Ja, ik snap het.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nog steeds snap je het niet, maarja dat is niet erg. Het gaat om het bereik. Elke show en latenight show die er over praat zal het hebben over de verkiezingsfraude en dat hij wegliep. Zoals je eerder zegt past dit gewoon bij Trump en doet hij dit vaker, dat is zijn tactiek. Dan blijft het hangen.
Voor hem is het meest belangrijke natuurlijk het virtue signalling van dat democraten al jaren aan het frauderen zijn. Waardoor mensen opstaan en hier b.v. zelf onderzoek naar gaan doen, democraten eens laten nadenken for once, aan het twijfelen brengen.
Het maakt Trump natuurlijk weinig uit wat Wantie op FOK forum over hem denkt, maar ondertussen weten we toch wel dat Trump het helemaal niets boeit wat ze over hem denken. Want ondertussen is alles al wel een keer voorbij gekomen, daardoor heeft hij ook vrij spel in wat hij kan doen en laten. Niets is te gek. Hij bepaald het etiquette. He's the boss, the one in charge, honcho.
VS tegen Nederland... Voor wie ga je juichen???quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar de Iraanse spelers hebben hier gewoon naar uitgekeken en zullen blij zijn dat ze mee mogen doen met een WK.
Al zouden ze met een helikopter direct in het stadion worden gedropt, ze leven voor het spel. Het Iraanse volk trots te maken. De spelers hebben er niet voor gekozen om in Iran geboren te worden.
Begrijp het goed, zij zijn de dupe van het regiem van hen eigen land. Want alle andere landen hebben geen restricties.
Nog steeds snap je het niet, want volgens jouw retoriek lachen ze al sinds 2016 Trump uit sinds dat hij in het huis zit. Je snapt nog steeds niet dat ongeacht wat mensen over hem denken of hem uitlachen, dit allemaal geen mors uitmaakt. Want anders was hij niet weer President geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.
Trump is een Nobody, die alleen maar een groot bereik kan krijgen door zich als een volslagen idioot te gedragen, ipv als de president van Amerika.
Wat onthouden mensen?
Nou, dat Trump een volslagen idioot is die geeneens een vrouwelijke verslaggever normaal te woord kan staan.
De VS staat compleet voor paal en de rest van de wereld lachen ze uit.
OMG, je bent meteen getriggerdquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ga je gender discussies ergens anders houden, daarnaast heeft MAGA de beste homos. Zelfs ik hou van Scott Presler, such a cutie patootie
[ x ]
Ik kijk dat soort clickbait shit niet, zeker niet met dat rare jong erin die ik zie op de thumbnail. Die verliest zelfs nog van Asmongold in een discussie. Plus, identiteitspolitiek is enige wat de dems hebben. Ook hen ondergang trouwens.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
OMG, je bent meteen getriggerd![]()
Echt hilarisch dit.
Anyway, zoek even contact met die Maga chick die over homoseksualiteit begint.
Zij heeft daar een probleem mee, niet ik.
Ja, Amerika kan weer lachen als Trump weg is..quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nog steeds snap je het niet, want volgens jouw retoriek lachen ze al sinds 2016 Trump uit sinds dat hij in het huis zit. Je snapt nog steeds niet dat ongeacht wat mensen over hem denken of hem uitlachen, dit allemaal geen mors uitmaakt. Want anders was hij niet weer President geworden.
Trump is mate untouchable. Wat maakt het uit dat de rest van de wereld ze uitlacht volgens jou? de meeste Amerikanen kunnen nog niet eens Europa aanwijzen op een map. Je moet goed begrijpen dat Amerika het machtigste en mooiste land ter wereld is en de inwoners er ook zo over denken.
Al die 350 miljoen mensen kijken naar Europa, als ze het al kunnen vinden en lachen zich al helemaal kapot om wat hier plaatsvindt met de invasie van derde wereldlanders.
Ik weet wel wie het laatst lacht in deze ja.. Amerika
Jij begintquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kijk dat soort clickbait shit niet, zeker niet met dat rare jong erin die ik zie op de thumbnail. Die verliest zelfs nog van Asmongold in een discussie. Plus, identiteitspolitiek is enige wat de dems hebben. Ook hen ondergang trouwens.
En zeker niet getriggered, maar ik weet dat je graag oneindig lange gender discussies houdt op het forum.
Trump zijn invloed en familie zal heel lang in de politiek blijven, we gaan hopelijk een dynastie tegemoet. Ivanka is na Vance/Rubio wel potentieel kandidaat. Zeker met de invloedrijke Kushner familie. Baron wordt natuurlijk ook klaargestoomd om President te worden. Die kleine jongen is al groot aan het worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Amerika kan weer lachen als Trump weg is..
Dus als laatste.
En jij bent degene die beweert dat Trump dusdanig zwak is dat hij alleen nog maar zijn boodschap kan overbrengen door geheel feiten vrij te lopen schreeuwen tegen een vrouwelijke verslaggever, en dan boos weglopen.
Zo diep is het inmiddels gezakt.
Nee hoor, die post was totaal irrelevant aan de huidige discussie, je probeerde af te leiden van waar we over aan het praten waren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij begint![]()
Zo getriggerd ben je.
Je kunt niet gewoon het bericht negeren als je toch niet het lef hebt om te kijken.
Jij zegt dat wel.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Trump zijn invloed en familie zal heel lang in de politiek blijven, we gaan hopelijk een dynastie tegemoet. Ivanka is na Vance/Rubio wel potentieel kandidaat. Zeker met de invloedrijke Kushner familie. Baron wordt natuurlijk ook klaargestoomd om President te worden. Die kleine jongen is al groot aan het worden.
Verder zeg ik dat helemaal niet, maar als jij die conclusie wil trekken prima. Ik heb namelijk geen opgekropte gevoelens van dingen die ik lees op mijn schermpje over een oranje man duizenden kilometers verderop.blijkbaar heeft VEM wel gelijk in je usertag.
Dat vindt jij, daar denken 80+ miljoen Amerikanen anders overquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij zegt dat wel.
Dat is de grap.
Jij vindt dat Trump zich als een malloot moet gedragen tegen een journaliste om zijn feitenvrije boodschap te verspreiden.
En je bent dan ook nog zo naïef dat je denkt dat als iemand zich als een malloot gedraagt, anderen gaan denken dat zijn feitenvrije gezwam misschien wel eens waar zou kunnen zijn.
Gewoon volgens het BNW- handboek: feitenvrij iets roepen en dan verwachten dat mensen daardoor zelf op onderzoek gaan...
Zo ver is het gedaald nu.
Oh, jij mag best op een kerel geilen hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee hoor, die post was totaal irrelevant aan de huidige discussie, je probeerde af te leiden van waar we over aan het praten waren.
Maar heb wel gelijk toch met Scott?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik homo zou zijn dan wist ik het wel man, veel beter dan die deranged ones on the left.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat vindt jij, daar denken 80+ miljoen Amerikanen anders over
Nederland natuurlijk, neemt niet weg dat ik weinig heb met het huidige elftal. Zeker die Frenkie de Jongquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
VS tegen Nederland... Voor wie ga je juichen???
Wat? Waarom hebben dan zo veel mensen op hem gestemd?quote:
Die deden dat niet naar aanleiding van dat interview.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat? Waarom hebben dan zo veel mensen op hem gestemd?
Gast, speel je nu zo dom? dit is Trump zijn retoriek sinds 2016. Hij is nooit veranderd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die deden dat niet naar aanleiding van dat interview.
Uhm, draai eens niet alles om, jij kwam met de statement van dom clickbait filmpje over dat een of andere random maga vrouw (waarschijnlijk ingehuurd) met die clown van een jongen een discussie blijkbaar heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, jij mag best op een kerel geilen hoor.
Ik heb daar geen enkele moeite mee.
In tegenstelling tot die Maga-chick uit de video.
Maar daar durf je het niet over te hebben.
Terwijl jij dat zelf aanhaalt. Ik benoemde een ander item uit de video.
Ik vind het ook best vaag dat je hier een Maga loopt te promoten die homoseksueel is.
Wie en wat probeer je daarmee te overtuigen?
Het Amerikaanse volk?quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, speel je nu zo dom? dit is Trump zijn retoriek sinds 2016. Hij is nooit veranderd.
Oneliners, "because you'd be in jail" tot aan dit soort zaken. Het maakt hem tot wie het Amerikaanse volk houdt.
Ja, precies.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Uhm, draai eens niet alles om, jij kwam met de statement van dom clickbait filmpje over dat een of andere random maga vrouw (waarschijnlijk ingehuurd) met die clown van een jongen een discussie blijkbaar heeft.
Jij insinueerde daarmee dat MAGA "gay" unfriendly zou zijn of weet ik het wat, het enige punt wat de democraten nog proberen te maken, gender of identiteitspolitiek, want andere standpunten hebben ze niet. Of visie voor het land.
Ik kan ook echt wel gay-unfriendly democrats vinden als ik dat zou willen hoor. Laten we niet vergeten dat meeste islamitische stemmers dit richting democraten doen.
Trump is all-inclusive, net zoals zijn prachtige resorts.
Je houdt je eigen fantasie er wel goed op na moet ik zeggen. Koekoek!quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het Amerikaanse volk?
Ongeveer 1 op de 3 stemgerechtigen hebben op hem gestemd.
Niet voor niets is hij druk bezig met het beïnvloeden van de volgende verkiezingen.
Anyway, Trump is tijdens zijn eerste termijn bij lange na niet de malloot die hij nu is
Dat is ook aan jou vte merken: je hebt duidelijk moeite met het almaar blijven verdedigen van deze malloot.
Daarom kun je het ook niet aanzien hoe Magafans worden afgemaakt op youtube en probeer je door op te geilen tegen een republikeinse homoseksueel als reactie op een video waarbij een Maga-chick tekeer gaat tegen homo's.
Ik accepteer je verlies.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je houdt je eigen fantasie er wel goed op na moet ik zeggen. Koekoek!
Goed te praten? je zit er nog te diep in Wantie. Het is geen winnen of verliezen hier. We strijden niet om een slag ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Je hebt de video niet gezien, maar toch denk je te weten waar die over gaat
En dat alles om niet in te hoeven gaan op wat ik over de video schreef.
Want dat is lastig goed te praten.
Haha, verlies, daar is ie weer hoor.quote:
Ja, jij loopt de boel volledig af te leiden door opeens te opperen dat je een republikeinse man geil vindt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha, verlies, daar is ie weer hoor.
Heb jij je winst even voor vandaag binnen wantie, hopelijk trakteer je jezelf weer een biertje na deze "self-claimed" overwinning.Sheeesh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |