abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:07:03 #76
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220974882
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Wel pas vanaf januari 2001, dus de volledige eerste zes seizoenen (1998-2001) ontbreken. Nog meer als je voorlopers Spijkers en Spijkertijd meetelt. Precies wat er de afgelopen 10+ jaren nog regelmatig herhaald werd op NPO 1 Extra/NPO Best/Best 24/Hilversum Best.

Jiskefet ontbreekt volledig.
Koot en Bie ontbreekt volledig.
Ik ben van 1993 en keek Kopspijkers op de bank met mijn ouders. Maar dat zal niet voor 2001 geweest zijn vermoed ik zo. Zal eens een en ander terug gaan kijken en zien wat ik herken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_220975100
quote:
80s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:01 schreef ACT-F het volgende:
Deze aflevering van de Konsumentenman met Frits Bom kan ik me nog herinneren. Het gaat over roken in vliegtuig en bus, toen dat nog kon :7 Toen begon al de discussie of het niet beter was om te verbieden om één lijn te trekken, maar geen enkele maatschappij deed dat vrijwillig omdat het klanten kostte:

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050038606231
Vroeger als kind was ik met mijn familie op vakantie in Duitsland, en in een restaurant zat een tafeltje voor ons..

Frits Bom !! :D _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:39:31 #78
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220975110
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:

[..]
Vroeger als kind was ik met mijn familie op vakantie in Duitsland, en in een restaurant zat een tafeltje voor ons..

Frits Bom !! :D _O_
Dat is wel de bom _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220975132
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:39 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Dat is wel de bom _O_
Een van de dingen uit mijn jeugd die me is bijgebleven, ik zie hem nog zo voor me zitten :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220975155
Kwam net een schoolvriendin tegen in het progressieve programma Seks in wording.. :o
Ze vond er toen al niks aan (moest van haar hippe ouders) en dat is nog steeds te zien.. _O-
  zaterdag 6 juni 2026 @ 23:09:55 #81
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220975311
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Kwam net een schoolvriendin tegen in het progressieve programma Seks in wording.. :o
Ze vond er toen al niks aan (moest van haar hippe ouders) en dat is nog steeds te zien.. _O-
Hoe oud was ze dan? Toen waren we een stuk liberaler als het ging om seksualiteit.

Villa Achterwerk in de kast met een simpel concept waarin je een minuut faam kreeg op tv :+

https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029701531
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220975330
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Hoe oud was ze dan? Toen waren we een stuk liberaler als het ging om seksualiteit.

Villa Achterwerk in de kast met een simpel concept waarin je een minuut faam kreeg op tv :+

https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029701531
13 of 14 jaar was ze, haar zus ouder rond de 17.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 23:15:48 #83
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220975347
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 22:45 schreef Firuze60 het volgende:
Kwam net een schoolvriendin tegen in het progressieve programma Seks in wording.. :o
Ze vond er toen al niks aan (moest van haar hippe ouders) en dat is nog steeds te zien.. _O-
Ik dacht dat hippies juist zo van de vrije keuzes waren, lol :') 1971-programma, die?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220975357
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Ik dacht dat hippies juist zo van de vrije keuzes waren, lol :') 1971-programma, die?
Yep, een van de eerste in dat genre.. :D
  zaterdag 6 juni 2026 @ 23:39:54 #85
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220975497
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Yep, een van de eerste in dat genre.. :D
Net eens zitten kijken (ik kende het helemaal niet), alleen al gaaf om Disco Alberti eens van binnen te zien :D O+ Nu ben ik gewoon heel nieuwsgierig wie jij dan herkende, is het iemand die vertelt in 1 van die gesprekjes (die blonde met haar kamp-verhaal?) of één van de actrices uit die stukjes? :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220975501
Sex in wording, aflevering 1 en 2, zit ze in, de middelste van drie kinderen.
pi_220975664
Ook een programma waarvan ik dacht Oooh jaaa: KIJK TV met Wubbo Ockels.
Populair-wetenschappelijk programma met een erg toffe leader.

https://schatkamer.beelde(...)030021505331/kijk-tv
  zondag 7 juni 2026 @ 01:07:38 #88
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220975763
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 00:10 schreef Dutch_view het volgende:
Ook een programma waarvan ik dacht Oooh jaaa: KIJK TV met Wubbo Ockels.
Populair-wetenschappelijk programma met een erg toffe leader.

https://schatkamer.beelde(...)030021505331/kijk-tv
Daar keek ik heel vaak naar. Geweldig programma _O_ Tijdens de pilot zou het programma Sjoege heten gepresenteerd door Martin van Steijn:

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 7 juni 2026 @ 01:23:20 #89
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220975785
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2026 01:07 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Daar keek ik heel vaak naar. Geweldig programma _O_ Tijdens de pilot zou het programma Sjoege heten gepresenteerd door Martin van Steijn:

Bekijk deze YouTube-video
Heb me dit altijd afgevraagd. Lijkt er eerder op dat de producent van KIJK-TV een nieuw programma wilde maken (misschien los van tijdschrift KIJK) en daarvoor de oude KIJK-TV-leader recyclede? Want je ziet dat de leader echt wordt afgekapt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:37:55 #90
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_220976639
Ja dit lijkt me zo goed als einde/na Mickey-tijd dus te laat voor pilot Kijktv
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  zondag 7 juni 2026 @ 11:18:29 #91
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220977333
Mijn vader is ooit geīnterviewd voor een journaal i.v.m. de zakjes landbouwgif die aanspoelden in januari 1994. Heb hem niet terug kunnen vinden in de 8-uur journaals van 19 t/m 24 januari helaas. Het zou kunnen dat ie door RTL ofzo geīnterviewd is.

Heb nog wel een videoband maar of daar nog wat opstaat en of mijn vhs-speler het nog doet is een andere vraag.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_220977418
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
pi_220977620
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Ben er wat aan het kijken, geweldige serie _O_
Aflevering 3 van een zwaar vervuilde man in Osdorp bijvoorbeeld.
Leuk om te zien hoe dat er toen uit zag (oude zooi), inmiddels is die hele buurt vernieuwd.
  zondag 7 juni 2026 @ 12:39:37 #94
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220977634
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Die was ik helemaal vergeten. Bedankt voor het herinneren _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 7 juni 2026 @ 13:31:19 #95
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220977936
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Die buurvrouw die het over die puinhoop heeft _O- En dan die buurman die foto's komt maken _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 7 juni 2026 @ 13:46:11 #96
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220978020
Bestaan die woningen nog? Heb wat via Google Street View gezocht in Broek in Waterland maar kon het zo 1, 2, 3 niet vinden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 7 juni 2026 @ 14:44:04 #97
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220978476
Op 7 januari 1996 zond de NPS een 20 jaar-special uit van Sesamstraat. Geen compilatie maar gewoon een nieuw, 100% Nederlands verhaal (zonder buitenlandse aankoop) van precies een half uur. Ik was amper een half jaar oud, dus iemand in mijn familie was zo slim om het op video op te nemen. Voor mij is dit de ultieme vorm van nostalgie, want het is een ontzettend lieve uitzending, waarin Hakim voor het eerst pratend te horen was (als verteller). Met een speciale gastrol voor Michiel Kerbosch als het verjaardagsmannetje O+

Triviaal weetje: Gerda Havertong had in september 1995 een heel zwaar auto-ongeluk gehad. Bij de opnames van deze special kwam ze voor het eerst weer langs op de set, voor een kleine cameo :*

Sesamstraat 20 jaar
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220978579
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Bestaan die woningen nog? Heb wat via Google Street View gezocht in Broek in Waterland maar kon het zo 1, 2, 3 niet vinden.
Ik zou zeggen Oosteinde 33.

https://maps.app.goo.gl/JdhPEEjuKZ8BGkGK8

In 2009 geen garagedeur meer en in 2020 wordt er verbouwd bij de buren waar meneer de fotograaf gewoond heeft denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door WethouderHekking op 07-06-2026 15:06:17 ]
  zondag 7 juni 2026 @ 20:06:40 #99
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220981892
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ik zou zeggen Oosteinde 33.

https://maps.app.goo.gl/JdhPEEjuKZ8BGkGK8

In 2009 geen garagedeur meer en in 2020 wordt er verbouwd bij de buren waar meneer de fotograaf gewoond heeft denk ik.
Ah ja, bomen en bielzen ertegenover komen overeen. Keurig keurig. Ik heb door die buurt gezocht maar iets te vlug erlangs geskipt denk ik.

Thanks. Toch wel leuk om te zien hoe dat zich dan heeft ontwikkeld.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 7 juni 2026 @ 20:12:51 #100
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220981924
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ook het legendarische ´Buren" is er op vinden :

https://schatkamer.beelde(...)/2101608050039793431
Boh, goede tip _O_ _O_
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')