Watskeburtquote:
Ff een spuugje eropquote:
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:
Deze man weetquote:
Bobquote:
Had jij deze TT ook ?quote:
Ik had deze TTquote:
U is Dameskapper ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had liever deze TT
.[ afbeelding ]
U bent van de herenliefde?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had liever deze TT
.[ afbeelding ]
Een beetje gay is okquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Zoals de waard is / de waarden zijn...?![]()
![]()
Ja sorry hoor maar dit is echt de de ultimate gay auto.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Zoals de waard is / de waarden zijn...?![]()
![]()
Eindelijk een punt waar we totaal van mening verschillen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit is echt de de ultimate gay auto.
Is ook niet de bedoeling freon.quote:
Kan geen kwaad in je naad?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zaad van je maat kan geen. Laat maar.
Ik dwaal af.
Mooie auto, maar nog steeds geen Fordquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ook verder niks tegen op Audi.
[ afbeelding ]
Mijn zwager is echt Ford fan. Heeft ooit zelfs een puma gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie auto, maar nog steeds geen Ford
Ik heb nu een Pumaquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager is echt Ford fan. Heeft ooit zelfs een puma gehad.
S40quote:
Ik kan hem niet vinden MT6 , dit was een 2 zitter. Zie nu dat Puma heel wat anders is.quote:
Ja, ze hebben de naam weer gebruikt, nu is het gewoon een kleine SUVquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden MT6 , dit was een 2 zitter. Zie nu dat Puma heel wat anders is.
Boahh die dingen gaan welquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef Bargehassus het volgende:
850 GLT hier. Een van de oudste van Nederland.
[ afbeelding ]
The Saint!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit zelfs zoiets.
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Jouw broertje is een baasquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit zelfs zoiets.
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou ooit nog weleens een Amazon willen.
2 zelfs. Dat je dat niet weet. Heb het vaak genoeg over ze.quote:
Mijn geheugen is niet zo best somsquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 zelfs. Dat je dat niet weet. Heb het vaak genoeg over ze.
quote:
Dit is Piep. Jongste zus.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo best soms
Dame NP. Op rolletjes en alles is chill.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Hoe is de leef hier, lieve mensen?
Kijk, dat hoor ik graag, Frissig Fruitjequote:Op donderdag 4 juni 2026 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame NP. Op rolletjes en alles is chill.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:43 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik graag, Frissig Fruitje![]()
Wat is uw favo auto ?quote:
Mooie ogenquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Piep. Jongste zus.
Met toestemming geplaatst @:Yvonne
[ afbeelding ]
HALLOquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Hoe is de leef hier, lieve mensen?
Uit een sprookjesboek geslopenquote:
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chromequote:
Opel 1900 GT.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dee rip-off van de Corvette vond ik altijd geweldig!
Ik fietste elke dag langs een huis waar een mooie glanzende donkerrode stond.![]()
Deze met de Bassie & Adriaan-oogjes vind ik de mooiste!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Opel 1900 GT.
Later nog een goedkopere. 1900GT/J.
Het mooie aan haar is dat ze heel sterk is. aan 1 hand heeft ze geen vingers en heeft zich altijd willen bewijzen. Niet alleen met paardrijden maar ook met de rest. Een zus uit duizenden, ik kan ook altijd bij haar terecht als ik ergens mee zit.quote:
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.quote:
Koester dat. We hebben ze nodig.quote:
Mogguh Mr FFquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.
Gvd had ik al gemist vanmorgen.quote:
Ow wist ik niet eens, terwijl ik een Prelude heb gehad!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
Dat is een Honda Prelude.
[ afbeelding ]
Een truttenschudderquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chrome![]()
Maar mijn droom auto is toch wel een Dodge Charger 2023![]()
![]()
![]()
Geeft niks. Crew mag het, dus mag jij het ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, ik vloek niet snel. Maar soms komt het er gewoon zomaar even uit.
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Verder hallo allemaal
En eenvoor degenen die dat verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |