Watskeburtquote:
Ff een spuugje eropquote:
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:
Deze man weetquote:
Bobquote:
Had jij deze TT ook ?quote:
Ik had deze TTquote:
U is Dameskapper ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had liever deze TT
.[ afbeelding ]
U bent van de herenliefde?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had liever deze TT
.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |