Ik ben van 1993 en keek Kopspijkers op de bank met mijn ouders. Maar dat zal niet voor 2001 geweest zijn vermoed ik zo. Zal eens een en ander terug gaan kijken en zien wat ik herken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel pas vanaf januari 2001, dus de volledige eerste zes seizoenen (1998-2001) ontbreken. Nog meer als je voorlopers Spijkers en Spijkertijd meetelt. Precies wat er de afgelopen 10+ jaren nog regelmatig herhaald werd op NPO 1 Extra/NPO Best/Best 24/Hilversum Best.
Jiskefet ontbreekt volledig.
Koot en Bie ontbreekt volledig.
Vroeger als kind was ik met mijn familie op vakantie in Duitsland, en in een restaurant zat een tafeltje voor ons..quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:01 schreef ACT-F het volgende:
Deze aflevering van de Konsumentenman met Frits Bom kan ik me nog herinneren. Het gaat over roken in vliegtuig en bus, toen dat nog konToen begon al de discussie of het niet beter was om te verbieden om één lijn te trekken, maar geen enkele maatschappij deed dat vrijwillig omdat het klanten kostte:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050038606231
Dat is wel de bomquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Vroeger als kind was ik met mijn familie op vakantie in Duitsland, en in een restaurant zat een tafeltje voor ons..
Frits Bom !!![]()
Een van de dingen uit mijn jeugd die me is bijgebleven, ik zie hem nog zo voor me zittenquote:
Hoe oud was ze dan? Toen waren we een stuk liberaler als het ging om seksualiteit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Kwam net een schoolvriendin tegen in het progressieve programma Seks in wording..![]()
Ze vond er toen al niks aan (moest van haar hippe ouders) en dat is nog steeds te zien..
13 of 14 jaar was ze, haar zus ouder rond de 17.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe oud was ze dan? Toen waren we een stuk liberaler als het ging om seksualiteit.
Villa Achterwerk in de kast met een simpel concept waarin je een minuut faam kreeg op tv![]()
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029701531
Ik dacht dat hippies juist zo van de vrije keuzes waren, lolquote:Op zaterdag 6 juni 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Kwam net een schoolvriendin tegen in het progressieve programma Seks in wording..![]()
Ze vond er toen al niks aan (moest van haar hippe ouders) en dat is nog steeds te zien..
Yep, een van de eerste in dat genre..quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht dat hippies juist zo van de vrije keuzes waren, lol1971-programma, die?
Net eens zitten kijken (ik kende het helemaal niet), alleen al gaaf om Disco Alberti eens van binnen te zienquote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Yep, een van de eerste in dat genre..
Daar keek ik heel vaak naar. Geweldig programmaquote:Op zondag 7 juni 2026 00:10 schreef Dutch_view het volgende:
Ook een programma waarvan ik dacht Oooh jaaa: KIJK TV met Wubbo Ockels.
Populair-wetenschappelijk programma met een erg toffe leader.
https://schatkamer.beelde(...)030021505331/kijk-tv
Heb me dit altijd afgevraagd. Lijkt er eerder op dat de producent van KIJK-TV een nieuw programma wilde maken (misschien los van tijdschrift KIJK) en daarvoor de oude KIJK-TV-leader recyclede? Want je ziet dat de leader echt wordt afgekapt.quote:Op zondag 7 juni 2026 01:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar keek ik heel vaak naar. Geweldig programmaTijdens de pilot zou het programma Sjoege heten gepresenteerd door Martin van Steijn:
Bekijk deze YouTube-video
Ben er wat aan het kijken, geweldige seriequote:Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Die was ik helemaal vergeten. Bedankt voor het herinnerenquote:Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Die buurvrouw die het over die puinhoop heeftquote:Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Ik zou zeggen Oosteinde 33.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Bestaan die woningen nog? Heb wat via Google Street View gezocht in Broek in Waterland maar kon het zo 1, 2, 3 niet vinden.
Ah ja, bomen en bielzen ertegenover komen overeen. Keurig keurig. Ik heb door die buurt gezocht maar iets te vlug erlangs geskipt denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Oosteinde 33.
https://maps.app.goo.gl/JdhPEEjuKZ8BGkGK8
In 2009 geen garagedeur meer en in 2020 wordt er verbouwd bij de buren waar meneer de fotograaf gewoond heeft denk ik.
Boh, goede tipquote:Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |