De lengte van mijn pener in cm'squote:Op woensdag 3 juni 2026 16:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En de 30 in jouw naam is ook vast je schoenmaat niet, ofwel?
Ondertussen beton storten in onze gasveldenquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Gelukkig heeft onze regering doeltreffende maatregelen getroffen om ons te helpen![]()
We kijken het verder nog even aan, aldus Jetten.
En dat heb ik dus nooit begrepen. Mannen die in grote haast op hun fiets springen en dan met hun ballen op die 'herenstang' terecht komen. Waarbij ze veranderen in een bittere reep chocola (vrij naar Kees van Kooten), en ineenkrimpen door ondraaglijke pijnen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het heet een damesfiets omdat de stang lager staat zodat vrouwen vroeger met lange rokken konden fietsen.
Toen stookten we kolen, hout en turf.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Echt achterlijk. Hoewel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:39 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ondertussen beton storten in onze gasvelden
Ja, helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Helaas heeft onze vorige regering een hoop progressie afgeremd, met als gevolg een grotere afhankelijkheid van fossiele brandstoffen dan nodig was geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Gelukkig heeft onze regering doeltreffende maatregelen getroffen om ons te helpen![]()
Ik herinner me nog zoveel tochtjes naar de plee uit die tijd. Die waren ook niet leuk in de wintermaanden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Toen stookten we kolen, hout en turf.
Leefden we de hele winter in de keuken van 15m² omdat daar een vuurtje in het fornuis brandde. De rest van het huis was ijskoud. En een tocht van 100km toen was "langer" dan een tripje van 1000km nu met de auto.
Verlichting na zonsondergang was voor de meeste mensen te duur.
Om over de gevolgen voor onze zorg, educatie en voedselvoorziening nog maar niet te spreken. Zonder fossiele brandstoffen eten we weer hoofdzakelijk aardappelen, uien en prei uit de eigen moestuin. Misschien kun je nog ergens een appel- of perenboom planten. Bananen verdwijnen per direct uit Nederland (en het grootste deel van Europa) Citrusvruchten worden in Noord-Europa een bijzonder luxeproduct.
Ik herinner me dat ook nog goed, van bij mijn grootouders.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik herinner me nog zoveel tochtjes naar de plee uit die tijd. Die waren ook niet leuk in de wintermaanden.
Onze wc stond namelijk buiten en was niks anders dan een keurig nette wc zonder doorspoelsysteem. Nee, wij moesten na elke 'grote boodschap' er een emmer water bijgooien om de drollen weg te krijgen.
Dat herinner ik me niet meer. Of ik was zo gewend aan de stank dat ik het niet meer rook.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ook nog goed, van bij mijn grootouders.
En stinken in de zomer, die pot boven de beerput...
Dat deden ze met het idee dat ze ook nog wat maatregelen achter de hand hebben voor als het nog vele malen erger werd toch? Als je dit bericht leest dan lijkt dat idee misschien zo gek nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Niemand:
Hiddendoe: "HOI WEET JE DAT IK EEN OUWE FEMINIST BEN HAHA MANNEN ZIJN KUT"
Trump is door democratische verkiezingen gekozen.quote:
Dus omdat hij democratisch gekozen is mag je geen kritiek op zijn beleid of oorlogen hebben?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Trump is door democratische verkiezingen gekozen.
Dus daar mag je niks verkeerd over zeggen. Laat dat maar aan Trump zelf over.
Dit ongeleide projectiel weet in theorie het beste wat hij kan en moet doen en laat vervolgens het tegenovergestelde zien.
Zijn vrouw heeft geen tranen meer over en ook haar schaamrood is inmiddels verbleekt.
* Anton91 binnenkort:quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:29 schreef Toine51 het volgende:
Oh dear...
Maar snel reageren voordat dit topic overspoeld wordt met EV-groupies....
Tuurlijk wel. Dat jij niet snapt dat ik dit sarcastisch bedoelde.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus omdat hij democratisch gekozen is mag je geen kritiek op zijn beleid of oorlogen hebben?
Ga naar bij Trump je hand ophouden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Met een linkse regering gaat er net zoveel geld naar de rijken, et alleen er dan een links verhaal omheen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, opkomen voor de bevolking wordt door het Nederlandse electoraat gezien als een linkse hobby. Daarom hebben we nu een regering die opkomt voor multinationals, DGA's, pandjesprinsen, en aandeelhouders.
Nederland krijgt waarop het stemt.
Waarom wil je zo graag linksig je hand ophouden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Met een linkse regering gaat er net zoveel geld naar de rijken, et alleen er dan een links verhaal omheen.
Wat overigens een terechte conclusie is van diezelfde media. Maar dat geheel terzijde!quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Geen zorgen de media zal het wel zo spinnen dat het de schuld is van links, moslims, asielzoekers of XR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |