Ja die is erbarmelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook onwijs goed voor de flexibiliteit van je heupen
NiB doen ook deze dingesen alleen iets minder heftigquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook onwijs goed voor de flexibiliteit van je heupen
Wat een eikel met die vinger!quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, mezelf en m’n kleding uitgewrongen. Iets eerder weggegaan om een enorme bui te ontlopen maar de bui had andere plannen.
Vlak bij huis gooide een hufter nog even wat blikjes op straat, vlak voor mijn wiel. Even een middelvinger opgestoken.vond hij niet leuk (ik zijn actie ook niet)
Spreekuur was enorm druk, wel veel mensen die voor de tigste keer dezelfde vraag stellen, (90 weken wachten op een nader gehoor gaat na de zoveelste keer vragen aan ons echt niet met maanden verkort worden, en ik durf ze echt nog niet te zeggen dat die 90 weken alleen maar meer gaan worden) en eentje die de gemeente waar hij aan gekoppeld is, gemaild had of die gemeente voor hem huis in Arnhem wil hosselen![]()
Wat lekker @ lucky_strike pensioenopbouw.. was vandaag ook een knul die daar een brief over had gekregen, snapte het niet. Hij weet nu dat hij die brief iedere maand krijgt (hij gaat het nu omzetten naar email) maar hij vroeg zich af wanneer hij het geld zou krijg. 42 jaar vond hij wel erg ver in de toekomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De echte sportschool staat in de planning. Ergens volgende maand.
Nee die in de 90-90 vind ik hoogst onaangenaam onaangenaam. Al wordt dat langzaamaan wel wat minder, dus ik heb inmiddels wel wat hoop dat het op een dag lekker wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Herkenbaar. Ergens ook wel lekker onaangenaam, die rek.
Ik moest een beetje hieraan denkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:42 schreef Tele6 het volgende:
Hoi
We zijn gisteravond thuisgekomen. Vandaag ben ik weer aan het werk.
Wat een verademing om weer op werk te zijn
Alsnog weer stressvol, want had om 12:00 een meeting waarvoor ik allerlei dingen af had moeten hebben die helemaal niet gelukt waren. Blijkt dat de mensen met wie ik samenwerk geen enkel idee hadden van hoe veel werk het was, vandaar de onrealistische verwachtingen
Nu ik liet zien wat ik al gedaan had, waren ze positief verrast!
Mamaquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest een beetje hieraan denken“de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest”
Niet de mijne, wel een collega vroeger op kantoor. Ook de hele tijd: "Niet klagen maar dragen en bidden om kracht"quote:
Michel de Montaigne (1533–1592)quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest”
een mens die klaagt krijgt wat hij vraagtquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet de mijne, wel een collega vroeger op kantoor. Ook de hele tijd: "Niet klagen maar dragen en bidden om kracht"
Vertel dat even aan mijn huisgenoten, die hier nu veertien maanden wonen en over drie weken voor het eerst een vriend over de vloer hebben. Maar wel al vijftien weken familie over de vloer hebben gehad. Morgen vertrekt na 2.5 week zoon / broer. Dat had wat mij betreft een dag of tien minder mogen zijn. Gelukkig deze keer niet gelijk ook dochter en pa/(toxische) ex er gelijk achteraan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bezoek en vis, blijven slechts 3 dagen fris (mijn Oma)
Dit was zeer tijdelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb even wat cadio gedaan, dat helpt wel tegen de spierpijn geloof ik.
Zo las ik ooit een verhaal in een Prietpraat boekje over een klein meisje dat door de huiskamer liep, uit een kast een snoepje pakte en terugliep. De vader die vroeg “zou je niet eens vragen of je een snoepje mag” kreeg als antwoord “nee, want kinderen die vragen worden overgeslagen”quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
een mens die klaagt krijgt wat hij vraagt
Oef zij zijn dus echt het voorbeeld van “we hebben familie in Spanje dus een fijn goedkoop vakantieadres “quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vertel dat even aan mijn huisgenoten, die hier nu veertien maanden wonen en over drie weken voor het eerst een vriend over de vloer hebben. Maar wel al vijftien weken familie over de vloer hebben gehad. Morgen vertrekt na 2.5 week zoon / broer. Dat had wat mij betreft een dag of tien minder mogen zijn. Gelukkig deze keer niet gelijk ook dochter en pa/(toxische) ex er gelijk achteraan.
Onthoofdt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
1.30 uur thuis en 7.30 uur de wekker viel best tegen
En dat voor Willem van Oranje. Ik ben een musucalsnob en ging met nog 4 musicalsnobs.
We vonden hem... beige. Als in 'nét niet' op diverse fronten. Geen pakkende hoofdrolspelers, geen mooie muzikale lijnen, kleine foutjes links en rechts.
En gedurende de voorstelling zat ik af te wachten tot het theater in elkaar hing storten, zo piepte, kraakte en beefden de draaiende tribunes en de schuifdeuren (zelfde opzet als SvO, maar daar is het degelijk).
Maar we redden het tot het eind. En de techniek an sich is fantastisch. Met diverse grote sets, dramatische digitale actiescènes en vergezichten die naadloos overliepen in live spel.
Wellicht dat daarom de acteurs in zang en spel zo wegvielen...
De vechtscenes waren ook geweldig. Gelukkig maar. Want er deden twee kennisen van mijn gezelschap mee in het vechters-ensemble. Ze kwamen na afloop even babbelen. Dus toen hebben het gesprek vooral daarover laten gaan. Met oprechte complimentjes en nauwelijks snobistisch geneuzel.
PS: Vraag mij niet hoe je een acteur veilig en (nadien levend) onthooft ( @:sigme help! Ik heb hier kortsluiting! D of T!? Dit woord gebruik ik weinig in de active zin). Maar de manier waar zij voor kozen, die werkt niet. Niet alleen mijn mening, maar ook die van wat gniffelaars in de zaal toen de vuige daad plaatsvond.
Goed bezigquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Kledingkasten (hang deel) omgewisseld, flinke vuilniszak vol weg. Op fb weggeef pagina gezet, binnen 15 minuten was het gereserveerd.
Van de week nog de legplanken opruimen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Onthoofdt.
Ik onthoofd.
Men onthoofdt.
Hij is onthoofd.
Beste excuusquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik moet eigenlijk nog wat huishoudelijke dingen gaan doen maar er ligt een kat op schoot.
Lekker bezig. Ik ben vandaag begonnen met het maken van een doos met jassen en andere zaken voor de kledingbank. En ik heb ook nog wat spul voor de voedselbank.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Kledingkasten (hang deel) omgewisseld, flinke vuilniszak vol weg. Op fb weggeef pagina gezet, binnen 15 minuten was het gereserveerd.
Van de week nog de legplanken opruimen
Heb ik ook over gedacht, maar dan moet ik weer iemand charteren om te rijden. Nu iemand blij gemaakt. Wel jammer, paar zelfgemaakte jurken waar, door lipoedeem, de mouwen echt te strak zitten en daar kon ik niets aan aanpassen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik ben vandaag begonnen met het maken van een doos met jassen en andere zaken voor de kledingbank. En ik heb ook nog wat spul voor de voedselbank.
Dat heb ik net hier gehad, duurde niet zo lang maar flinke klappen onweerquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:20 schreef derLudolf het volgende:
Niets moet.
Ik wou zo nog gras gaan maaien, toen ik naar huis reed leek het zowaar aardig weer, maar inmiddels hoor ik gerommel (niet m'n maag) en is het donker
quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag gisteren aan het gras wel dat ik nog niet heel gelijkmatig kunstmest strooi
Als je een loonbedrijf weet met een hele kleine mestinjecteur mag je me z'n gegevens sturen hoorquote:
Ik moedig je aanquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een rondje sporten
Ik las net iets vergelijkbaars op de Frontpage jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:35 schreef AnneX het volgende:
Vreemde hobbies hebben sommige mannen. Heel vreemd.
https://www.nu.nl/misdaad(...)derland-bereikt.html
Ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |