Deze met de Bassie & Adriaan-oogjes vind ik de mooiste!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Opel 1900 GT.
Later nog een goedkopere. 1900GT/J.
Het mooie aan haar is dat ze heel sterk is. aan 1 hand heeft ze geen vingers en heeft zich altijd willen bewijzen. Niet alleen met paardrijden maar ook met de rest. Een zus uit duizenden, ik kan ook altijd bij haar terecht als ik ergens mee zit.quote:
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.quote:
Koester dat. We hebben ze nodig.quote:
Mogguh Mr FFquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.
Gvd had ik al gemist vanmorgen.quote:
Ow wist ik niet eens, terwijl ik een Prelude heb gehad!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
Dat is een Honda Prelude.
[ afbeelding ]
Een truttenschudderquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chrome![]()
Maar mijn droom auto is toch wel een Dodge Charger 2023![]()
![]()
![]()
Geeft niks. Crew mag het, dus mag jij het ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, ik vloek niet snel. Maar soms komt het er gewoon zomaar even uit.
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Verder hallo allemaal
En eenvoor degenen die dat verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |