abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:32:53 #251
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220956927
Heb je ook een zusje, toevallig?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:33:01 #252
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220956930
Ik vraag dit voor mijzelf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:33:23 #253
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220956932
Ik zou ooit nog weleens een Amazon willen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220956942
c_/ O+
I know, you gonna want me..
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:34:29 #255
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220956943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou ooit nog weleens een Amazon willen.

Zo 1?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:35:15 #256
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220956949
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:33 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vraag dit voor mijzelf
2 zelfs. Dat je dat niet weet. Heb het vaak genoeg over ze.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:36:22 #257
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220956953
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
2 zelfs. Dat je dat niet weet. Heb het vaak genoeg over ze.
Mijn geheugen is niet zo best soms :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220956957
Amazon voor FF.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:38:44 #259
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220956961
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:37 schreef Bargehassus het volgende:
Amazon voor FF.
[ afbeelding ]
o|O
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220956967
O+ Hoe is de leef hier, lieve mensen?
I know, you gonna want me..
pi_220956981
Mijn grote broer heeft er minimaal 25 jaar zo eentje gehad. Heb er in Engeland nog in gereden.
Daar is mijn liefde voor Volvo begonnen. O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:41:35 #262
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220956982
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mijn geheugen is niet zo best soms :@
Dit is Piep. Jongste zus.
Met toestemming geplaatst @yvonne
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:42:49 #263
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220956989
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
O+ Hoe is de leef hier, lieve mensen?
Dame NP. Op rolletjes en alles is chill. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220956995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:42 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dame NP. Op rolletjes en alles is chill. *O*
Kijk, dat hoor ik graag, Frissig Fruitje *O* :*
I know, you gonna want me..
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:44:01 #265
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220957000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:43 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Kijk, dat hoor ik graag, Frissig Fruitje *O* :*
Goedemorgen. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220957009
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:44 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Goedemorgen. O+
Good morning, babe! O+ c_/
I know, you gonna want me..
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:46:10 #267
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220957015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:45 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Good morning, babe! O+ c_/
Wat is uw favo auto ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:47:14 #268
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220957022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit is Piep. Jongste zus.
Met toestemming geplaatst @:Yvonne
[ afbeelding ]
Mooie ogen O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:47:21 #269
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220957023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
O+ Hoe is de leef hier, lieve mensen?
HALLO
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220957027

Dee rip-off van de Corvette vond ik altijd geweldig! _O_
Ik fietste elke dag langs een huis waar een mooie glanzende donkerrode stond. O+
pi_220957032
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mooie ogen O+
Blonde haren, blauwe ogen...
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:49:32 #272
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220957038
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:48 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Blonde haren, blauwe ogen...
Uit een sprookjesboek geslopen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220957042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat is uw favo auto ?
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chrome :9~
Maar mijn droom auto is toch wel een Dodge Charger 2023 :9~ :9~ O+ O+
I know, you gonna want me..
pi_220957043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dee rip-off van de Corvette vond ik altijd geweldig! _O_
Ik fietste elke dag langs een huis waar een mooie glanzende donkerrode stond. O+
Opel 1900 GT.

Later nog een goedkopere. 1900GT/J.
pi_220957044
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
HALLO
HOIIII!! :* O+
I know, you gonna want me..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')