Een beetje gay is okquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Zoals de waard is / de waarden zijn...?![]()
![]()
Ja sorry hoor maar dit is echt de de ultimate gay auto.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Zoals de waard is / de waarden zijn...?![]()
![]()
Eindelijk een punt waar we totaal van mening verschillen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit is echt de de ultimate gay auto.
Is ook niet de bedoeling freon.quote:
Kan geen kwaad in je naad?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zaad van je maat kan geen. Laat maar.
Ik dwaal af.
Mooie auto, maar nog steeds geen Fordquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ook verder niks tegen op Audi.
[ afbeelding ]
Mijn zwager is echt Ford fan. Heeft ooit zelfs een puma gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie auto, maar nog steeds geen Ford
Ik heb nu een Pumaquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager is echt Ford fan. Heeft ooit zelfs een puma gehad.
S40quote:
Ik kan hem niet vinden MT6 , dit was een 2 zitter. Zie nu dat Puma heel wat anders is.quote:
Ja, ze hebben de naam weer gebruikt, nu is het gewoon een kleine SUVquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden MT6 , dit was een 2 zitter. Zie nu dat Puma heel wat anders is.
Boahh die dingen gaan welquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef Bargehassus het volgende:
850 GLT hier. Een van de oudste van Nederland.
[ afbeelding ]
The Saint!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit zelfs zoiets.
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Jouw broertje is een baasquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit zelfs zoiets.
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |