Gast, met jou discussiėren is niet mogelijk. Doordat je alles persoonlijk maakt en denkt dat je moet winnen ofzo. Je ziet het in elk topic terug, weet niet of het een act is of soort van zuurheid in je. Maar wees vooral blij met je self claimed succes.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, jij loopt de boel volledig af te leiden door opeens te opperen dat je een republikeinse man geil vindt.
Om maar niet te hoeven reageren op wat ik uit de video benoem.
Je had ook gewoon mijn bericht volledig kunnen negeren.
Dat had je deze nederlaag bespaard.
Ja, dat was tegen je zere beenquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, met jou discussiėren is niet mogelijk. Doordat je alles persoonlijk maakt en denkt dat je moet winnen ofzo. Je ziet het in elk topic terug, weet niet of het een act is of soort van zuurheid in je. Maar wees vooral blij met je self claimed succes.![]()
Ik zie je al typen. Ook continue die dubbele enters tussen je teksten, adem in, adem uit.
De enige die echt winnen zijn natuurlijk Trump en zijn familie plus MAGA.
PS. nu ben ik weer PoE 2 spelen. Tot de volgende keer![]()
Kan je nog even uitleggen hoe ze het willen verbieden dat Iraanse supporters niet meer komen? Iraanse (vaak natuurlijk met dubbele paspoort) kunnen nog steeds gewoon VISA aanvragen, verder is het niet zo dat er vluchten gingen tussen Tehran en New York de laatste jaren. Dat idee wordt beetje geschetst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:11 schreef Pegos het volgende:
Onder president Trump is het wereldkampioenschap voetbal nu een blamage geworden door het weigeren van Iranese supporters en het wegsturen van de door de FIFA opgeroepen beroemde Somalische scheidsrechter.
Zo kun je geen wereldkampioenschap in je land organiseren.
Ik vraag me af wat FIFA voorzitter Infantino hier allemaal van vindt.
Het minste wat hij kan doen is de door hem verleende vredesbokaal terughalen.
Maar beter ware het als hij Trump zover weet te krijgen dat hij deze maatregelen intrekt en als dat niet lukt hem openlijk op de vingers tikt. Dit was niet de bedoeling van de Wereldcup in Amerika organiseren.
Nog maar een keer dan: 'hen' is GEEN bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kan je nog even uitleggen hoe ze het willen verbieden dat Iraanse supporters niet meer komen? Iraanse (vaak natuurlijk met dubbele paspoort) kunnen nog steeds gewoon VISA aanvragen, verder is het niet zo dat er vluchten gingen tussen Tehran en New York de laatste jaren. Dat idee wordt beetje geschetst.
Dus vele individuele zullen vliegen vanuit Canada, Europa, Zuid Amerika met gewoon een geldige VISA aanvraag. Deze wonen vaak al wel hier, dus hebben ook afstand gedaan van hen Iraanse nationaliteit of dubbel paspoort.
Het is dus simpel om te zeggen dat supporters geweerd worden, het is stemmingsmakerij.
Ook zijn er miljoenen Perzische in Amerika ondertussen die ook hen land zullen supporteren.
Daarnaast was de "beroemde" Somalische scheidsrechter eentje die gewoon geweerd was vanwege connecties met terroristen. Ookal is het de Paus, dan kom je er in Amerika gewoon niet in.
Dat heeft niets met racisme te maken, ook Patrick van de Eem werd in 2009 geblokkeerd omdat hij een strafblad had.
Ik begreep dat Marokkanen ook geen visum kunnen krijgen?quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:11 schreef Pegos het volgende:
Onder president Trump is het wereldkampioenschap voetbal nu een blamage geworden door het weigeren van Iranese supporters en het wegsturen van de door de FIFA opgeroepen beroemde Somalische scheidsrechter.
Zo kun je geen wereldkampioenschap in je land organiseren.
Ik vraag me af wat FIFA voorzitter Infantino hier allemaal van vindt.
Het minste wat hij kan doen is de door hem verleende vredesbokaal terughalen.
Maar beter ware het als hij Trump zover weet te krijgen dat hij deze maatregelen intrekt en als dat niet lukt hem openlijk op de vingers tikt. Dit was niet de bedoeling van de Wereldcup in Amerika organiseren.
Lijkt me vrij simpel: gewoon bij de douane tegenhouden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kan je nog even uitleggen hoe ze het willen verbieden dat Iraanse supporters niet meer komen?
Nee dat idee wordt niet geschetst.quote:Iraanse (vaak natuurlijk met dubbele paspoort) kunnen nog steeds gewoon VISA aanvragen, verder is het niet zo dat er vluchten gingen tussen Tehran en New York de laatste jaren. Dat idee wordt beetje geschetst.
Net als die Somalische scheidsrechter. Die vervolgens op de luchthaven van Miami wordt geweigerd en terug vliegt.quote:Dus vele individuele zullen vliegen vanuit Canada, Europa, Zuid Amerika met gewoon een geldige VISA aanvraag.
Dat zijn dus geen Iraanse supporters die vanuit Iran naar de VS reizen voor voetbal.quote:Deze wonen vaak al wel hier, dus hebben ook afstand gedaan van hen Iraanse nationaliteit of dubbel paspoort.
Je probeert weer uit alle macht hier een draai aan te geven...quote:Het is dus simpel om te zeggen dat supporters geweerd worden, het is stemmingsmakerij.
Ook zijn er miljoenen Perzische in Amerika ondertussen die ook hen land zullen supporteren.
Daarnaast was de "beroemde" Somalische scheidsrechter eentje die gewoon geweerd was vanwege connecties met terroristen. Ookal is het de Paus, dan kom je er in Amerika gewoon niet in.
Dat heeft niets met racisme te maken, ook Patrick van de Eem werd in 2009 geblokkeerd omdat hij een strafblad had.
Is “hen” het enige waar je over valt? Niet over Iraansche ipv Iraniėrs, Perzische ipv Persen, dubbele paspoort ipv dubbel paspoort, overbodige woorden… die tekst rammelt aan alle kantenquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: 'hen' is GEEN bezittelijk voornaamwoord.
En voor de rest is je taalvaardigheid ook om te janken. Mijn neefje van 7 schrijft foutlozere teksten.
Niet zomaar geweigerd hč. Eerst elf uur verhoord. Elf uur! Daarna vier uur in een cel gestopt. En daarna naar Turkije terug gevlogen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:06 schreef Wantie het volgende:
Net als die Somalische scheidsrechter. Die vervolgens op de luchthaven van Miami wordt geweigerd en terug vliegt.
Er zijn ook geen rechtstreekse vluchten tussen Miami en Mogadishu.
[..]
Ook zonder taalfouten raakt de tekst kant noch wal.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Is “hen” het enige waar je over valt? Niet over Iraansche ipv Iraniėrs, Perzische ipv Persen, dubbele paspoort ipv dubbel paspoort, overbodige woorden… die tekst rammelt aan alle kanten
Boeie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: 'hen' is GEEN bezittelijk voornaamwoord.
En voor de rest is je taalvaardigheid ook om te janken. Mijn neefje van 7 schrijft foutlozere teksten.
Het enige wat Trump fout doet is dat hij niet ingrijpt om de Save ACT er doorheen te drukken. En de deportaties gaan nooit hard genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook zonder taalfouten raakt de tekst kant noch wal.
Het is gewoon oeverloos gebrabbel.
De rek is er uit, na anderhalf jaar waanzin van Trump recht breien.
quote:Hey Jasmine…
Black pilot here.
I think you missed the plot.
Then again, that’s becoming a pattern.
I graduated from West Point.
I went through Army flight school.
I learned to fly the AH-64 Apache.
I deployed to combat and flew 55 combat missions over Baghdad.
Nobody handed me a cockpit because of my skin color.
Nobody lowered the standards for me.
Nobody looked at me and said, “Let’s check a diversity box.”
That’s what people like you don’t seem to understand.
Suggesting that Black pilots, Black engineers, Black doctors, or Black leaders need special preferences to succeed is not empowering, it’s insulting.
I didn’t want a different standard.
I wanted the same standard.
And when you’re flying into combat, the American people don’t care what race the pilot is.
They care whether the pilot is qualified.
Merit isn’t racist.
Excellence isn’t discriminatory.
And reducing every achievement to skin color says far more about your worldview than it does about mine.
Kijk, als het een democraat is dan is het niet erg.quote:Graham Platner is now officially the Democrats’ nominee for the U.S. Senate in Maine. He has a Nazi tattoo, a history of abusing women, years of hateful posts on the internet, and a portapotty fetish. Despite everything we know so far (and who knows what may come next), he still has the rabid support of the far left.
And the worst part is, they know they’re supporting a terrible human being, and they’re justifying their support by pointing the finger at Donald Trump.
It's the kind of logic that only makes sense if you've spent the last decade convincing yourself that Trump is literally Hitler, so why not support the guy with the Nazi tattoo, right?
Exactly: It doesn’t make sense.
daar is het trump of niet! hier zijn er 50.... en met geen een vind ik het!!quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Democrats Are Literally Blaming Trump for Their Support of Graham Platner
[..]
Kijk, als het een democraat is dan is het niet erg.
Waarmee je toegeeft dat er republikeinse afgevaardigden zijn met nazi sympathieėn?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Democrats Are Literally Blaming Trump for Their Support of Graham Platner
[..]
Kijk, als het een democraat is dan is het niet erg.
Ik zie de relevantie niet met dit topic.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:16 schreef Thorelf het volgende:
oke ..voor wie dit wil lezen! Ik weet het gewoon niet! ik wil vrede vrijheid en veiligheid! ik ben voor lgbt en heel veel links!!maar nederland is vol genoeg en mensen uit Afrika etc, brengen onrust hebben andere ideeen en kunnen zich niet aanpassen!...mits je zo denkt als zij, nou niet dus...ben in limboland!
Racisme is ontstaan onder Obama?quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is het gevaarlijkse voor de democraten, een zwarte MAGA'er die DEI zat is. Die niet zoals de democraten maar keer op keer identiteitspolitiek moeten pushen. Tijdens de Iraq oorlog werd er ook niet gekeken naar wat voor kleur iemand heeft.
Sinds Obama is dit allemaal ontstaan, die heeft met zijn "change" alleen maar racisme gecreerd en blanken/zwarten tegen elkaar opgezet.zo vermoeiend die DNC.
[ afbeelding ]
Zo'n reactie zit ook weer vol frustratie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het enige wat Trump fout doet is dat hij niet ingrijpt om de Save ACT er doorheen te drukken. En de deportaties gaan nooit hard genoeg.
Er worden op staatsniveau en andere zaken wel genoeg klappen uitgedeeld, sinds Bondi weg is lijkt het ook beetje op gang te komen allemaal. Ook qua fraude aanpak wat weer in de zakken eindigde van vaak democraten.
Als ik meega met het win/verlies spelletje wat je zo graag speelt, is er niet van mij te winnen. Want uiteindelijk is Trump aan de macht, geen enkele democraat die kon winnen tegen een veroordeelde crimineel. Dus ongeacht van wat je mening is, Trump zit in het Witte Huis. Snap dat dit dag in dag uit frustrerend moet zijn voor je.
Het is voor mij genieten geblazen als ik weet dat de DNC primaries er aanzitten te komen, een letterlijke clownshow waar het vermoedelijk weer alleen gaat of transmannen tussen de tienermeiden mogen pissen of ze laten meedoen in sporten. Of welke minderheid nu weer het meeste aandacht naar moet.
De democraten zijn trouwens ook helemaal opgesplitst, je hebt kamp pro-palestina en kamp israel. Met types zoals HasanAbi is het echt alsof ze een gekkenhuis hebben opengetrokken.
Ze vechten elkaar de partij uit.
als je schrik hebt om om die redenen als fascist of racist te worden uitgemaakt blijf dan maar bij linksquote:Op woensdag 10 juni 2026 23:16 schreef Thorelf het volgende:
oke ..voor wie dit wil lezen! Ik weet het gewoon niet! ik wil vrede vrijheid en veiligheid! ik ben voor lgbt en heel veel links!!maar nederland is vol genoeg en mensen uit Afrika etc, brengen onrust hebben andere ideeen en kunnen zich niet aanpassen!...mits je zo denkt als zij, nou niet dus...ben in limboland!
We hebben al vele jaren een rechtse regering.quote:Op donderdag 11 juni 2026 07:52 schreef BroerJoost het volgende:
[..]
als je schrik hebt om om die redenen als fascist of racist te worden uitgemaakt blijf dan maar bij links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |