abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:55:55 #101
433080 wvee
blabla
pi_220991255
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:38 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Als ze een bedrijf waren gingen ze dus failliet?
uh nee
pi_220992320
Dr Oz geeft een uiteenzetting van Trump zijn gezondheidstoestand in The Oval Office.


twitter
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:45:50 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220992551
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:46:18 #104
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220992553
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:18 schreef Wantie het volgende:
Dr Oz geeft een uiteenzetting van Trump zijn gezondheidstoestand in The Oval Office.

[ x ]
ach nee toch , jeetje , jammeer he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:52:39 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220992579
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:38 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Als ze een bedrijf waren gingen ze dus failliet?
Als Nederland failliet gaat dan staan er 1.000.000 mensen op straat

quote:
AI-overzicht
Nederland telt in totaal ongeveer 485.000 tot 1 miljoen overheidsmedewerkers (inclusief zorg en onderwijs).
De Rijksoverheid (inclusief ministeries, inspecties en ZBO's) bestaat uit ongeveer 160.000 tot 168.000 fte (voltijdsbanen).
De omvang van het ambtenarenapparaat wordt in Nederland op verschillende manieren en niveaus gemeten
:1. De Rijksoverheid en ZBO's
Wanneer men over 'rijksambtenaren' spreekt, gaat het om de banen bij de ministeries, agentschappen en Zelfstandige Bestuursorganen (ZBO's) zoals het UWV.

Aantal medewerkers: Ruim 168.000 personen.Arbeidsvolume (fte): 160.016 fte (gemeten volgens de laatste jaarrapportage van het Rijk).

Een groot deel van deze ambtenaren werkt bij uitvoeringsorganisaties; alleen al bij de Belastingdienst werken er ruim 28.000.
2. De Brede Overheid
Als de definitie wordt verbreed naar álle publieke sectoren (dus inclusief provincies, gemeenten, waterschappen, politie, defensie, het gesubsidieerd onderwijs en de zorg):Werken er in totaal bijna een miljoen mensen in overheidsdienst.
Dit komt neer op ongeveer 12% van de gehele Nederlandse werkzame beroepsbevolking.
Hoewel opeenvolgende kabinetten de afgelopen jaren hebben aangekondigd flink te willen bezuinigen en snijden in het aantal ambtenaren, is het ambtelijk apparaat de afgelopen jaren juist flink gegroeid.
Dit komt onder meer door extra taken en wetgeving op het gebied van ICT, juridische procedures en de schadeafhandeling.

Overzicht ZBO's en Agentschappen |
Ministerie van Financiën Agentschappen zijn formeel onderdeel van een ministerie maar voeren zelfstandig taken uit en kennen een eigen bedrijfsvoering.

Overheid in beeld | UWV31 mrt 2026 — De afgelopen jaren is het aantal banen bij de overheid enorm gegroeid. In 5 jaar tijd zijn er bijna 100.000 banen bijkomen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220992644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als Nederland failliet gaat dan staan er 1.000.000 mensen op straat
[..]

Nee, dan maken we gewoon een doorstart.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220993030
Psychologische analyse van Trump zijn laatste interview...

Bekijk deze YouTube-video
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220993294
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:29 schreef Wantie het volgende:
Psychologische analyse van Trump zijn laatste interview...

Bekijk deze YouTube-video
Trump was niet getriggered, Trump weet exact hoe deze vrouw is. Deze is altijd furieus. Deze vrouw (als ze zich zo identificeert, denk eerder als een demon (zie hier 5 stages van TDS)

Trump wist exact wat voor vrouw het is, dat was juist het punt dat hij nogmaals bij haar aanschoof. Zodat jij dit onder jouw contreien zou gaan linken en er meer aandacht komt voor de verkiezingsfraude die in California plaatsvindt as we speak.

Hij weet ook wel dat als hij zich opwindt, er extra aandacht voor zal worden gemaakt. Hij is letterlijk aan het spelen met haar. Hij bait en switcht haar, en de TDS'ers. Het is machtig prachtig om zijn level of playing the zien. Het werkt ook, want jij post het.

Hij wist exact als hij dit ging doen, diegene die dag in dag uit met hem bezig zijn het hier weken over zouden hebben. "Hoe hij boos wegliep toen hij verkiezingfraude" aankaart. En dat laatste stukje gaat het om. De rest is irrelevant, volgens de TDS'ers is Trump toch altijd boos.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220993433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als Nederland failliet gaat dan staan er 1.000.000 mensen op straat
[..]

en nog hebben ze te weinig mensen, vermoed te weinig die productief zijn maar ik snap heus wel dat een overheid niet failliet kan gaan echter om dan te zeggen dat ze zo enorm goed draaien terwijl het meer geld kost dan oplevert is ook wat overdreven.
life is like a box of chocolates
  dinsdag 9 juni 2026 @ 12:00:05 #110
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220993461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:55 schreef hondonspain het volgende:

[..]
en nog hebben ze te weinig mensen, vermoed te weinig die productief zijn maar ik snap heus wel dat een overheid niet failliet kan gaan echter om dan te zeggen dat ze zo enorm goed draaien terwijl het meer geld kost dan oplevert is ook wat overdreven.
je kunt ook zeggen dat Nederland zich actief voorbereid op het onvermijdelijke netto basisinkomen gezien ook alle onzinnige toeslagen , aftrekposten , subsidies en bijstand uitkeringen
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 09-06-2026 12:12:52 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220993785
Volgens mij lukt het de overheid aardig om de rekeningen te betalen, dus waarom zouden we failliet zijn? Omdat de overheid tegenover alle bezittingen ook een schuld heeft? Gefeliciteerd ieder bedrijf is failliet.
pi_220993810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump was niet getriggered, Trump weet exact hoe deze vrouw is. Deze is altijd furieus. Deze vrouw (als ze zich zo identificeert, denk eerder als een demon (zie hier 5 stages van TDS)

Trump wist exact wat voor vrouw het is, dat was juist het punt dat hij nogmaals bij haar aanschoof. Zodat jij dit onder jouw contreien zou gaan linken en er meer aandacht komt voor de verkiezingsfraude die in California plaatsvindt as we speak.

Hij weet ook wel dat als hij zich opwindt, er extra aandacht voor zal worden gemaakt. Hij is letterlijk aan het spelen met haar. Hij bait en switcht haar, en de TDS'ers. Het is machtig prachtig om zijn level of playing the zien. Het werkt ook, want jij post het.

Hij wist exact als hij dit ging doen, diegene die dag in dag uit met hem bezig zijn het hier weken over zouden hebben. "Hoe hij boos wegliep toen hij verkiezingfraude" aankaart. En dat laatste stukje gaat het om. De rest is irrelevant, volgens de TDS'ers is Trump toch altijd boos.
Over 10 jaar gaan er boeken geschreven worden over dit soort cultleden.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:09:08 #113
254452 Friggles
Ja precies
pi_220993909
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump was niet getriggered, Trump weet exact hoe deze vrouw is. Deze is altijd furieus. Deze vrouw (als ze zich zo identificeert, denk eerder als een demon (zie hier 5 stages van TDS)

Trump wist exact wat voor vrouw het is, dat was juist het punt dat hij nogmaals bij haar aanschoof. Zodat jij dit onder jouw contreien zou gaan linken en er meer aandacht komt voor de verkiezingsfraude die in California plaatsvindt as we speak.

Hij weet ook wel dat als hij zich opwindt, er extra aandacht voor zal worden gemaakt. Hij is letterlijk aan het spelen met haar. Hij bait en switcht haar, en de TDS'ers. Het is machtig prachtig om zijn level of playing the zien. Het werkt ook, want jij post het.

Hij wist exact als hij dit ging doen, diegene die dag in dag uit met hem bezig zijn het hier weken over zouden hebben. "Hoe hij boos wegliep toen hij verkiezingfraude" aankaart. En dat laatste stukje gaat het om. De rest is irrelevant, volgens de TDS'ers is Trump toch altijd boos.
Gelachen.
pi_220994045
Des te viraler de video gaat, des te meer mensen in Amerika doorhebben hoe crooked California is. _O_ deel het vooral met al jullie vrienden, whatsapp groepen.

Werkelijk 5D schaken, wellicht zijn jullie door elke scheet die Trump laat het alweer vergeten.

Bekijk deze YouTube-video

2025. Dit was exact dezelfde activist van NBC, hij wist exact wat er stond te gebeuren bij het laatste interview. En het werkt precies zoals gepland, het krijgt veel media aandacht _O_
Hier was ze ook al qua gezichtsuitdrukkingen richting Trump lachwekkend. Laat staan de vragen.

Net zoals Trump en Elon destijds ff ruzie maakte zodat de leftloonies de Tesla's met rust lieten. Dat werkte ook perfect.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220994079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Over 10 jaar gaan er boeken geschreven worden over dit soort cultleden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:09 schreef Friggles het volgende:

[..]
Gelachen.
Het is ondertussen op het punt beland dat je je eigenlijk zorgen zou moeten maken over z'n mentale gezondheid.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:57:52 #116
254452 Friggles
Ja precies
pi_220994159
quote:
81s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Het is ondertussen op het punt beland dat je je eigenlijk zorgen zou moeten maken over z'n mentale gezondheid.
Dat is al een tijd een verloren verhaal.
pi_220995412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:57 schreef Friggles het volgende:

[..]
Dat is al een tijd een verloren verhaal.
Daar heb je een valide punt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220995462
Ah heerlijk dat jerken, maar ondertussen weten jullie dat ik gelijk heb. Daarom maar op de man spelen, wie weten het nou echt, de 70+ miljoen mensen die voor Trump stemmers of paar boomers op fok forum?

Jullie zijn elkaar wel vergeten duimpjes te geven.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220995468


Zelfs op le reddit staat het op top front page popular, het werkt echt. Maarja dat blijkt keer op keer zo te zijn, Trump is erg goed in de baits. Hij wist precies dat dit ging gebeuren. Next level is dat. Een val waar NBC intrapt, in eens is er heel veel aandacht voor de california verkiezingen.

Maarja wat kan je minder verwachten van een genie die zich tot tweemaal succesvol President heeft laten verkiezen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220995485
quote:
81s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Het is ondertussen op het punt beland dat je je eigenlijk zorgen zou moeten maken over z'n mentale gezondheid.
Niet alleen over die van hem, sommige users hier zijn ook rijp voor de psych. :')
pi_220995489


Met zijn zoon al destijds aan het schaken met de toekomstige langste President ooit. 24/7 is Trump aan het schaken op geniaal niveau.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220995503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:42 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Niet alleen over die van hem, sommige users hier zijn ook rijp voor de psych. :')
Daarom 088 0767 000 en 0900 1450 onder de sneltoets voor die mensen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220995505
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:42 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Met zijn zoon al destijds aan het schaken met de toekomstige langste President ooit. 24/7 is Trump aan het schaken op geniaal niveau.
Epic vraagje....Waarom een WK in je land houden als de helft van de mensen niet welkom is?
pi_220995516
Een bejaarde die praat als iemand die boos is, rood wordt zoals iemand die heel boos is en dingen sloopt zoals iemand die heel erg boos is, is eigenlijk bezig met 6-7d schaak. Ja ja.
pi_220995522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:45 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Epic vraagje....Waarom een WK in je land houden als de helft van de mensen niet welkom is?
Ach dat zal allemaal wel meevallen, het gaat een spektakel van jewelste worden. Trump die persoonlijk de beker overhandigt aan de winnaars.

Alles wat je leest in de media is allemaal uit verband getrokken, ik las toevallig stukje op NOS inderdaad maar was veel onderbuik gevoel geen feiten. Ook echt de directeur van Amnesty Intenational, die natuurlijk slecht spreekt over Trump, of ze hebben het over ICE (welke al jaren bestaat).

Alle NGO's zoals Amnesty zijn enorm gefrustreerd door het sluiten van USAID, dus het is te verwachten dat ze dingen uitlichten. Er is niets aan het handje. Wat je tegenwoordig in MSM leest is geen journalistiek meer, maar activisme.

Waar gewerkt wordt vallen spaanders, het is een massa klus. Met ook vast genoeg met verkeerde intenties of strafbladen, waar ze heel streng op zijn bij toelating. Dit is niets nieuws.

quote:
Met bepaalde soorten strafblad kom je de Verenigde Staten vaak niet (of niet zomaar) binnen. Dit hangt af van het type delict, of het een veroordeling betreft, de strafmaat en andere details. De VS hanteert strenge regels via de Immigration and Nationality Act (INA § 212(a)(2)).

nolo.com

Hoofdredenen voor weigering (inadmissibility)
Je bent meestal niet toelaatbaar bij:
Crimes Involving Moral Turpitude (CIMT) -- delicten die morele verdorvenheid aantonen
Dit is de belangrijkste categorie. Voorbeelden: diefstal, fraude, valsheid in geschrifte, inbraak, geweldsdelicten met opzet (zoals mishandeling met zwaar lichamelijk letsel), verkrachting, moord, ontvoering, omkoping, meineed.
Zelfs één zo'n veroordeling kan al tot permanente weigering leiden (met uitzonderingen voor lichte delicten of jeugddelicten).

Drugsdelicten (controlled substances)
Bijna altijd een probleem, zelfs bij lichte bezit (inclusief cannabis in sommige gevallen). De VS is hier zeer streng over -- vaak geen pardon, zelfs niet voor oude of eenmalige zaken.


Meerdere veroordelingen
Twee of meer delicten (niet per se CIMT) waarbij de totale gevangenisstraf 5 jaar of meer bedraagt (samengeteld).


Andere veelvoorkomende problemen

Meerdere DUI's (rijden onder invloed) -- één enkele is vaak oké, maar meerdere kunnen leiden tot problemen.
Seksuele delicten, huiselijk geweld, wapen delicten of delicten met kinderen.
Prostitutie of gerelateerde zaken.

Minder ernstige delicten (bijv. lichte verkeersovertredingen, simpele mishandeling zonder letsel, of eenmalige kleine diefstal zonder CIMT-classificatie) leiden vaak niet automatisch tot weigering, maar je moet het wel altijd melden.
Dus nee, ookal is het de scheids, de spits van een land. Je bent gewoon fucked. Geen uitzondering omdat je goed tegen een balletje kan schieten.

En dat van Iran is ook uit verband getrokken, klopt geen meter van, alsof er een directe vlucht zou gaan vanaf Iran naar Amerika _O- allemaal om mensen zoals jullie te laten wijzen "ies racistisch" terwijl elke Iranees nog gewoon via visa aanvraag via welk land dan ook Amerika kan invliegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 09-06-2026 17:56:36 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220995577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ach dat zal allemaal wel meevallen, het gaat een spektakel van jewelste worden. Trump die persoonlijk de beker overhandigt aan de winnaars.

Alles wat je leest in de media is allemaal uit verband getrokken, ik las toevallig stukje op NOS inderdaad maar was veel onderbuik gevoel geen feiten. Ook echt de directeur van Amnesty Intenational, die natuurlijk slecht spreekt over Trump, of ze hebben het over ICE (welke al jaren bestaat).

Alle NGO's zoals Amnesty zijn enorm gefrustreerd door het sluiten van USAID, dus het is te verwachten dat ze dingen uitlichten. Er is niets aan het handje. Wat je tegenwoordig in MSM leest is geen journalistiek meer, maar activisme.

Waar gewerkt wordt vallen spaanders, het is een massa klus. Met ook vast genoeg met verkeerde intenties of strafbladen, waar ze heel streng op zijn bij toelating. Dit is niets nieuws.
[..]
En dat van Iran is ook uit verband getrokken, klopt geen meter van, alsof er een directe vlucht zou gaan vanaf Iran naar Amerika _O- allemaal om mensen zoals jullie te laten wijzen "ies racistisch" terwijl elke Iranees nog gewoon via visa aanvraag via welk land dan ook Amerika kan invliegen.
Oke ik geloof je op je blauwe ogen, thnx voor de uitleg. Hopelijk is het waar en krijgen we een mooie WK. Liefst heb ik Iran vs VS in de finale met Trump naast de Ayatollah op de tribune.
pi_220995597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ach dat zal allemaal wel meevallen, het gaat een spektakel van jewelste worden. Trump die persoonlijk de beker overhandigt aan de winnaars.

We kunnen alleen maar hopen dat Iran gaat winnen.
pi_220996499
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump was niet getriggered, Trump weet exact hoe deze vrouw is. Deze is altijd furieus. Deze vrouw (als ze zich zo identificeert, denk eerder als een demon (zie hier 5 stages van TDS)

Trump wist exact wat voor vrouw het is, dat was juist het punt dat hij nogmaals bij haar aanschoof. Zodat jij dit onder jouw contreien zou gaan linken en er meer aandacht komt voor de verkiezingsfraude die in California plaatsvindt as we speak.

Hij weet ook wel dat als hij zich opwindt, er extra aandacht voor zal worden gemaakt. Hij is letterlijk aan het spelen met haar. Hij bait en switcht haar, en de TDS'ers. Het is machtig prachtig om zijn level of playing the zien. Het werkt ook, want jij post het.

Hij wist exact als hij dit ging doen, diegene die dag in dag uit met hem bezig zijn het hier weken over zouden hebben. "Hoe hij boos wegliep toen hij verkiezingfraude" aankaart. En dat laatste stukje gaat het om. De rest is irrelevant, volgens de TDS'ers is Trump toch altijd boos.
Dit ook nog goed praten :')
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220996504
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We kunnen alleen maar hopen dat Iran gaat winnen.
Trump gaat echt die beker niet weggeven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 10 juni 2026 @ 09:49:24 #130
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220999068
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 19:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump gaat echt die beker niet weggeven.
Iets goudkleurigs weggeven zit ook niet in hem
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_220999295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 11:44 schreef epicbeardman het volgende:
Trump was niet getriggered, Trump weet exact hoe deze vrouw is. Deze is altijd furieus. Deze vrouw (als ze zich zo identificeert, denk eerder als een demon (zie hier 5 stages van TDS)

Heeft The Don dit al in de DSM V(I) gekregen?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220999903
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]
Heeft The Don dit al in de DSM V(I) gekregen?
Het leuke is dat Trump die stadia die hij aan TDS toeschrijft laat zien in dit interview.

@epicbeardman weet dat heel goed, en komt daarom met een afleidingsmanoeuvre.

En dit is niet de eerste keer dat Trump kwaad uithaalt naar een journalist.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003259
Bekijk deze YouTube-video

Support A Needy Racist - Donate To The SPLC Today
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003267
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het leuke is dat Trump die stadia die hij aan TDS toeschrijft laat zien in dit interview.

@:epicbeardman weet dat heel goed, en komt daarom met een afleidingsmanoeuvre.

En dit is niet de eerste keer dat Trump kwaad uithaalt naar een journalist.
Trump wist precies wat hij moest doen om viraal te gaan omtrent verkiezingfraude, met een activist in gesprek gaan en weglopen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003304
quote:
BREAKING: The Somali FIFA World Cup referee who was denied entry into the U.S. by CBP was flagged with “derogatory” information, including “association with suspected members of terror organizations”, making him inadmissible for entry into the U.S., a Trump admin official tells @FoxNews
.

Statement to FOX:

"This individual was seeking admission to the United States. Upon further inspection by CBP, derogatory information, including association with suspected members of terror organizations, was discovered making the traveler ineligible for admission to the United States under the Immigration and Nationality Act (INA). The traveler was refused admission and given immigration forms that provide the section of law used to complete an expedited removal under 8235 of the INA. President Trump's administration will not allow any security threat to enter our country - full stop.”
twitter


Goh wie had dat verwacht, wellicht kan hij wel op het EK fluiten, hier in Europa zijn we namelijk niet zo moeilijk.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003317
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ x ]

Goh wie had dat verwacht.
Dat ze dit als reden zouden geven? Letterlijk iedereen, denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221003335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump wist precies wat hij moest doen om viraal te gaan omtrent verkiezingfraude, met een activist in gesprek gaan en weglopen.
Ja, precies.
Want verkiezingsfraude pak je aan als president van Amerika door je als een volslagen idioot te gedragen en geheel vrij van feiten, bewijs of argumenten lopen blazen tegen een verslaggever, en dan boos weglopen.

Dat zal ze leren in Californië ^O^ :')

Dit begint gewoon zielig te worden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat ze dit als reden zouden geven? Letterlijk iedereen, denk ik.
Hoezo? als je niet onder een steen hebt geleefd de afgelopen jaren moet het alom bekend bij je zijn dat Amerika heel streng is op wie ze toelaten.

Zoals de advocaat van Joran van de Sloot, de heer Patrick van der Eem toegang tot het land geweigerd werd i.v.m. zijn strafblad. Er zijn ook andere strafadvocaten die terroristen verdedigen het land geweigerd. Oa. Serge Weening en André Seebregts.

Maarja onderbuikgevoel Trump natuurlijk.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hoezo? als je niet onder een steen hebt geleefd de afgelopen jaren moet het alom bekend bij je zijn dat Amerika heel streng is op wie ze toelaten.

Zoals de advocaat van Joran van de Sloot, de heer Patrick van der Eem toegang tot het land geweigerd werd i.v.m. zijn strafblad. Er zijn ook andere strafadvocaten die terroristen verdedigen het land geweigerd. Oa. Serge Weening en André Seebregts.

Maarja onderbuikgevoel Trump natuurlijk.
Beter lezen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hoezo? als je niet onder een steen hebt geleefd de afgelopen jaren moet het alom bekend bij je zijn dat Amerika heel streng is op wie ze toelaten.

Zeker, zeker.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221003389
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.
Want verkiezingsfraude pak je aan als president van Amerika door je als een volslagen idioot te gedragen en geheel vrij van feiten, bewijs of argumenten lopen blazen tegen een verslaggever, en dan boos weglopen.

Dat zal ze leren in Californië ^O^ :')

Dit begint gewoon zielig te worden.
Nog steeds snap je het niet, maarja dat is niet erg. Het gaat om het bereik. Elke show en latenight show die er over praat zal het hebben over de verkiezingsfraude en dat hij wegliep. Zoals je eerder zegt past dit gewoon bij Trump en doet hij dit vaker, dat is zijn tactiek. Dan blijft het hangen.

Voor hem is het meest belangrijke natuurlijk het virtue signalling van dat democraten al jaren aan het frauderen zijn. Waardoor mensen opstaan en hier b.v. zelf onderzoek naar gaan doen, democraten eens laten nadenken for once, aan het twijfelen brengen.

Het maakt Trump natuurlijk weinig uit wat Wantie op FOK forum over hem denkt, maar ondertussen weten we toch wel dat Trump het helemaal niets boeit wat ze over hem denken. Want ondertussen is alles al wel een keer voorbij gekomen, daardoor heeft hij ook vrij spel in wat hij kan doen en laten. Niets is te gek. Hij bepaald het etiquette. He's the boss, the one in charge, honcho. _O_
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003416
Bekijk deze YouTube-video
President Trump Signs the Secure America Act
quote:
De Secure America Act (die Trump vandaag, 10 juni 2026, heeft getekend) is een $70 miljard wet die vooral gericht is op immigratiehandhaving en grensbeveiliging.

Kort uitgelegd:
Het geeft grote bedragen aan ICE (± $38 miljard) en Border Patrol / CBP (± $26 miljard) plus extra geld voor technologie en operaties.
Het financiert dit tot eind 2029 (dus door Trumps hele ambtstermijn heen), zodat er geen gedoe meer is met jaarlijkse begrotingen en shutdowns.
Doel: meer deportaties, betere grenscontrole, bestrijden van drugssmokkel, mensensmokkel en criminele kartels.
Kan onze bovino weer een nieuw kek jasje kopen, plus natuurlijk top werk dit voor de 2030 bevolkingstelling *O*
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ x ]

Goh wie had dat verwacht, wellicht kan hij wel op het EK fluiten, hier in Europa zijn we namelijk niet zo moeilijk.
Het hele Iraanse elftal en staf heeft banden met het regime en IRGC in Iran...
pi_221003439
"Zou je een man steunen die een kleedkamer met meisjes en vrouwen, die zich aan het omkleden zijn, binnenloopt"

"...Nee, natuurlijk niet!"

"Ook niet als die man een Republikeinse is?

".... Nee, absoluut niet!"

"Of president?"

"...Nee!"

"Dus dat is echt de grens bij jou"

".... Klopt!"


<Speelt geluidsfragment van Trump>

"...Ik wil niet geloven dat dat Trump is, maar zelfs als hij dat is, dan nog steun ik hem!"


The TDS is strong with this one.

Er wordt vaak geroepen dat Magafans en Russofonen op dit forum lopen te trollen.

Maar als je YouTube videos bekijkt van onderstaande vlogger en bijv Parkergetajob, dan blijkt dat ze het gewoon menen.

Alle videos hebben hetzelfde patroon: ze blijven Trump adoreren, ongeacht wat.

Bekijk deze YouTube-video
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003455
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:53 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Het hele Iraanse elftal en staf heeft banden met het regime en IRGC in Iran...
Ja die mogen linea directa na een wedstrijd terug naar Mexico vliegen heb ik gehoord. Dus FIFA heeft voor de spelers en staff vast een uitzondering geregeld.

Denk eigenlijk dat ze goed in de gaten gehouden zouden worden, er is natuurlijk ook kans dat spelers uit Iran wellicht zelf willen vluchten voor een beter leven in Amerika onder Trump. Daar zal de Iraanse overheid ook wel huiverig over zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003460
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:51 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
President Trump Signs the Secure America Act
[..]
Kan onze bovino weer een nieuw kek jasje kopen, plus natuurlijk top werk dit voor de 2030 bevolkingstelling *O*
Yup, dat wordt leuk voor Florida en Texas, als de nummers 2 en 3 op het aantal illegale migranten.

Dus in 2028 op een Democraat stemmen die de sluizen weer openzet, maar dan richting democratische staten...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003467
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:55 schreef Wantie het volgende:
"Zou je een man steunen die een kleedkamer met meisjes en vrouwen, die zich aan het omkleden zijn, binnenloopt"

"...Nee, natuurlijk niet!"

"Ook niet als die man een Republikeinse is?

".... Nee, absoluut niet!"

"Of president?"

"...Nee!"

"Dus dat is echt de grens bij jou"

".... Klopt!"

<Speelt geluidsfragment van Trump>

"...Ik wil niet geloven dat dat Trump is, maar zelfs als hij dat is, dan nog steun ik hem!"

The TDS is strong with this one.

Er wordt vaak geroepen dat Magafans en Russofonen op dit forum lopen te trollen.

Maar als je YouTube videos bekijkt van onderstaande vlogger en bijv Parkergetajob, dan blijkt dat ze het gewoon menen.

Alle videos hebben hetzelfde patroon: ze blijven Trump adoreren, ongeacht wat.
Ga je gender discussies ergens anders houden, daarnaast heeft MAGA de beste homos. Zelfs ik hou van Scott Presler, such a cutie patootie

twitter
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja die mogen linea directa na een wedstrijd terug naar Mexico vliegen heb ik gehoord. Dus FIFA heeft voor de spelers en staff vast een uitzondering geregeld.

Denk eigenlijk dat ze goed in de gaten gehouden zouden worden, er is natuurlijk ook kans dat spelers uit Iran wellicht zelf willen vluchten voor een beter leven in Amerika onder Trump. Daar zal de Iraanse overheid ook wel huiverig over zijn.
Ja dat is pure competitievervalsing natuurlijk en pestgedrag. Zeg dan gewoon tegen ze jullie zijn niet welkom.
pi_221003483
Dat is ook eigenlijk het enige wat de democraten hebben, gender en identiteitspolitiek. Oh ja en frauderen.
Ze houden racisme levend zodat ze er zelf rijk van kunnen worden.

Bij maga kijkt niemand naar kleuren, geaardheid of wat dan ook, het is Amerikaan of niet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:00 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ja dat is pure competitievervalsing natuurlijk en pestgedrag. Zeg dan gewoon tegen ze jullie zijn niet welkom.
Dat mag jij vinden, maar de Iraanse spelers hebben hier gewoon naar uitgekeken en zullen blij zijn dat ze mee mogen doen met een WK.

Al zouden ze met een helikopter direct in het stadion worden gedropt, ze leven voor het spel. Het Iraanse volk trots te maken. De spelers hebben er niet voor gekozen om in Iran geboren te worden.

Begrijp het goed, zij zijn de dupe van het regiem van hen eigen land. Want alle andere landen hebben geen restricties.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003502
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nog steeds snap je het niet, maarja dat is niet erg. Het gaat om het bereik. Elke show en latenight show die er over praat zal het hebben over de verkiezingsfraude en dat hij wegliep. Zoals je eerder zegt past dit gewoon bij Trump en doet hij dit vaker, dat is zijn tactiek. Dan blijft het hangen.

Voor hem is het meest belangrijke natuurlijk het virtue signalling van dat democraten al jaren aan het frauderen zijn. Waardoor mensen opstaan en hier b.v. zelf onderzoek naar gaan doen, democraten eens laten nadenken for once, aan het twijfelen brengen.

Het maakt Trump natuurlijk weinig uit wat Wantie op FOK forum over hem denkt, maar ondertussen weten we toch wel dat Trump het helemaal niets boeit wat ze over hem denken. Want ondertussen is alles al wel een keer voorbij gekomen, daardoor heeft hij ook vrij spel in wat hij kan doen en laten. Niets is te gek. Hij bepaald het etiquette. He's the boss, the one in charge, honcho. _O_
Ja, ik snap het.

Trump is een Nobody, die alleen maar een groot bereik kan krijgen door zich als een volslagen idioot te gedragen, ipv als de president van Amerika.

Wat onthouden mensen?

Nou, dat Trump een volslagen idioot is die geeneens een vrouwelijke verslaggever normaal te woord kan staan.

De VS staat compleet voor paal en de rest van de wereld lachen ze uit.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003516
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden, maar de Iraanse spelers hebben hier gewoon naar uitgekeken en zullen blij zijn dat ze mee mogen doen met een WK.

Al zouden ze met een helikopter direct in het stadion worden gedropt, ze leven voor het spel. Het Iraanse volk trots te maken. De spelers hebben er niet voor gekozen om in Iran geboren te worden.

Begrijp het goed, zij zijn de dupe van het regiem van hen eigen land. Want alle andere landen hebben geen restricties.
VS tegen Nederland... Voor wie ga je juichen???
pi_221003527
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ik snap het.

Trump is een Nobody, die alleen maar een groot bereik kan krijgen door zich als een volslagen idioot te gedragen, ipv als de president van Amerika.

Wat onthouden mensen?

Nou, dat Trump een volslagen idioot is die geeneens een vrouwelijke verslaggever normaal te woord kan staan.

De VS staat compleet voor paal en de rest van de wereld lachen ze uit.
Nog steeds snap je het niet, want volgens jouw retoriek lachen ze al sinds 2016 Trump uit sinds dat hij in het huis zit. Je snapt nog steeds niet dat ongeacht wat mensen over hem denken of hem uitlachen, dit allemaal geen mors uitmaakt. Want anders was hij niet weer President geworden.

Trump is mate untouchable. Wat maakt het uit dat de rest van de wereld ze uitlacht volgens jou? de meeste Amerikanen kunnen nog niet eens Europa aanwijzen op een map. Je moet goed begrijpen dat Amerika het machtigste en mooiste land ter wereld is en de inwoners er ook zo over denken.

Al die 350 miljoen mensen kijken naar Europa, als ze het al kunnen vinden en lachen zich al helemaal kapot om wat hier plaatsvindt met de invasie van derde wereldlanders.

Ik weet wel wie het laatst lacht in deze ja.. Amerika
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003537
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ga je gender discussies ergens anders houden, daarnaast heeft MAGA de beste homos. Zelfs ik hou van Scott Presler, such a cutie patootie

[ x ]
OMG, je bent meteen getriggerd :+

Echt hilarisch dit.

Anyway, zoek even contact met die Maga chick die over homoseksualiteit begint.

Zij heeft daar een probleem mee, niet ik.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
OMG, je bent meteen getriggerd :+

Echt hilarisch dit.

Anyway, zoek even contact met die Maga chick die over homoseksualiteit begint.

Zij heeft daar een probleem mee, niet ik.
Ik kijk dat soort clickbait shit niet, zeker niet met dat rare jong erin die ik zie op de thumbnail. Die verliest zelfs nog van Asmongold in een discussie. Plus, identiteitspolitiek is enige wat de dems hebben. Ook hen ondergang trouwens.

En zeker niet getriggered, maar ik weet dat je graag oneindig lange gender discussies houdt op het forum.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003551
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nog steeds snap je het niet, want volgens jouw retoriek lachen ze al sinds 2016 Trump uit sinds dat hij in het huis zit. Je snapt nog steeds niet dat ongeacht wat mensen over hem denken of hem uitlachen, dit allemaal geen mors uitmaakt. Want anders was hij niet weer President geworden.

Trump is mate untouchable. Wat maakt het uit dat de rest van de wereld ze uitlacht volgens jou? de meeste Amerikanen kunnen nog niet eens Europa aanwijzen op een map. Je moet goed begrijpen dat Amerika het machtigste en mooiste land ter wereld is en de inwoners er ook zo over denken.

Al die 350 miljoen mensen kijken naar Europa, als ze het al kunnen vinden en lachen zich al helemaal kapot om wat hier plaatsvindt met de invasie van derde wereldlanders.

Ik weet wel wie het laatst lacht in deze ja.. Amerika
Ja, Amerika kan weer lachen als Trump weg is..

Dus als laatste.

En jij bent degene die beweert dat Trump dusdanig zwak is dat hij alleen nog maar zijn boodschap kan overbrengen door geheel feiten vrij te lopen schreeuwen tegen een vrouwelijke verslaggever, en dan boos weglopen.

Zo diep is het inmiddels gezakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:12 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik kijk dat soort clickbait shit niet, zeker niet met dat rare jong erin die ik zie op de thumbnail. Die verliest zelfs nog van Asmongold in een discussie. Plus, identiteitspolitiek is enige wat de dems hebben. Ook hen ondergang trouwens.

En zeker niet getriggered, maar ik weet dat je graag oneindig lange gender discussies houdt op het forum.
Jij begint :P

Zo getriggerd ben je.
Je kunt niet gewoon het bericht negeren als je toch niet het lef hebt om te kijken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003573
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, Amerika kan weer lachen als Trump weg is..

Dus als laatste.

En jij bent degene die beweert dat Trump dusdanig zwak is dat hij alleen nog maar zijn boodschap kan overbrengen door geheel feiten vrij te lopen schreeuwen tegen een vrouwelijke verslaggever, en dan boos weglopen.

Zo diep is het inmiddels gezakt.
Trump zijn invloed en familie zal heel lang in de politiek blijven, we gaan hopelijk een dynastie tegemoet. Ivanka is na Vance/Rubio wel potentieel kandidaat. Zeker met de invloedrijke Kushner familie. Baron wordt natuurlijk ook klaargestoomd om President te worden. Die kleine jongen is al groot aan het worden.

Verder zeg ik dat helemaal niet, maar als jij die conclusie wil trekken prima. Ik heb namelijk geen opgekropte gevoelens van dingen die ik lees op mijn schermpje over een oranje man duizenden kilometers verderop. :* blijkbaar heeft VEM wel gelijk in je usertag.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003599
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij begint :P

Zo getriggerd ben je.
Je kunt niet gewoon het bericht negeren als je toch niet het lef hebt om te kijken.
Nee hoor, die post was totaal irrelevant aan de huidige discussie, je probeerde af te leiden van waar we over aan het praten waren.

Maar heb wel gelijk toch met Scott?





Als ik homo zou zijn dan wist ik het wel man, veel beter dan die deranged ones on the left. c_/
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003619
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump zijn invloed en familie zal heel lang in de politiek blijven, we gaan hopelijk een dynastie tegemoet. Ivanka is na Vance/Rubio wel potentieel kandidaat. Zeker met de invloedrijke Kushner familie. Baron wordt natuurlijk ook klaargestoomd om President te worden. Die kleine jongen is al groot aan het worden.

Verder zeg ik dat helemaal niet, maar als jij die conclusie wil trekken prima. Ik heb namelijk geen opgekropte gevoelens van dingen die ik lees op mijn schermpje over een oranje man duizenden kilometers verderop. :* blijkbaar heeft VEM wel gelijk in je usertag.
Jij zegt dat wel.

Dat is de grap.

Jij vindt dat Trump zich als een malloot moet gedragen tegen een journaliste om zijn feitenvrije boodschap te verspreiden.

En je bent dan ook nog zo naïef dat je denkt dat als iemand zich als een malloot gedraagt, anderen gaan denken dat zijn feitenvrije gezwam misschien wel eens waar zou kunnen zijn.

Gewoon volgens het BNW- handboek: feitenvrij iets roepen en dan verwachten dat mensen daardoor zelf op onderzoek gaan...

Zo ver is het gedaald nu.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003631
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij zegt dat wel.

Dat is de grap.

Jij vindt dat Trump zich als een malloot moet gedragen tegen een journaliste om zijn feitenvrije boodschap te verspreiden.

En je bent dan ook nog zo naïef dat je denkt dat als iemand zich als een malloot gedraagt, anderen gaan denken dat zijn feitenvrije gezwam misschien wel eens waar zou kunnen zijn.

Gewoon volgens het BNW- handboek: feitenvrij iets roepen en dan verwachten dat mensen daardoor zelf op onderzoek gaan...

Zo ver is het gedaald nu.
Dat vindt jij, daar denken 80+ miljoen Amerikanen anders over
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nee hoor, die post was totaal irrelevant aan de huidige discussie, je probeerde af te leiden van waar we over aan het praten waren.

Maar heb wel gelijk toch met Scott?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Als ik homo zou zijn dan wist ik het wel man, veel beter dan die deranged ones on the left. c_/
Oh, jij mag best op een kerel geilen hoor.

Ik heb daar geen enkele moeite mee.

In tegenstelling tot die Maga-chick uit de video.

Maar daar durf je het niet over te hebben.

Terwijl jij dat zelf aanhaalt. Ik benoemde een ander item uit de video.

Ik vind het ook best vaag dat je hier een Maga loopt te promoten die homoseksueel is.

Wie en wat probeer je daarmee te overtuigen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat vindt jij, daar denken 80+ miljoen Amerikanen anders over
Dat bepaal jij niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003658
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
VS tegen Nederland... Voor wie ga je juichen???
Nederland natuurlijk, neemt niet weg dat ik weinig heb met het huidige elftal. Zeker die Frenkie de Jong
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003667
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet.
Wat? Waarom hebben dan zo veel mensen op hem gestemd?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat? Waarom hebben dan zo veel mensen op hem gestemd?
Die deden dat niet naar aanleiding van dat interview.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003706
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die deden dat niet naar aanleiding van dat interview.
Gast, speel je nu zo dom? dit is Trump zijn retoriek sinds 2016. Hij is nooit veranderd. _O-

Oneliners, "because you'd be in jail" tot aan dit soort zaken. Het maakt hem tot wie het Amerikaanse volk houdt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003745
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, jij mag best op een kerel geilen hoor.

Ik heb daar geen enkele moeite mee.

In tegenstelling tot die Maga-chick uit de video.

Maar daar durf je het niet over te hebben.

Terwijl jij dat zelf aanhaalt. Ik benoemde een ander item uit de video.

Ik vind het ook best vaag dat je hier een Maga loopt te promoten die homoseksueel is.

Wie en wat probeer je daarmee te overtuigen?
Uhm, draai eens niet alles om, jij kwam met de statement van dom clickbait filmpje over dat een of andere random maga vrouw (waarschijnlijk ingehuurd) met die clown van een jongen een discussie blijkbaar heeft.

Jij insinueerde daarmee dat MAGA "gay" unfriendly zou zijn of weet ik het wat, het enige punt wat de democraten nog proberen te maken, gender of identiteitspolitiek, want andere standpunten hebben ze niet. Of visie voor het land.

Ik kan ook echt wel gay-unfriendly democrats vinden als ik dat zou willen hoor. Laten we niet vergeten dat meeste islamitische stemmers dit richting democraten doen.

Trump is all-inclusive, net zoals zijn prachtige resorts.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003888
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, speel je nu zo dom? dit is Trump zijn retoriek sinds 2016. Hij is nooit veranderd. _O-

Oneliners, "because you'd be in jail" tot aan dit soort zaken. Het maakt hem tot wie het Amerikaanse volk houdt.
Het Amerikaanse volk?

Ongeveer 1 op de 3 stemgerechtigen hebben op hem gestemd.

Niet voor niets is hij druk bezig met het beïnvloeden van de volgende verkiezingen.

Anyway, Trump is tijdens zijn eerste termijn bij lange na niet de malloot die hij nu is

Dat is ook aan jou vte merken: je hebt duidelijk moeite met het almaar blijven verdedigen van deze malloot.

Daarom kun je het ook niet aanzien hoe Magafans worden afgemaakt op youtube en probeer je door op te geilen tegen een republikeinse homoseksueel als reactie op een video waarbij een Maga-chick tekeer gaat tegen homo's.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Uhm, draai eens niet alles om, jij kwam met de statement van dom clickbait filmpje over dat een of andere random maga vrouw (waarschijnlijk ingehuurd) met die clown van een jongen een discussie blijkbaar heeft.

Jij insinueerde daarmee dat MAGA "gay" unfriendly zou zijn of weet ik het wat, het enige punt wat de democraten nog proberen te maken, gender of identiteitspolitiek, want andere standpunten hebben ze niet. Of visie voor het land.

Ik kan ook echt wel gay-unfriendly democrats vinden als ik dat zou willen hoor. Laten we niet vergeten dat meeste islamitische stemmers dit richting democraten doen.

Trump is all-inclusive, net zoals zijn prachtige resorts.
Ja, precies.

Je hebt de video niet gezien, maar toch denk je te weten waar die over gaat _O-

En dat alles om niet in te hoeven gaan op wat ik over de video schreef.

Want dat is lastig goed te praten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003907
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het Amerikaanse volk?

Ongeveer 1 op de 3 stemgerechtigen hebben op hem gestemd.

Niet voor niets is hij druk bezig met het beïnvloeden van de volgende verkiezingen.

Anyway, Trump is tijdens zijn eerste termijn bij lange na niet de malloot die hij nu is

Dat is ook aan jou vte merken: je hebt duidelijk moeite met het almaar blijven verdedigen van deze malloot.

Daarom kun je het ook niet aanzien hoe Magafans worden afgemaakt op youtube en probeer je door op te geilen tegen een republikeinse homoseksueel als reactie op een video waarbij een Maga-chick tekeer gaat tegen homo's.
Je houdt je eigen fantasie er wel goed op na moet ik zeggen. Koekoek!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003911
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:02 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je houdt je eigen fantasie er wel goed op na moet ik zeggen. Koekoek!
Ik accepteer je verlies.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221003919
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, precies.

Je hebt de video niet gezien, maar toch denk je te weten waar die over gaat _O-

En dat alles om niet in te hoeven gaan op wat ik over de video schreef.

Want dat is lastig goed te praten.
Goed te praten? je zit er nog te diep in Wantie. Het is geen winnen of verliezen hier. We strijden niet om een slag ofzo. :D

En ja ik weet waar de video over gaat n.a.v. jouw post en de thumbnail, en zeker die clown die met de ingehuurde MAGA vrouw daar zit.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003923
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik accepteer je verlies.
Haha, verlies, daar is ie weer hoor.

Heb jij je winst even voor vandaag binnen wantie, hopelijk trakteer je jezelf weer een biertje na deze "self-claimed" overwinning. _O- Sheeesh.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221003950
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Haha, verlies, daar is ie weer hoor.

Heb jij je winst even voor vandaag binnen wantie, hopelijk trakteer je jezelf weer een biertje na deze "self-claimed" overwinning. _O- Sheeesh.
Ja, jij loopt de boel volledig af te leiden door opeens te opperen dat je een republikeinse man geil vindt.

Om maar niet te hoeven reageren op wat ik uit de video benoem.

Je had ook gewoon mijn bericht volledig kunnen negeren.

Dat had je deze nederlaag bespaard.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221004025
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, jij loopt de boel volledig af te leiden door opeens te opperen dat je een republikeinse man geil vindt.

Om maar niet te hoeven reageren op wat ik uit de video benoem.

Je had ook gewoon mijn bericht volledig kunnen negeren.

Dat had je deze nederlaag bespaard.
Gast, met jou discussiëren is niet mogelijk. Doordat je alles persoonlijk maakt en denkt dat je moet winnen ofzo. Je ziet het in elk topic terug, weet niet of het een act is of soort van zuurheid in je. Maar wees vooral blij met je self claimed succes. _O-

Ik zie je al typen. Ook continue die dubbele enters tussen je teksten, adem in, adem uit.

De enige die echt winnen zijn natuurlijk Trump en zijn familie plus MAGA.

PS. nu ben ik weer PoE 2 spelen. Tot de volgende keer :W
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221004205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, met jou discussiëren is niet mogelijk. Doordat je alles persoonlijk maakt en denkt dat je moet winnen ofzo. Je ziet het in elk topic terug, weet niet of het een act is of soort van zuurheid in je. Maar wees vooral blij met je self claimed succes. _O-

Ik zie je al typen. Ook continue die dubbele enters tussen je teksten, adem in, adem uit.

De enige die echt winnen zijn natuurlijk Trump en zijn familie plus MAGA.

PS. nu ben ik weer PoE 2 spelen. Tot de volgende keer :W
Ja, dat was tegen je zere been :7

En inderdaad, Trump is er alleen voor zijn eigen gewin.

Ten koste van de VS.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221004358
Onder president Trump is het wereldkampioenschap voetbal nu een blamage geworden door het weigeren van Iranese supporters en het wegsturen van de door de FIFA opgeroepen beroemde Somalische scheidsrechter.
Zo kun je geen wereldkampioenschap in je land organiseren.
Ik vraag me af wat FIFA voorzitter Infantino hier allemaal van vindt.
Het minste wat hij kan doen is de door hem verleende vredesbokaal terughalen.
Maar beter ware het als hij Trump zover weet te krijgen dat hij deze maatregelen intrekt en als dat niet lukt hem openlijk op de vingers tikt. Dit was niet de bedoeling van de Wereldcup in Amerika organiseren.
pi_221004395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:11 schreef Pegos het volgende:
Onder president Trump is het wereldkampioenschap voetbal nu een blamage geworden door het weigeren van Iranese supporters en het wegsturen van de door de FIFA opgeroepen beroemde Somalische scheidsrechter.
Zo kun je geen wereldkampioenschap in je land organiseren.
Ik vraag me af wat FIFA voorzitter Infantino hier allemaal van vindt.
Het minste wat hij kan doen is de door hem verleende vredesbokaal terughalen.
Maar beter ware het als hij Trump zover weet te krijgen dat hij deze maatregelen intrekt en als dat niet lukt hem openlijk op de vingers tikt. Dit was niet de bedoeling van de Wereldcup in Amerika organiseren.
Kan je nog even uitleggen hoe ze het willen verbieden dat Iraanse supporters niet meer komen? Iraanse (vaak natuurlijk met dubbele paspoort) kunnen nog steeds gewoon VISA aanvragen, verder is het niet zo dat er vluchten gingen tussen Tehran en New York de laatste jaren. Dat idee wordt beetje geschetst.

Dus vele individuele zullen vliegen vanuit Canada, Europa, Zuid Amerika met gewoon een geldige VISA aanvraag. Deze wonen vaak al wel hier, dus hebben ook afstand gedaan van hen Iraanse nationaliteit of dubbel paspoort.

Het is dus simpel om te zeggen dat supporters geweerd worden, het is stemmingsmakerij.
Ook zijn er miljoenen Perzische in Amerika ondertussen die ook hen land zullen supporteren.

Daarnaast was de "beroemde" Somalische scheidsrechter eentje die gewoon geweerd was vanwege connecties met terroristen. Ookal is het de Paus, dan kom je er in Amerika gewoon niet in.
Dat heeft niets met racisme te maken, ook Patrick van de Eem werd in 2009 geblokkeerd omdat hij een strafblad had.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 10-06-2026 21:26:32 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:59:06 #180
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221004663
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kan je nog even uitleggen hoe ze het willen verbieden dat Iraanse supporters niet meer komen? Iraanse (vaak natuurlijk met dubbele paspoort) kunnen nog steeds gewoon VISA aanvragen, verder is het niet zo dat er vluchten gingen tussen Tehran en New York de laatste jaren. Dat idee wordt beetje geschetst.

Dus vele individuele zullen vliegen vanuit Canada, Europa, Zuid Amerika met gewoon een geldige VISA aanvraag. Deze wonen vaak al wel hier, dus hebben ook afstand gedaan van hen Iraanse nationaliteit of dubbel paspoort.

Het is dus simpel om te zeggen dat supporters geweerd worden, het is stemmingsmakerij.
Ook zijn er miljoenen Perzische in Amerika ondertussen die ook hen land zullen supporteren.

Daarnaast was de "beroemde" Somalische scheidsrechter eentje die gewoon geweerd was vanwege connecties met terroristen. Ookal is het de Paus, dan kom je er in Amerika gewoon niet in.
Dat heeft niets met racisme te maken, ook Patrick van de Eem werd in 2009 geblokkeerd omdat hij een strafblad had.
Nog maar een keer dan: 'hen' is GEEN bezittelijk voornaamwoord.

En voor de rest is je taalvaardigheid ook om te janken. Mijn neefje van 7 schrijft foutlozere teksten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221004670
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:11 schreef Pegos het volgende:
Onder president Trump is het wereldkampioenschap voetbal nu een blamage geworden door het weigeren van Iranese supporters en het wegsturen van de door de FIFA opgeroepen beroemde Somalische scheidsrechter.
Zo kun je geen wereldkampioenschap in je land organiseren.
Ik vraag me af wat FIFA voorzitter Infantino hier allemaal van vindt.
Het minste wat hij kan doen is de door hem verleende vredesbokaal terughalen.
Maar beter ware het als hij Trump zover weet te krijgen dat hij deze maatregelen intrekt en als dat niet lukt hem openlijk op de vingers tikt. Dit was niet de bedoeling van de Wereldcup in Amerika organiseren.
Ik begreep dat Marokkanen ook geen visum kunnen krijgen?

Het is best maf.
Je stelt jezelf als land als gastheer op voor de wereldkampioenschappen voetbal, en vervolgens weiger je fans uit deelnemende landen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221004676
Hoe maf is Maga?

Het is onvoorstelbaar hoe diep hun TDS wel niet gaat.

Bekijk deze YouTube-video

"Hitler en Stalin were cool"...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221004703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kan je nog even uitleggen hoe ze het willen verbieden dat Iraanse supporters niet meer komen?
Lijkt me vrij simpel: gewoon bij de douane tegenhouden.


quote:
Iraanse (vaak natuurlijk met dubbele paspoort) kunnen nog steeds gewoon VISA aanvragen, verder is het niet zo dat er vluchten gingen tussen Tehran en New York de laatste jaren. Dat idee wordt beetje geschetst.
Nee dat idee wordt niet geschetst.


quote:
Dus vele individuele zullen vliegen vanuit Canada, Europa, Zuid Amerika met gewoon een geldige VISA aanvraag.
Net als die Somalische scheidsrechter. Die vervolgens op de luchthaven van Miami wordt geweigerd en terug vliegt.

Er zijn ook geen rechtstreekse vluchten tussen Miami en Mogadishu.


quote:
Deze wonen vaak al wel hier, dus hebben ook afstand gedaan van hen Iraanse nationaliteit of dubbel paspoort.
Dat zijn dus geen Iraanse supporters die vanuit Iran naar de VS reizen voor voetbal.

Waarom haal je die groep aan?


quote:
Het is dus simpel om te zeggen dat supporters geweerd worden, het is stemmingsmakerij.
Ook zijn er miljoenen Perzische in Amerika ondertussen die ook hen land zullen supporteren.

Daarnaast was de "beroemde" Somalische scheidsrechter eentje die gewoon geweerd was vanwege connecties met terroristen. Ookal is het de Paus, dan kom je er in Amerika gewoon niet in.
Dat heeft niets met racisme te maken, ook Patrick van de Eem werd in 2009 geblokkeerd omdat hij een strafblad had.
Je probeert weer uit alle macht hier een draai aan te geven...

Maar helaas.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221004719
quote:
18s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Nog maar een keer dan: 'hen' is GEEN bezittelijk voornaamwoord.

En voor de rest is je taalvaardigheid ook om te janken. Mijn neefje van 7 schrijft foutlozere teksten.
Is “hen” het enige waar je over valt? Niet over Iraansche ipv Iraniërs, Perzische ipv Persen, dubbele paspoort ipv dubbel paspoort, overbodige woorden… die tekst rammelt aan alle kanten
pi_221004753
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:06 schreef Wantie het volgende:

Net als die Somalische scheidsrechter. Die vervolgens op de luchthaven van Miami wordt geweigerd en terug vliegt.

Er zijn ook geen rechtstreekse vluchten tussen Miami en Mogadishu.
[..]
Niet zomaar geweigerd hè. Eerst elf uur verhoord. Elf uur! Daarna vier uur in een cel gestopt. En daarna naar Turkije terug gevlogen.
En waarom laat de FIFA hem dan nu niet in Mexicoen Canada fluiten? Ruil wat om.
Bang daarmee Trump =oorhet hoofd te stoten? Laffe reetlikker, die kale kikker.
pi_221004762
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:08 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Is “hen” het enige waar je over valt? Niet over Iraansche ipv Iraniërs, Perzische ipv Persen, dubbele paspoort ipv dubbel paspoort, overbodige woorden… die tekst rammelt aan alle kanten
Ook zonder taalfouten raakt de tekst kant noch wal.
Het is gewoon oeverloos gebrabbel.
De rek is er uit, na anderhalf jaar waanzin van Trump recht breien.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221004890
quote:
18s.gif Op woensdag 10 juni 2026 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Nog maar een keer dan: 'hen' is GEEN bezittelijk voornaamwoord.

En voor de rest is je taalvaardigheid ook om te janken. Mijn neefje van 7 schrijft foutlozere teksten.
Boeie. :Z idgaf
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221004989
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook zonder taalfouten raakt de tekst kant noch wal.
Het is gewoon oeverloos gebrabbel.
De rek is er uit, na anderhalf jaar waanzin van Trump recht breien.
Het enige wat Trump fout doet is dat hij niet ingrijpt om de Save ACT er doorheen te drukken. En de deportaties gaan nooit hard genoeg.

Er worden op staatsniveau en andere zaken wel genoeg klappen uitgedeeld, sinds Bondi weg is lijkt het ook beetje op gang te komen allemaal. Ook qua fraude aanpak wat weer in de zakken eindigde van vaak democraten.

Als ik meega met het win/verlies spelletje wat je zo graag speelt, is er niet van mij te winnen. Want uiteindelijk is Trump aan de macht, geen enkele democraat die kon winnen tegen een veroordeelde crimineel. Dus ongeacht van wat je mening is, Trump zit in het Witte Huis. Snap dat dit dag in dag uit frustrerend moet zijn voor je.

Het is voor mij genieten geblazen als ik weet dat de DNC primaries er aanzitten te komen, een letterlijke clownshow waar het vermoedelijk weer alleen gaat of transmannen tussen de tienermeiden mogen pissen of ze laten meedoen in sporten. Of welke minderheid nu weer het meeste aandacht naar moet.
De democraten zijn trouwens ook helemaal opgesplitst, je hebt kamp pro-palestina en kamp israel. Met types zoals HasanAbi is het echt alsof ze een gekkenhuis hebben opengetrokken.

Ze vechten elkaar de partij uit.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221004995
quote:
Hey Jasmine…

Black pilot here.

I think you missed the plot.
Then again, that’s becoming a pattern.

I graduated from West Point.
I went through Army flight school.
I learned to fly the AH-64 Apache.
I deployed to combat and flew 55 combat missions over Baghdad.

Nobody handed me a cockpit because of my skin color.

Nobody lowered the standards for me.

Nobody looked at me and said, “Let’s check a diversity box.”

That’s what people like you don’t seem to understand.

Suggesting that Black pilots, Black engineers, Black doctors, or Black leaders need special preferences to succeed is not empowering, it’s insulting.

I didn’t want a different standard.
I wanted the same standard.

And when you’re flying into combat, the American people don’t care what race the pilot is.

They care whether the pilot is qualified.

Merit isn’t racist.
Excellence isn’t discriminatory.

And reducing every achievement to skin color says far more about your worldview than it does about mine.
twitter


Dit is het gevaarlijkse voor de democraten, een zwarte MAGA'er die DEI zat is. Die niet zoals de democraten maar keer op keer identiteitspolitiek moeten pushen. Tijdens de Iraq oorlog werd er ook niet gekeken naar wat voor kleur iemand heeft.

Sinds Obama is dit allemaal ontstaan, die heeft met zijn "change" alleen maar racisme gecreerd en blanken/zwarten tegen elkaar opgezet. :{w zo vermoeiend die DNC.

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221005050
oke ..voor wie dit wil lezen! Ik weet het gewoon niet! ik wil vrede vrijheid en veiligheid! ik ben voor lgbt en heel veel links!!maar nederland is vol genoeg en mensen uit Afrika etc, brengen onrust hebben andere ideeen en kunnen zich niet aanpassen!...mits je zo denkt als zij, nou niet dus...ben in limboland!
pi_221005055


Democrats Are Literally Blaming Trump for Their Support of Graham Platner

quote:
Graham Platner is now officially the Democrats’ nominee for the U.S. Senate in Maine. He has a Nazi tattoo, a history of abusing women, years of hateful posts on the internet, and a portapotty fetish. Despite everything we know so far (and who knows what may come next), he still has the rabid support of the far left.

And the worst part is, they know they’re supporting a terrible human being, and they’re justifying their support by pointing the finger at Donald Trump.

It's the kind of logic that only makes sense if you've spent the last decade convincing yourself that Trump is literally Hitler, so why not support the guy with the Nazi tattoo, right?

Exactly: It doesn’t make sense.
Kijk, als het een democraat is dan is het niet erg.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221005082
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Democrats Are Literally Blaming Trump for Their Support of Graham Platner

[..]
Kijk, als het een democraat is dan is het niet erg.
daar is het trump of niet! hier zijn er 50.... en met geen een vind ik het!!
pi_221005748
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Democrats Are Literally Blaming Trump for Their Support of Graham Platner

[..]
Kijk, als het een democraat is dan is het niet erg.
Waarmee je toegeeft dat er republikeinse afgevaardigden zijn met nazi sympathieën?

Wie, je bent wel op dreef deze week :7
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221005769
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:16 schreef Thorelf het volgende:
oke ..voor wie dit wil lezen! Ik weet het gewoon niet! ik wil vrede vrijheid en veiligheid! ik ben voor lgbt en heel veel links!!maar nederland is vol genoeg en mensen uit Afrika etc, brengen onrust hebben andere ideeen en kunnen zich niet aanpassen!...mits je zo denkt als zij, nou niet dus...ben in limboland!
Ik zie de relevantie niet met dit topic.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221005770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Dit is het gevaarlijkse voor de democraten, een zwarte MAGA'er die DEI zat is. Die niet zoals de democraten maar keer op keer identiteitspolitiek moeten pushen. Tijdens de Iraq oorlog werd er ook niet gekeken naar wat voor kleur iemand heeft.

Sinds Obama is dit allemaal ontstaan, die heeft met zijn "change" alleen maar racisme gecreerd en blanken/zwarten tegen elkaar opgezet. :{w zo vermoeiend die DNC.

[ afbeelding ]
Racisme is ontstaan onder Obama?

8)7
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_221005773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het enige wat Trump fout doet is dat hij niet ingrijpt om de Save ACT er doorheen te drukken. En de deportaties gaan nooit hard genoeg.

Er worden op staatsniveau en andere zaken wel genoeg klappen uitgedeeld, sinds Bondi weg is lijkt het ook beetje op gang te komen allemaal. Ook qua fraude aanpak wat weer in de zakken eindigde van vaak democraten.

Als ik meega met het win/verlies spelletje wat je zo graag speelt, is er niet van mij te winnen. Want uiteindelijk is Trump aan de macht, geen enkele democraat die kon winnen tegen een veroordeelde crimineel. Dus ongeacht van wat je mening is, Trump zit in het Witte Huis. Snap dat dit dag in dag uit frustrerend moet zijn voor je.

Het is voor mij genieten geblazen als ik weet dat de DNC primaries er aanzitten te komen, een letterlijke clownshow waar het vermoedelijk weer alleen gaat of transmannen tussen de tienermeiden mogen pissen of ze laten meedoen in sporten. Of welke minderheid nu weer het meeste aandacht naar moet.
De democraten zijn trouwens ook helemaal opgesplitst, je hebt kamp pro-palestina en kamp israel. Met types zoals HasanAbi is het echt alsof ze een gekkenhuis hebben opengetrokken.

Ze vechten elkaar de partij uit.
Zo'n reactie zit ook weer vol frustratie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 07:40:55 #197
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221005849
De ouwe tepelbijter.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221005853
Gaat dit topic nog ergens over?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221005908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:16 schreef Thorelf het volgende:
oke ..voor wie dit wil lezen! Ik weet het gewoon niet! ik wil vrede vrijheid en veiligheid! ik ben voor lgbt en heel veel links!!maar nederland is vol genoeg en mensen uit Afrika etc, brengen onrust hebben andere ideeen en kunnen zich niet aanpassen!...mits je zo denkt als zij, nou niet dus...ben in limboland!
als je schrik hebt om om die redenen als fascist of racist te worden uitgemaakt blijf dan maar bij links
pi_221005944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 07:52 schreef BroerJoost het volgende:

[..]
als je schrik hebt om om die redenen als fascist of racist te worden uitgemaakt blijf dan maar bij links
We hebben al vele jaren een rechtse regering.

Maar ja, als die tegen hun eigen asielwet stemmen voor eigen gewin, in plaats van kijken naar het landsbelang, dan wordt het natuurlijk niets met het asielbeleid.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')