Anouk slingert het hele gedoe aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
Anouk
dan ben je toch bang voor ons
ja hoor anouk
enorm bang zijn ze
Vind haar zo enorm tegenvallenquote:
Haha, wat een prutsersquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
Lekker opzichtig die brief pakken, en nu weet iedereen het
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBSquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Lekker eerlijk , publiek laten stemmen. Net als er vroeger hele populaties werden geronseld om met zoveel mogelijk nummers een bepaald telefoonnummer te bellen om te stemmen
Ja dit dus.. Raarquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBS
Geloof dat je via Instagram Whatsapp kan stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBS
lijkt me ook moeilijkerquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Whatsapp kanaal. Valt denk ik weinig aan te manipuleren.
Ook nix van gezien..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof dat je via Instagram kan stemmen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof dat je via Instagram kan stemmen
Manipuleren niet maar ligt eraan hoeveel de mensen rondom de deelnemers er gevraagd worden te stemmen. Ik geloof om de een of andere reden niet dat Melvin bijv zoveel stemmers op hem heeft uit zijn omgeving. Maar dat kan een idee zijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Whatsapp kanaal. Valt denk ik weinig aan te manipuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |