Anouk slingert het hele gedoe aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
Anouk
dan ben je toch bang voor ons
ja hoor anouk
enorm bang zijn ze
Vind haar zo enorm tegenvallenquote:
Haha, wat een prutsersquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
Lekker opzichtig die brief pakken, en nu weet iedereen het
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBSquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Lekker eerlijk , publiek laten stemmen. Net als er vroeger hele populaties werden geronseld om met zoveel mogelijk nummers een bepaald telefoonnummer te bellen om te stemmen
Ja dit dus.. Raarquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBS
Geloof dat je via Instagram Whatsapp kan stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBS
lijkt me ook moeilijkerquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Whatsapp kanaal. Valt denk ik weinig aan te manipuleren.
Ook nix van gezien..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof dat je via Instagram kan stemmen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof dat je via Instagram kan stemmen
Manipuleren niet maar ligt eraan hoeveel de mensen rondom de deelnemers er gevraagd worden te stemmen. Ik geloof om de een of andere reden niet dat Melvin bijv zoveel stemmers op hem heeft uit zijn omgeving. Maar dat kan een idee zijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Whatsapp kanaal. Valt denk ik weinig aan te manipuleren.
Salar heeft een enorme achterban.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Manipuleren niet maar ligt eraan hoeveel de mensen rondom de deelnemers er gevraagd worden te stemmen. Ik geloof om de een of andere reden niet dat Melvin bijv zoveel stemmers op hem heeft uit zijn omgeving. Maar dat kan een idee zijn natuurlijk
Die grote ballen verstoppen tot eind van de middagquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Wat is nou eigenlijk die opdracht kon er niet veel van verstaan.
ballen verstoppenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
AnoekiePoekie moet de Opdrachballen verstoppen zodat niemand er mee kan oefenenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Die mogen niet gevonden worden dus.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Die grote ballen verstoppen tot eind van de middag
Ja ik vind die Do wel leuk maar dit is een enorme afknapper zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
ik wil dit helemaal niet zien of horen
gadver!!
daar mogen ze wel eenvoor geven
wat verschrikkelijk vies
Ja Salar moest haar weer even de les lezen. Wat een kwal is het ook. Goed dat Anouk een keer van zich afbijt.quote:
Al had Salar wel gelijk. Domme actie. Hoop dat ze die Gieren wel in de gaten houden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja Salar moest haar weer even de les lezen. Wat een kwal is het ook. Goed dat Anouk een keer van zich afbijt.
Wat wel mij opvalt dat hij niet op de kast te krijgen is. Hij blijft stoïcijns doorgaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
ik had nog voedingsstoffen nodig
omg
hoe krijg je het ook je strot uit met je glutenallergie
Ja en als je daar aan gewend bent, kun je weer terug naar 20:00 en als je daaraan gewend bent weer terug naar 19:30quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Ik wil niet groter dan ooit. Ik wil gewoon een uurtje om half acht.
ricky had de ballenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze dit niet hebben kunnen doen.
Misluktquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw het is al afgelopen![]()
[ afbeelding ]
Dit wist ze al een tijdje. Nyssa had wel gelijk in het begin van deze cyclus dat ze een meeloper is want ze gaat nergens echt tegen in en praat vooral met hem mee als het zo uitkomtquote:
Volgens mij alleen dat er een brief voor ze was. Ze presteert niet goed onder druk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:11 schreef Soury het volgende:
Anouk zag op het pc scherm toch dat het een opdracht was, had ze alsnog die brief kunnen pakken zonder dat iedereen het ziet.
ftfyquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat er een brief voor ze was. Ze presteert niet goed onder druk.
Ja een brief voor het bondje niet voor haar, dus dat ze dacht dat het slecht nieuws was is gelul.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat er een brief voor ze was. Ze presteert niet goed onder druk.
Ja, maar zo wordt het wel altijd aangekondigd. Pas op de brief in de brievenbus staat een naam. Als je snel schrikt, kan je er van ondersteboven zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een brief voor het bondje niet voor haar, dus dat ze dacht dat het slecht nieuws was is gelul.
Er zijn best veel mensen bang voor onweer, ik vind het geweldigquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:23 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar zo wordt het wel altijd aangekondigd. Pas op de brief in de brievenbus staat een naam. Als je snel schrikt, kan je er van ondersteboven zijn.
En als je al van onweer compleet van slag bent....
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Pulease laat het Salar zijn. Meltdown van, met en over Mercedes incoming
ik dacht dat dit een post was van 5thquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:25 schreef LionHeart het volgende:
Pulease laat het Salar zijn. Meltdown van, met en over Mercedes incoming
Ik ook ik ga op balkon zitten (die is overdekt)quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen bang voor onweer, ik vind het geweldig
Hier ook op 6 hoog tot de bliksem 'n keer insloeg in een bliksemafleider tegenover me 100 meter verderopquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook ik ga op balkon zitten (die is overdekt)
Ik vind de manier van praten van Zweef ook rete irritant.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Komkommerhangert.... Zeef&Domie gedoetjes , boeit geen reet, er was blijbaar nix beters![]()
[ afbeelding ]
Het is een zelfdraaiert, alles wat je naar 'm toe smijt draait 'ie naar zichzelf.. een bijzonder talentquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de manier van praten van Zweef ook rete irritant.
Ik ben daar snel klaar mee. Doeiquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een zelfdraaiert, alles wat je naar 'm toe smijt draait 'ie naar zichzelf.. een bijzonder talent
Kokkommer van 15 euroquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
Robert met z'n verborgen talent... Ik doe een gokje: -50 punten pakken
Nou ja wie weet inderdaad een verborgen talent, aangezien ik verder nog geen enkel talent heb gezien.quote:
Alle 4 antwoorden zijn juist.quote:
Ik kom terug op mijn eerste indruk van Sayf, het is geen relaxte hippie, maar een pedant ventje die heel erg door de mand valt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de manier van praten van Zweef ook rete irritant.
Melvin speelt echt niksquote:Op donderdag 4 juni 2026 01:41 schreef freaky40 het volgende:
Lekker dom van Anouk om zo die enveloppe uit de brievenbus te pakken. Gaf Salar daar volkomen gelijk in dat ze het verpest heeft. Maar goed, geen punten verloren dus prima. Morgen prijsbewust, de naam Melvin viel om het spel te spelen maar de Vossen kiezen nu weer voor iemand anders blijkbaar. Echt nog nooit een bewoner gezien daar die niets speelde. En over dat onweer, lekker naar boven daar hoor je nauwelijks iets zei Chess tegen Anouk...nou dat bleek dus BS natuurlijk.
Dominique heeft verschillende gelaatsuitdrukkingen, net of ik steeds een ander meisje zie. Heel apart. Ze kan met Make up maar ook zonder er echt steeds anders uit zien.
Die loods hangt van golfplaten aan elkaar; je hoort overal iets. Morgen wederom weer een moment van: Sayf kijk eens dom! Ja stop, ho maar!...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |