Misluktquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw het is al afgelopen![]()
[ afbeelding ]
Dit wist ze al een tijdje. Nyssa had wel gelijk in het begin van deze cyclus dat ze een meeloper is want ze gaat nergens echt tegen in en praat vooral met hem mee als het zo uitkomtquote:
Volgens mij alleen dat er een brief voor ze was. Ze presteert niet goed onder druk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:11 schreef Soury het volgende:
Anouk zag op het pc scherm toch dat het een opdracht was, had ze alsnog die brief kunnen pakken zonder dat iedereen het ziet.
ftfyquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat er een brief voor ze was. Ze presteert niet goed onder druk.
Ja een brief voor het bondje niet voor haar, dus dat ze dacht dat het slecht nieuws was is gelul.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat er een brief voor ze was. Ze presteert niet goed onder druk.
Ja, maar zo wordt het wel altijd aangekondigd. Pas op de brief in de brievenbus staat een naam. Als je snel schrikt, kan je er van ondersteboven zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een brief voor het bondje niet voor haar, dus dat ze dacht dat het slecht nieuws was is gelul.
Er zijn best veel mensen bang voor onweer, ik vind het geweldigquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:23 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar zo wordt het wel altijd aangekondigd. Pas op de brief in de brievenbus staat een naam. Als je snel schrikt, kan je er van ondersteboven zijn.
En als je al van onweer compleet van slag bent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |