachten aangezien dit dezelfde gevoelens gaat geven als bij de Duitsers na WW1.
Is dit eerlijk nee, maar de beleving bij de Russen ligt heel anders dan bij het westen. Niet omdat een Rus fysiek anders in elkaar dan wij, maar omdat ze al eeuwen lang groot worden gebracht met een wereldbeeld waarin het grote Russische rijk voor alles gaat.quote:De Donbas en Krim opgeven is waarschijnlijk logisch om te doen, scheelt je waarschijnlijk ook proRussische geluiden binnen eigen land. De rest van het grondgebied niet te rap opgeven en de Rus niet laten gaan over je bondgenootschappen met het westen en Oekraïne maximaliseert aardig in de uitkomt me dunkt.
Oekraine maar gejammed door de Russen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:12 schreef Adrie072 het volgende:
Maar van wie was die drone nou, van Roemenië zelf?
[ afbeelding ]
Dit is precies hoe putin zou reagerenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, maar het was Mikey die dat schreef, ik niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar dan is Rusland dus NIET uit Oekraine zoals eerder werd gesteld, ook niet volgens hun eigen wetten.
Ja ik vroeg me vooral af waarom je die onzin van Mikey liked maargoedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, maar het was Mikey die dat schreef, ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |