Ik zie hem! Naast Jackie!quote:Op maandag 13 juli 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je Bernie Ecclestone op beide foto's.
En je ziet op de eerste foto dat Olav Mol het commentaar geeftquote:
Russell wordt direct opzij geschoven zodra Verstappen daar op de stoep staat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal me benieuwen of Max nog ergens een stoeltje krijgt, en dat hij ook wil. Alleen de plek van Piastri lijkt reëel haalbaar.
Dat zou mooi zijn. Ik wil die jembek van Russell dan zien.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Russell wordt direct opzij geschoven zodra Verstappen daar op de stoep staat.
Het lijkt af en toe te schuren tussen Russell en Toto. Toto lijkt af en toe vrij kortaf in de communicatie naar Russell toe tijdens races. Ben benieuwd of dat nog eens gaat barsten, maar ook zonder dat het barst denk ik dat Toto Russell zo aan de kant schuift voor Verstappen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft meer vertrouwen in Kimi dan in Russell.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe te schuren tussen Russell en Toto. Toto lijkt af en toe vrij kortaf in de communicatie naar Russell toe tijdens races. Ben benieuwd of dat nog eens gaat barsten, maar ook zonder dat het barst denk ik dat Toto Russell zo aan de kant schuift voor Verstappen.
Terecht wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft meer vertrouwen in Kimi dan in Russell.
Met deze auto’s zal het waarschijnlijk niet zijn favoriete circuit zijn. Denk dat de hungaroring wat dat betreft leuker zal zijn voor hem en de andere rijders.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:57 schreef THEFXR het volgende:
SPA, Max zijn favoriete track, hij zal wel pk's tekort komen.
Toto be like,quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze auto's is voor geen enkel team Spa een favoriet circuit. Sterker nog, met deze auto's gaan we op Spa piekfijn zien wat voor clownshow ze er van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met deze auto’s zal het waarschijnlijk niet zijn favoriete circuit zijn. Denk dat de hungaroring wat dat betreft leuker zal zijn voor hem en de andere rijders.
Ach ja veel valt er niet meer aan te doen. Voor nu maar gewoon jojo’end het seizoen uitrijden. En de chassis’ zijn prima dus wel leuk dat ze elkaar nog een beetje kunnen volgen/ wheel to wheel fighten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met deze auto's is voor geen enkel team Spa een favoriet circuit. Sterker nog, met deze auto's gaan we op Spa piekfijn zien wat voor clownshow ze er van gemaakt hebben.
Silverstone was al een ramp, maar Spa w wordt helemaal hilarisch.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met deze auto's is voor geen enkel team Spa een favoriet circuit. Sterker nog, met deze auto's gaan we op Spa piekfijn zien wat voor clownshow ze er van gemaakt hebben.
Eigenlijk kijk ik juist daarom uit naar Spa. Het gaat zó hilarisch worden, zó belachelijk, dat het wel een leuke race moet worden. En dan gaan we een week later naar één van de traagste banen van de kalender. Ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Silverstone was al een ramp, maar Spa w wordt helemaal hilarisch.
Russell is het probleem niet. Het is meer dat Toto dan een probleem voor Antonelli creëert. Grote kans dat die dan al wereldkampioen isquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Russell is het probleem niet. Het is mee dat Toto dan een probleem voor Antonelli creëert. Grote dat die dan al wereldkampioen is
Dan zal ik het je ook maar niet verder uitleggen. Ik denk dat Toto Wolf het wel ziet.quote:
Krijg je zo een Hamilton Rosberg gedoe, daar heeft Toto vast van geleerd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zal ik het je ook maar niet verder uitleggen. Ik denk dat Toto Wolf het wel ziet.
En verder elke analist rond de F1 ook.
Max geeft geld zat om dat zelf te doen lijkt mequote:Op woensdag 15 juli 2026 19:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met Antonelli als WDC zou Toto met alle liefde en plezier een GT3 team speciaal voor Max oprichten om mee te doen en laten wat ie wil.
Bij Russell zit het probleem tussen de stoel en het stuurwielquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Russell is het probleem niet. Het is mee dat Toto dan een probleem voor Antonelli creëert. Grote dat die dan al wereldkampioen is
Denk dat Max op de Hungaroring wel mee kan doen vooraanquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met deze auto’s zal het waarschijnlijk niet zijn favoriete circuit zijn. Denk dat de hungaroring wat dat betreft leuker zal zijn voor hem en de andere rijders.
Mits die de auto ervoor heeftquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat Max op de Hungaroring wel mee kan doen vooraan
RUS heeft toch al getekend voor volgend jaar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Russell heeft blijkbaar een performance clause waardoor ze hem aan de kant kunnen schuiven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RUS heeft toch al getekend voor volgend jaar.
Dat zal dan noodgedwongen zijn, want anders was het laten lekken van de foto op het terras in Amsterdam zinloos.quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max blijft gewoon bij Red Bull, aldus Vermeulen.
Antonelli is dan ook de toekomst van de F1 voor de komende 15 jaar.quote:Op donderdag 16 juli 2026 02:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mercedes heeft liever Anton50 als wk, omdat ie dan de jongste wk ooit wordt met 19 jaar oud. Op dit moment is Vettel met zijn 23 jaar oud de jongste wk ooit.
Je bedoelt de foto met Marko, die in Nederland was voor het huwelijk van Victoria?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zal dan noodgedwongen zijn, want anders was het laten lekken van de foto op het terras in Amsterdam zinloos.
Ja, maar het gaat niet over de reden van Marko maar over de reden dat die zonder toelichting naar buiten kwam.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt de foto met Marko, die in Nederland was voor het huwelijk van Victoria?
En een ontmoeting met Vermeulen en de oude Verstappen, waarbij “toevallig” Erik van Haren ook bij was om een fotootje op X te slingerenquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt de foto met Marko, die in Nederland was voor het huwelijk van Victoria?
Ik las er een aardig artikel overquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Russell zit het probleem tussen de stoel en het stuurwiel
Wat zie jij dan in een foto van z'n manager, z'n vader en oud Red Bull adviseur?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zal dan noodgedwongen zijn, want anders was het laten lekken van de foto op het terras in Amsterdam zinloos.
De algemene consensus onder Nederlandse analisten was dat dit geen toeval was. En wellicht heeft het ook geholpen om dingen bij Redbull Racing voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zie jij dan in een foto van z'n manager, z'n vader en oud Red Bull adviseur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |