Ja die is erbarmelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook onwijs goed voor de flexibiliteit van je heupen
NiB doen ook deze dingesen alleen iets minder heftigquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ook onwijs goed voor de flexibiliteit van je heupen
Wat een eikel met die vinger!quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis, mezelf en m’n kleding uitgewrongen. Iets eerder weggegaan om een enorme bui te ontlopen maar de bui had andere plannen.
Vlak bij huis gooide een hufter nog even wat blikjes op straat, vlak voor mijn wiel. Even een middelvinger opgestoken.vond hij niet leuk (ik zijn actie ook niet)
Spreekuur was enorm druk, wel veel mensen die voor de tigste keer dezelfde vraag stellen, (90 weken wachten op een nader gehoor gaat na de zoveelste keer vragen aan ons echt niet met maanden verkort worden, en ik durf ze echt nog niet te zeggen dat die 90 weken alleen maar meer gaan worden) en eentje die de gemeente waar hij aan gekoppeld is, gemaild had of die gemeente voor hem huis in Arnhem wil hosselen![]()
Wat lekker @ lucky_strike pensioenopbouw.. was vandaag ook een knul die daar een brief over had gekregen, snapte het niet. Hij weet nu dat hij die brief iedere maand krijgt (hij gaat het nu omzetten naar email) maar hij vroeg zich af wanneer hij het geld zou krijg. 42 jaar vond hij wel erg ver in de toekomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De echte sportschool staat in de planning. Ergens volgende maand.
Nee die in de 90-90 vind ik hoogst onaangenaam onaangenaam. Al wordt dat langzaamaan wel wat minder, dus ik heb inmiddels wel wat hoop dat het op een dag lekker wordt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Herkenbaar. Ergens ook wel lekker onaangenaam, die rek.
Ik moest een beetje hieraan denkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:42 schreef Tele6 het volgende:
Hoi
We zijn gisteravond thuisgekomen. Vandaag ben ik weer aan het werk.
Wat een verademing om weer op werk te zijn
Alsnog weer stressvol, want had om 12:00 een meeting waarvoor ik allerlei dingen af had moeten hebben die helemaal niet gelukt waren. Blijkt dat de mensen met wie ik samenwerk geen enkel idee hadden van hoe veel werk het was, vandaar de onrealistische verwachtingen
Nu ik liet zien wat ik al gedaan had, waren ze positief verrast!
Mamaquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest een beetje hieraan denken“de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest”
Niet de mijne, wel een collega vroeger op kantoor. Ook de hele tijd: "Niet klagen maar dragen en bidden om kracht"quote:
Michel de Montaigne (1533–1592)quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest”
een mens die klaagt krijgt wat hij vraagtquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet de mijne, wel een collega vroeger op kantoor. Ook de hele tijd: "Niet klagen maar dragen en bidden om kracht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |