abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220951418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En de 30 in jouw naam is ook vast je schoenmaat niet, ofwel?
_O-
De lengte van mijn pener in cm's :)
pi_220951436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Gelukkig heeft onze regering doeltreffende maatregelen getroffen om ons te helpen :')
We kijken het verder nog even aan, aldus Jetten.
Ondertussen beton storten in onze gasvelden 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_220951441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Het heet een damesfiets omdat de stang lager staat zodat vrouwen vroeger met lange rokken konden fietsen.
En dat heb ik dus nooit begrepen. Mannen die in grote haast op hun fiets springen en dan met hun ballen op die 'herenstang' terecht komen. Waarbij ze veranderen in een bittere reep chocola (vrij naar Kees van Kooten), en ineenkrimpen door ondraaglijke pijnen.
Waarom is dat?
En volgens mij waren de eerste fietsen van die achterlijke gevallen met een reusachtig voorwiel en een kleuterklein achterwieltje.

Hoe stapte iemand op zo'n fiets? Door middel van een katapult?
pi_220951447
Ik zei het maanden geleden al dat iedereen die dacht door gewoon in België te gaan tanken, wat vaker de fiets te pakken etc dit makkelijk kon uitzitten nog eens vies kon gaan tegenvallen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220951450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Toen stookten we kolen, hout en turf.
Leefden we de hele winter in de keuken van 15m² omdat daar een vuurtje in het fornuis brandde. De rest van het huis was ijskoud. En een tocht van 100km toen was "langer" dan een tripje van 1000km nu met de auto.

Verlichting na zonsondergang was voor de meeste mensen te duur.

Om over de gevolgen voor onze zorg, educatie en voedselvoorziening nog maar niet te spreken. Zonder fossiele brandstoffen eten we weer hoofdzakelijk aardappelen, uien en prei uit de eigen moestuin. Misschien kun je nog ergens een appel- of perenboom planten. Bananen verdwijnen per direct uit Nederland (en het grootste deel van Europa) Citrusvruchten worden in Noord-Europa een bijzonder luxeproduct.
pi_220951454
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:39 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ondertussen beton storten in onze gasvelden 8)7
Echt achterlijk. Hoewel.
Als je de spilzucht van de mens bekijkt, is het niet zo gek dat we echt moeten gaan kijken naar betere manieren om aan energie te komen.
Ten eerste; minder geneeskunde, ten tweede: minder kinderen maken: ten derde: minder grote voetstappen maken.
pi_220951475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Ja, helaas.
pi_220951487
quote:

[..]
Gelukkig heeft onze regering doeltreffende maatregelen getroffen om ons te helpen :')
Helaas heeft onze vorige regering een hoop progressie afgeremd, met als gevolg een grotere afhankelijkheid van fossiele brandstoffen dan nodig was geweest.

Helaas falen de netbeheerders ook al vele jaren als het om de energietransitie gaat en komen hun bestuurders er nog mee weg ook.

Elk zonnepaneel, elk gebouw wat geïsoleerd wordt, elke EV en elke warmtepomp maakt ons weer een heel klein beetje minder vatbaar voor de grillen op de wereldwijde energiemarkt. Sinds 2021 weten we hoe die energiemarkt ons in onze greep kan houden.
pi_220951490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:42 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Toen stookten we kolen, hout en turf.
Leefden we de hele winter in de keuken van 15m² omdat daar een vuurtje in het fornuis brandde. De rest van het huis was ijskoud. En een tocht van 100km toen was "langer" dan een tripje van 1000km nu met de auto.

Verlichting na zonsondergang was voor de meeste mensen te duur.

Om over de gevolgen voor onze zorg, educatie en voedselvoorziening nog maar niet te spreken. Zonder fossiele brandstoffen eten we weer hoofdzakelijk aardappelen, uien en prei uit de eigen moestuin. Misschien kun je nog ergens een appel- of perenboom planten. Bananen verdwijnen per direct uit Nederland (en het grootste deel van Europa) Citrusvruchten worden in Noord-Europa een bijzonder luxeproduct.
Ik herinner me nog zoveel tochtjes naar de plee uit die tijd. Die waren ook niet leuk in de wintermaanden.
Onze wc stond namelijk buiten en was niks anders dan een keurig nette wc zonder doorspoelsysteem. Nee, wij moesten na elke 'grote boodschap' er een emmer water bijgooien om de drollen weg te krijgen.

Nog een geluk dan dat die goede aardappels zo goed zijn ingeburgerd hier in ons Nederlandje.
En de tulpen. Anders hadden we niks te eten tijdens de hongerwinter.
pi_220951502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik herinner me nog zoveel tochtjes naar de plee uit die tijd. Die waren ook niet leuk in de wintermaanden.
Onze wc stond namelijk buiten en was niks anders dan een keurig nette wc zonder doorspoelsysteem. Nee, wij moesten na elke 'grote boodschap' er een emmer water bijgooien om de drollen weg te krijgen.

Ik herinner me dat ook nog goed, van bij mijn grootouders.

En stinken in de zomer, die pot boven de beerput...
pi_220951516
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:51 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Ik herinner me dat ook nog goed, van bij mijn grootouders.

En stinken in de zomer, die pot boven de beerput...
Dat herinner ik me niet meer. Of ik was zo gewend aan de stank dat ik het niet meer rook.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:56:24 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220951532
Met dank aan Trump en Bibi
pi_220951536
quote:

[..]
Dat deden ze met het idee dat ze ook nog wat maatregelen achter de hand hebben voor als het nog vele malen erger werd toch? Als je dit bericht leest dan lijkt dat idee misschien zo gek nog niet.
pi_220951539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:24 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Niemand:

Hiddendoe: "HOI WEET JE DAT IK EEN OUWE FEMINIST BEN HAHA MANNEN ZIJN KUT"
Ben je nu echt zo dom of doe je maar alsof?
pi_220951566
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:56 schreef Starhopper het volgende:
Met dank aan Trump en Bibi
Trump is door democratische verkiezingen gekozen.
Dus daar mag je niks verkeerd over zeggen. Laat dat maar aan Trump zelf over.
Dit ongeleide projectiel weet in theorie het beste wat hij kan en moet doen en laat vervolgens het tegenovergestelde zien.
Zijn vrouw heeft geen tranen meer over en ook haar schaamrood is inmiddels verbleekt.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:02:16 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220951573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Trump is door democratische verkiezingen gekozen.
Dus daar mag je niks verkeerd over zeggen. Laat dat maar aan Trump zelf over.
Dit ongeleide projectiel weet in theorie het beste wat hij kan en moet doen en laat vervolgens het tegenovergestelde zien.
Zijn vrouw heeft geen tranen meer over en ook haar schaamrood is inmiddels verbleekt.
Dus omdat hij democratisch gekozen is mag je geen kritiek op zijn beleid of oorlogen hebben? :')
pi_220951601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:29 schreef Toine51 het volgende:
Oh dear...
Maar snel reageren voordat dit topic overspoeld wordt met EV-groupies....

:')
* Anton91 binnenkort:
pi_220951638
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dus omdat hij democratisch gekozen is mag je geen kritiek op zijn beleid of oorlogen hebben? :')
Tuurlijk wel. Dat jij niet snapt dat ik dit sarcastisch bedoelde.
Trump zelf ijvert zich de naad uit zijn broek om elke vorm van kritiek direct de kop in te drukken.
Door mensen te ontslaan, door mensen een spreekverbod op te leggen, door mensen die kritiek op hem hebben verdacht te maken.
Journalisten die kritische vragen durven te stellen, gaat hij gewoon zitten af te zeiken.

Waarom gaat Trump niet lekker golfen met zijn vriendjes. Waarom moet deze oude lul zo nodig zijn spierballen tonen aan de wereld?
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:31:42 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220951741
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
Ga naar bij Trump je hand ophouden.
pi_220951787
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, opkomen voor de bevolking wordt door het Nederlandse electoraat gezien als een linkse hobby. Daarom hebben we nu een regering die opkomt voor multinationals, DGA's, pandjesprinsen, en aandeelhouders.

Nederland krijgt waarop het stemt.
Met een linkse regering gaat er net zoveel geld naar de rijken, et alleen er dan een links verhaal omheen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:42:03 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220951806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:39 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Met een linkse regering gaat er net zoveel geld naar de rijken, et alleen er dan een links verhaal omheen.
Waarom wil je zo graag linksig je hand ophouden?
pi_220951892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Geen zorgen de media zal het wel zo spinnen dat het de schuld is van links, moslims, asielzoekers of XR
Wat overigens een terechte conclusie is van diezelfde media. Maar dat geheel terzijde!
U MAD?
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:09:32 #73
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220951952
Die benzine slaafjes hier _O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:11:35 #74
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220951966
Vandaag, morgen, voor altijd _O_
pi_220952117
Klimaatkneusjes gaan ook lijden onder de hoge prijzen voor van alles. Boodschappen, huizenbouw, huur, Starbucks, kleding, OV, maar ook de stroomprijs. Soros betaalt klimaatkneusjes niet genoeg om te kunnen overleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')