Anouk slingert het hele gedoe aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef greysbones het volgende:
Anouk
dan ben je toch bang voor ons
ja hoor anouk
enorm bang zijn ze
Vind haar zo enorm tegenvallenquote:
Haha, wat een prutsersquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
Lekker opzichtig die brief pakken, en nu weet iedereen het
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBSquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Lekker eerlijk , publiek laten stemmen. Net als er vroeger hele populaties werden geronseld om met zoveel mogelijk nummers een bepaald telefoonnummer te bellen om te stemmen
Ja dit dus.. Raarquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBS
Geloof dat je via Instagram Whatsapp kan stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dat er ergens op gestemd kon worden.. niet dat ik geloof in dat soort BS van SBS
lijkt me ook moeilijkerquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Whatsapp kanaal. Valt denk ik weinig aan te manipuleren.
Ook nix van gezien..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof dat je via Instagram kan stemmen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geloof dat je via Instagram kan stemmen
Manipuleren niet maar ligt eraan hoeveel de mensen rondom de deelnemers er gevraagd worden te stemmen. Ik geloof om de een of andere reden niet dat Melvin bijv zoveel stemmers op hem heeft uit zijn omgeving. Maar dat kan een idee zijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Whatsapp kanaal. Valt denk ik weinig aan te manipuleren.
Salar heeft een enorme achterban.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Manipuleren niet maar ligt eraan hoeveel de mensen rondom de deelnemers er gevraagd worden te stemmen. Ik geloof om de een of andere reden niet dat Melvin bijv zoveel stemmers op hem heeft uit zijn omgeving. Maar dat kan een idee zijn natuurlijk
Die grote ballen verstoppen tot eind van de middagquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Wat is nou eigenlijk die opdracht kon er niet veel van verstaan.
ballen verstoppenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
AnoekiePoekie moet de Opdrachballen verstoppen zodat niemand er mee kan oefenenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
Die mogen niet gevonden worden dus.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Die grote ballen verstoppen tot eind van de middag
Ja ik vind die Do wel leuk maar dit is een enorme afknapper zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:55 schreef greysbones het volgende:
ik wil dit helemaal niet zien of horen
gadver!!
daar mogen ze wel eenvoor geven
wat verschrikkelijk vies
Ja Salar moest haar weer even de les lezen. Wat een kwal is het ook. Goed dat Anouk een keer van zich afbijt.quote:
Al had Salar wel gelijk. Domme actie. Hoop dat ze die Gieren wel in de gaten houden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja Salar moest haar weer even de les lezen. Wat een kwal is het ook. Goed dat Anouk een keer van zich afbijt.
Wat wel mij opvalt dat hij niet op de kast te krijgen is. Hij blijft stoïcijns doorgaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
ik had nog voedingsstoffen nodig
omg
hoe krijg je het ook je strot uit met je glutenallergie
Ja en als je daar aan gewend bent, kun je weer terug naar 20:00 en als je daaraan gewend bent weer terug naar 19:30quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Ik wil niet groter dan ooit. Ik wil gewoon een uurtje om half acht.
ricky had de ballenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze dit niet hebben kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |