abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220951877
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:15 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ze is gepromoveerd doctorandus maar ongetwijfeld kan ze niet in jouw schaduw staan.
Doctorandus in wat?
Dus als je deze titel hebt, dan heb je het monopolie op de waarheid en alle kennis die er bestaat?

Wat een kul...

Ik heb MBO en spreek 5 talen. Zij vast niet...
pi_220951960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Doctorandus in wat?
Dus als je deze titel hebt, dan heb je het monopolie op de waarheid en alle kennis die er bestaat?

Wat een kul...

Waar zeg ik dat zij het monopolie heeft op de waarheid en op alle kennis die er bestaat?

Ik reageerde op Knottnauer die vol overtuiging beweerde dat ze niks kan. Vaak komen zulke opmerkingen van mensen die fiets nog met een d schrijven.
Nou heb ik niet op haar gestemd en kan die hele overstap me niet enorm boeien, maar je kan ook niet objectief beweren dat iemand die doctorandus is en gepromoveerd is niks kan. Das gewoon objectief niet waar.

Leuk dat je 5 talen spreekt, begin eens met een Nederlandse tekst te lezen en te lezen wat er wel en ook wat er niet staat. ^O^
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220951974
quote:

[..]
Ze is gepromoveerd doctorandus maar ongetwijfeld kan ze niet in jouw schaduw staan.
Ongetwijfeld is ze bij de studie en promotie ook in het zadel geholpen. De diversiteitsdrang heeft het onderwijs grote schade toegebracht en het niveau laten zakken.
pi_220951984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Beide.

@:Kalinhos en ik zijn benieuwd :)
In mijn tijd bestonden serieuze studies nog uit vijf studiejaren (nominaal), dus reken maar uit.
pi_220951985
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat zij het monopolie heeft op de waarheid en op alle kennis die er bestaat?

Ik reageerde op Knottnauer die vol overtuiging beweerde dat ze niks kan. Vaak komen zulke opmerkingen van mensen die fiets nog met een d schrijven.
Nou heb ik niet op haar gestemd en kan die hele overstap me niet enorm boeien, maar je kan ook niet objectief beweren dat iemand die doctorandus is en gepromoveerd is niks kan. Das gewoon objectief niet waar.

Leuk dat je 5 talen spreekt, begin eens met een Nederlandse tekst te lezen en te lezen wat er wel en ook wat er niet staat. ^O^
Ze zal vast wat kunnen, maar in de politiek heeft ze niks te zoeken.
Wat heeft ze überhaupt betekent in haar korte carrière in de politiek?

Ze zat alleen maar een bij de PvdA om stemmen uit de moslimgemeenschap te krijgen...
pi_220952001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
In mijn tijd bestonden serieuze studies nog uit vijf studiejaren (nominaal), dus reken maar uit.
Geen antwoord dus
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:20:11 #107
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220952006
quote:

[..]
Academisch geschoold zijn en een hoofddoek dragen is een contradictio in terminis.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:21:08 #108
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220952014
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Doctorandus in wat?

Wat een kul...

Als doctorandus denk ik niet dat je extra tijd hebt om ook even je MBO te halen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220952031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:15 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ze zal vast wat kunnen, maar in de politiek heeft ze niks te zoeken.
Wat heeft ze überhaupt betekent in haar korte carrière in de politiek?

Ze zat alleen maar een bij de PvdA om stemmen uit de moslimgemeenschap te krijgen...
Korte carriere?

Ze was jaren geleden voordat ze bij GL kwam wethouder in Tilburg.
pi_220952033
En ze blijven zich maar afvragen waarom ze zetels verliezen. Waarom ze zo iemand ooit op nummer 2 zouden zetten zou een raadsel moeten zijn, maar is dat niet.
pi_220952037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef MoreDakka het volgende:
En ze blijven zich maar afvragen waarom ze zetels verliezen. Waarom ze zo iemand ooit op nummer 2 zouden zetten zou een raadsel moeten zijn, maar is dat niet.
Volgens de peilingen van De Hong stijgt GL-PVDA al een tijdje en zijn ze nu de grootste
pi_220952038
Blijft ook apart dat er altijd toch weer verdedigers zijn van dit soort onzin. Je mag kritiek hebben op je favoriete partij hoor. Niemand is perfect.
pi_220952043
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Korte carriere?

Ze was jaren geleden voordat ze bij GL kwam wethouder in Tilburg.
Wauw!
5 jaar.....

Lang hoor....

:')
pi_220952048
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef MoreDakka het volgende:
Blijft ook apart dat er altijd toch weer verdedigers zijn van dit soort onzin. Je mag kritiek hebben op je favoriete partij hoor. Niemand is perfect.
Dan moet de kritiek wel op de inhoud zijn.

"korte carriere" wat niet klopt want ze zit al jaren in de politiek en was voordat ze zich bij GL aansloot wethouder in Tilburg.

Voor sommige is zich inlezen en kritisch zijn op de materie geen vereiste om dom te stellen en over haar hoofddoek te vallen
pi_220952056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wauw!
5 jaar.....

Lang hoor....

:')
Rechts Nederland:

>Timmermans zit te lang in de politiek
>Klaver heeft nog nooit een echte baan gehad

Ook rechts Nederland:
"Wauw 5 jaar maar"
pi_220952071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens de peilingen van De Hong stijgt GL-PVDA al een tijdje en zijn ze nu de grootste
Ja, peilingen zijn ook zo betrouwbaar...

Meneer Hong zal het wel weten...
pi_220952080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Rechts Nederland:

>Timmermans zit te lang in de politiek
>Klaver heeft nog nooit een echte baan gehad

Ook rechts Nederland:
"Wauw 5 jaar maar"
Klopt idd.
Je noemt er ook 2 op zeg...

Teringjantje...
_O-
pi_220952098
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:

en over haar hoofddoek te vallen
Logisch toch?
Een politica met hoofddoek straalt geen objectieviteit en neutraliteit uit.
Zeker in deze tijd niet, zie Iran.

Daarom dragen ze bij de politie ook geen religieuze uitingen...

Maar nogmaals,dat geldt voor elke religie..
pi_220952149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:37 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Logisch toch?
Een politica met hoofddoek straalt geen objectieviteit en neutraliteit uit.
Zeker in deze tijd niet, zie Iran.

Daarom dragen ze bij de politie ook geen religieuze uitingen...

Maar nogmaals,dat geldt voor elke religie..
Politicus hoeft - in tegenstelling tot de politie uiteraard - helemaal niet neutraal te zijn natuurlijk.
pi_220952158
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat Lahlah niets kan (in politiek) opzicht is gebleken uit haar onzichtbaarheid in de tweede kamer waar ze haar op de tweede plaats hadden geparachuteerd, ná de partijleider Timmermans. Normaal gesproken is zo’n tweede positie enorm belangrijk in een politieke partij, maar Lahlah viel slechts op door onzichtbaarheid en afwezigheid.

Ze is een boekengeleerde. Ik heb haar studies even opgezocht. Drs in de kinderpsychologie en gepromoveerd in de rechtsgeleerdheid op basis van een onderzoek naar geweld van Marokkaanse jongeren.

Oordeel zelf:

https://www.triaspedagogi(...)nvisible_Victims.pdf

Ik heb deze dissertatie even snel doorgelezen. Het bestaat na een inleidend hoofdstuk uit 5 onderzoeken, elk beschreven in een eigen hoofdstuk, gevolgd door een afsluiting met conclusie.

Onduidelijk is wat Lahlah nu precies zélf heeft gedaan. Bij elk onderzoek staat niet alleen haar naam vermeld maar ook die van haar promotor en copromotor. En soms ook nog van andere medewerkers.

Het lijkt meer een groepsopdracht waarbij Lahlah de zaak aan elkaar geschreven heeft.

De conclusie is interessant. Marokkaanse jongeren zijn gewelddadiger dan Nederlanders jongeren (goh!). Hoe komt dat? Omdat er in Marokkaanse gezinnen meer geweld is dan in Nederlandse gezinnen. Dus die jongeren zijn eigenlijk ook slachtoffer. Aanbeveling: meer onderzoek.
pi_220952183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Academisch geschoold zijn en een hoofddoek dragen is een contradictio in terminis.
Academisch geschoold en dan bewust kiezen voor een persoonlijke uitstraling als die van een ongeschoolde, onmondige en onderdrukte broedkip uit een achtergebleven dorp in het rifgebergte. Niet te geloven.
-
pi_220952194
De doelpalen verschuiven. We gaan van “ze kan niks” naar “ze kan niks in de politiek”

Nog 2 pagina’s en de nuance komt dat ze niks kan in specifieke debatten op dinsdagmiddag.

Overigens was en ben ik ook niet onder de indruk van haar bijdrages als kamerlid, maar als dát de meetlat is kan je praktisch de hele PVV, de halve VVD en nog genoeg de toegang wel ontzeggen.
pi_220952282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:54 schreef kalinhos het volgende:
De doelpalen verschuiven. We gaan van “ze kan niks” naar “ze kan niks in de politiek”

Nog 2 pagina’s en de nuance komt dat ze niks kan in specifieke debatten op dinsdagmiddag.

Overigens was en ben ik ook niet onder de indruk van haar bijdrages als kamerlid, maar als dát de meetlat is kan je praktisch de hele PVV, de halve VVD en nog genoeg de toegang wel ontzeggen.
Je hebt gelijk, ik ben na het diagonaal lezen van dat proefschrift een piepklein beetje gedraaid. Ze is zelf half-Marokkaans en is zich gaan verdiepen in de vraag waarom Marokannen veel vaker betrokken zijn bij (gewelds-)misdrijven. Haar intenties zijn vermoedelijk zuiver, hoewel het de vraag blijft of ze wel echt wetenschappelijk kan oordelen over een gemeenschap waartoe ze zelf ook behoort.
pi_220952288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:54 schreef kalinhos het volgende:

Dat ze niks kan in de landelijke politiek is natuurlijk inmiddels keihard bewezen :D Waarom ze zo iemand op plek 2 zetten blijft de vraag.
pi_220952306
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:21 schreef HSG het volgende:
In de islam liggen fouten altijd bij een ander. Hou daar rekening mee.
Ja. Waar komt dat toch vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')