Als je lid van een partij bent die zich progressief noemt, dan hoort daar zeker geen hoofddoek bij...quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:47 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Politicus hoeft - in tegenstelling tot de politie uiteraard - helemaal niet neutraal te zijn natuurlijk.
in de visie van elitair PRO welquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als je lid van een partij bent die zich progressief noemt, dan hoort daar zeker geen hoofddoek bij...
Natuurlijk kan dat prima als het idee is dat je dat zelf als individu bepaalt en niet de staat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als je lid van een partij bent die zich progressief noemt, dan hoort daar zeker geen hoofddoek bij...
DENK wil geen vrouwen natuurlijk....quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat prima als het idee is dat je dat zelf als individu bepaalt en niet de staat.
Waar bv een partij als DENK meer naar dat laatste neigt. Kennelijk vond Lahlah zelf dat ze beter bij GL/Pro paste dan bij DENK.
Door kolonialisme, slavernij, witte privileges, racisme, discriminatie, zionisme en meer door westerse landen.quote:
Een hoop mensen hier gezien alle totaal verzuurde reacties over iemand waar ze toch niet op gestemd hebben.quote:
maar nu is ze weg bij PROquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:40 schreef kalinhos het volgende:
Kennelijk vond Lahlah zelf dat ze beter bij GL/Pro paste dan bij DENK.
Nee hoor, ze is nog steeds lid maar dan met een andere baan.quote:
Denk je dat die wel veel respect hebben hier?quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:54 schreef kalinhos het volgende:
De doelpalen verschuiven. We gaan van “ze kan niks” naar “ze kan niks in de politiek”
Nog 2 pagina’s en de nuance komt dat ze niks kan in specifieke debatten op dinsdagmiddag.
Overigens was en ben ik ook niet onder de indruk van haar bijdrages als kamerlid, maar als dát de meetlat is kan je praktisch de hele PVV, de halve VVD en nog genoeg de toegang wel ontzeggen.
Buiten medelijden met Amsterdam (al is die stad al reddeloos verloren) zal het mij jeuken waar deze kattenmepster onderdak vindt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:48 schreef Hexagon het volgende:
Lahlah is vooral een voorbeeld van een bestuurder die het lokaal wel goed deed, in Tilburg waren ze erg tevreden over haar, maar die als volksvertegenwoordiger niet uit de verf kwam. Prima dus dat ze dan ergens heen schuift waar ze het waarschijnlijk beter zal doen.
Dus al dat onnozele gekrijs van verzuurde rechtse types, die toch nooit op PRO stemmen, is ook weer een staaltje treurigheid ten top.
Waarom word het dan in het nieuws gegooid en met welke verwachtingen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een hoop mensen hier gezien alle totaal verzuurde reacties over iemand waar ze toch niet op gestemd hebben.
Ik heb vooralsnog geen PRO stemmer gezien die zich hier druk om maakt. Enkel hypocriet gebrul van types die daar toch nooit op stemmen maar je verder nooit hoort als iemand van hun kant tussentijds een ander baantje zoekt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Buiten medelijden met Amsterdam (al is die stad al reddeloos verloren) zal het mij jeuken waar deze kattenmepster onderdak vindt.
Maar je kan toch moeilijk net doen alsof deze move doodnormaal is na alle ophef over haar sollicitaties en de bezwering van Palestinapijpers Nederland dat ze nu echt de 4 jaar vol ging maken? Klaver staat gewoon weer voor lul en deze kattenmepster heeft duidelijk schijt aan de kiezer.
Van de andere kant: aangezien D66 ook een verzameling baantjesjagers is die eigenbelang eerst voorstaat snap ik wel dat jij dit soort kiezersbedrog recht wenst te praten.
Heb jij voor mij 3 vergelijkbare voorbeelden van ‘iemand van hun kant’?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen PRO stemmer gezien die zich hier druk om maakt. Enkel hypocriet gebrul van types die daar toch nooit op stemmen maar je verder nooit hoort als iemand van hun kant tussentijds een ander baantje zoekt.
nou ze past wel in die stadquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Buiten medelijden met Amsterdam (al is die stad al reddeloos verloren) zal het mij jeuken waar deze kattenmepster onderdak vindt.
De opstap en wachtgeld carrousel van de FvD bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij voor mij 3 vergelijkbare voorbeelden van ‘iemand van hun kant’?
Dat ze past in het antisemitische extreemlinkse pulleke daar ben ik met je eens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ze past wel in die stad
wat een bende daar zeg
haal die universiteit maar weg daar dan kan het wat normaliseren
sowieso zulke instituten afschaffen
Hoe is dat vergelijkbaar en welke gevallen bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De opstap en wachtgeld carrousel van de FvD bijvoorbeeld.
Nee, ze vond GL/Pro beter geschikt voor haar baantjesambitie terwijl ze natuurlijk met die doek conservatisme uitstraalt en een klap naar alle vrouwen in Iran en Afghanistan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat prima als het idee is dat je dat zelf als individu bepaalt en niet de staat.
Waar bv een partij als DENK meer naar dat laatste neigt. Kennelijk vond Lahlah zelf dat ze beter bij GL/Pro paste dan bij DENK.
Wow ja FvD is echt een springplank voor je baantje in het Shell Commissariaat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De opstap en wachtgeld carrousel van de FvD bijvoorbeeld.
Kattenmepster?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar je kan toch moeilijk net doen alsof deze move doodnormaal is na alle ophef over haar sollicitaties en de bezwering van Palestinapijpers Nederland dat ze nu echt de 4 jaar vol ging maken? Klaver staat gewoon weer voor lul en deze kattenmepster heeft duidelijk schijt aan de kiezer.
Van de andere kant: aangezien D66 ook een verzameling baantjesjagers is die eigenbelang eerst voorstaat snap ik wel dat jij dit soort kiezersbedrog recht wenst te praten.
Zij werd eerst wethouder en pas daarna is ze gevraagd lid te worden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, ze vond GL/Pro beter geschikt voor haar baantjesambitie terwijl ze natuurlijk met die doek conservatisme uitstraalt en een klap naar alle vrouwen in Iran en Afghanistan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |