abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:03:59 #181
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220951584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dus elke demonstratie waar niet de meerderheid zich bevindt zijn niet relevant?

Eigenlijk hebben mensen die ziek zijn en demonstreren tegen betere zekerheid niks te zeggen?
Hoezo is een demonstratie relevant?

Moeten ze hun zin krijgen of zo?

Hoezo dan?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220951593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hoezo is een demonstratie relevant?

Moeten ze hun zin krijgen of zo?

Hoezo dan?
:')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:18:24 #183
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220952378
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hij claimt cijfers van het cbs te hebben die niet openbaar zijn en dus niet controleerbaar.
Hey wat verrassend. Exact de reactie die ik voorspeld had. De cijfers bevallen niet dus dan zijn ze fake. :')
pi_220952394
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Hey wat verrassend. Exact de reactie die ik voorspeld had. De cijfers bevallen niet dus dan zijn ze fake. :')
Welke cijfers?

Heb jij moeite met lezen? Ik schreef namelijk: "Deze cijfers zijn niet openbaar"

Maar goed wie weet heb ik het fout. Kan jij deze cijfers hier plaatsen?
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:36:27 #185
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220952512
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Welke cijfers?

Heb jij moeite met lezen? Ik schreef namelijk: "Deze cijfers zijn niet openbaar"

Maar goed wie weet heb ik het fout. Kan jij deze cijfers hier plaatsen?
:')
pi_220952520
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:36 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:')
Nou waar zijn die cijfers waar je naar refereert?
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:38:57 #187
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220952537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:09 schreef Hathor het volgende:
Ik had dus getekend, maar kreeg wel te lezen dat ik nog een email zou krijgen ter bevestiging, maar die is nu een aantal dagen later nog steeds niet aangekomen. Ik ga er dus maar vanuit dat mijn stem niet geregistreerd is.
Omdat je nog maar 16 bent denk ik.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:49:50 #188
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220952630
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Maar toch groter dan bij autochtonen.
Mannen zijn trouwens behoorlijk oververtegenwoordigd in criminaliteitcijfers ten opzichte van vrouwen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:21:57 #189
117098 Hathor
Effe niet
pi_220953741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Omdat je nog maar 16 bent denk ik.
Als je die 6 en die 1 omdraait kom je dichter in de buurt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220955351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Hey wat verrassend. Exact de reactie die ik voorspeld had. De cijfers bevallen niet dus dan zijn ze fake. :')
Dat is niet te verifiëren omdat het onderzoek vanuit wetenschappelijk oogpunt broddelwerk is. Prima natuurlijk voor een voor politieke doeleinden gekocht rapport maar nogal mager als basis voor beleid.
pi_220955602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat iemand DAT doet. Misschien een enkeling, maar niet de rechtse politiek.
Dat we minder invloed van de islam willen, is een feit. Dat we minder migranten willen, is ook een feit. Dat we mensen die hier onterecht naartoe zijn gekomen, willen terugsturen is ook een feit.
Maar het is niet zo dat we hier geboren en getogen mensen willen deporteren als ze gewoon als brave burgers meedraaien in ons land. Geen enkel probleem mee.
Maar bega je een terroristische daad en heb je ook nog een andere nationaliteit, dan mag je er wmb direct uit.
DAT is precies wat extreemrechtse partijen willen. Wat jij wil is juist wat linkse partijen willen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 4 juni 2026 @ 02:15:39 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220955604
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 02:14 schreef Hallojo het volgende:

[..]
DAT is precies wat extreemrechtse partijen willen. Wat jij wil is juist wat linkse partijen willen.
Welke dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 juni 2026 @ 02:20:22 #193
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220955608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:48 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Google eens naar professor van de Beek die heeft dit haarfijn met een academische studie onderzocht. Maar het antwoord past niet in je straatje dus dit zul je wel weer wegwuiven. :')
Dit weer :')

Kwam laatst een bron tegen die het over 46mrd per jaar had.
Maar hey, je brengt weer een bron die niet in het narratief past. Vorige week ook al een discussie met hem waarin hij/zij moedwillig de berekening vals en onvolledig interpreteert. Precies naar zijn mening toe.

Kom je vervolgens met meer inhoud is het allemaal niet waar. Liegen, bedriegen, spinnen.

Te voorspelbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220955673
De omvolking is toch allang gaande. Opdat wij over 60 jaar allemaal mohammed heten, onze vrouwen met hoofddoek over straat lopen en een minachting hebben voor alle westerse leefstijlen! :')
pi_220955678
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 02:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Welke dan?
Linkse partijen zijn bijvoorbeeld Pro en SP. Extreemrechtse partijen zijn bijvoorbeeld FvD en PVV.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220955680
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:28 schreef ricky3 het volgende:
De omvolking is toch allang gaande. Opdat wij over 60 jaar allemaal mohammed heten, onze vrouwen met hoofddoek over straat lopen en een minachting hebben voor alle westerse leefstijlen! :')
Omvolking is al gaande zo lang als de mens leeft en zal ook blijven plaatsvinden zo lang de mens leeft.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220955699
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 02:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit weer :')

Kwam laatst een bron tegen die het over 46mrd per jaar had.
Maar hey, je brengt weer een bron die niet in het narratief past. Vorige week ook al een discussie met hem waarin hij/zij moedwillig de berekening vals en onvolledig interpreteert. Precies naar zijn mening toe.

Kom je vervolgens met meer inhoud is het allemaal niet waar. Liegen, bedriegen, spinnen.

Te voorspelbaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955785
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je praat wel tegen iemand die al jaren in een steeds radicalere echoput wegzakt. Dan neemt de gevoeligheid voor alternatieve waarheden, feiten en data nogal toe ;).
pi_220956479
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Allemaal een migratieachtergrond dus, moet je dat wel willen?
Ze zijn heel mooi verdund.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:05:21 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220956772
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:37 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Linkse partijen zijn bijvoorbeeld Pro en SP. Extreemrechtse partijen zijn bijvoorbeeld FvD en PVV.
Puur gaslighten wat je doet. Gl-pvda wil helemaal niet minder migranten. Sp misschien, maar dan krijg je het communisme er gratis bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:10:01 #201
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220956818
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:04 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je praat wel tegen iemand die al jaren in een steeds radicalere echoput wegzakt. Dan neemt de gevoeligheid voor alternatieve waarheden, feiten en data nogal toe ;).
Zegt degene die achter iedere boom een nazi ziet.

Over echoput en radicaal gesproken...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220957088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:39 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Omvolking is al gaande zo lang als de mens leeft en zal ook blijven plaatsvinden zo lang de mens leeft.
Verschilt enorm per land en continent.

Talrijke landen in Afrika, het M-O en Azië kennen zeker nog voor 99% een eigen autochtone bevolking.

Die superdiversiteit en omvolking vindt de laatste tientallen jaren alleen plaats in West-Europa.

Nigeria, China, Marokko kennen geen omvolking. Om maar wat te noemen.
pi_220957102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Puur gaslighten wat je doet. Gl-pvda wil helemaal niet minder migranten. Sp misschien, maar dan krijg je het communisme er gratis bij.
De SP is een linkse outlier, maar die zijn intern heel verdeeld over open grenzen. En dus zijn ze stil. Ze zijn ook heel klein, spelen geen rol in de politiek.

Hoe de SP veel populairder kan worden? Benoem eens de perverse verdienmodellen in de asielindustrie. De grote instroom van arbeidsmigranten wat ten koste gaat van de lonen. De grootkapitaal hierachter.

Maar dat doen ze niet, want pleiten voor dichte grenzen is "rechts in de kaart spelen".

Ik denk juist, trek het onderwerp naar je toe, dan ontneem je rechts juist die talking points.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:46 #204
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220957103
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:57 schreef Homey het volgende:

[..]
Verschilt enorm per land en continent.

Talrijke landen in Afrika, het M-O en Azië kennen zeker nog voor 99% een eigen autochtone bevolking.

Die superdiversiteit en omvolking vindt de laatste tientallen jaren alleen plaats in West-Europa.

Nigeria, China, Marokko kennen geen omvolking. Om maar wat te noemen.
Het grappige aan je poast is wel dat juist landen als China en Nigeria juist superdivers zijn :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220957105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Puur gaslighten wat je doet. Gl-pvda wil helemaal niet minder migranten. Sp misschien, maar dan krijg je het communisme er gratis bij.
Partijen die meer migranten willen zijn vooral VVD en BBB. Niet de linkse partijen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220957109
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het grappige aan je poast is wel dat juist landen als China en Nigeria juist superdivers zijn :P
Totaal niet.

Nigeria is 100% zwart, en China 100% Chinees (of geel als je wil)
pi_220957247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:00 schreef Homey het volgende:

[..]
Totaal niet.

Nigeria is 100% zwart, en China 100% Chinees (of geel als je wil)
Zou je er voorstander van zijn als we het Chinese voorbeeld volgen en mensen met de verkeerde mening of religie in een concentratiekamp opsluiten om ze de juiste mening te leren?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220957283
Hoever wilt zij dat eigenlijk doorvoeren? Geen Afrikanen naar Europa, geen Zuid-Amerikanen naar Europa, geen islamisten naar Europa. Maar mogen protestanten uit Nederland wel naar katholiek Italie en daar hun identiteit vertroebelen? En mogen randstedelingen nog naar Friesland en daar de identiteit van de Friezen vertroebelen? Waar ligt de grens?
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 11:21:02 #209
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220957347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:00 schreef Homey het volgende:

[..]
Totaal niet.

Nigeria is 100% zwart, en China 100% Chinees (of geel als je wil)
Ooooh, het gaat enkel om de kleurtjes.

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:21:33 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220957351
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Hoever wilt zij dat eigenlijk doorvoeren? Geen Afrikanen naar Europa, geen Zuid-Amerikanen naar Europa, geen islamisten naar Europa. Maar mogen protestanten uit Nederland wel naar katholiek Italie en daar hun identiteit vertroebelen? En mogen randstedelingen nog naar Friesland en daar de identiteit van de Friezen vertroebelen? Waar ligt de grens?
Waarschijnlijk bij het Westen/Europa. Dat Europese naast elkaar leven of zich soms bij een andere groep aansluiten is niet nieuw. Denk aan de Franse Hugenoten die hier hun onderkomen vonden.

Allerlei kansarme mensen opvangen uit totaal andere culturen van duizenden kilometers ver is natuurlijk wél iets nieuws van de afgelopen decennia. Dit fenomeen had je 100 jaar geleden nog niet. Zelfs 50 jaar geleden amper.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')