Ik zie hem! Naast Jackie!quote:Op maandag 13 juli 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je Bernie Ecclestone op beide foto's.
En je ziet op de eerste foto dat Olav Mol het commentaar geeftquote:
Russell wordt direct opzij geschoven zodra Verstappen daar op de stoep staat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal me benieuwen of Max nog ergens een stoeltje krijgt, en dat hij ook wil. Alleen de plek van Piastri lijkt reëel haalbaar.
Dat zou mooi zijn. Ik wil die jembek van Russell dan zien.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Russell wordt direct opzij geschoven zodra Verstappen daar op de stoep staat.
Het lijkt af en toe te schuren tussen Russell en Toto. Toto lijkt af en toe vrij kortaf in de communicatie naar Russell toe tijdens races. Ben benieuwd of dat nog eens gaat barsten, maar ook zonder dat het barst denk ik dat Toto Russell zo aan de kant schuift voor Verstappen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft meer vertrouwen in Kimi dan in Russell.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe te schuren tussen Russell en Toto. Toto lijkt af en toe vrij kortaf in de communicatie naar Russell toe tijdens races. Ben benieuwd of dat nog eens gaat barsten, maar ook zonder dat het barst denk ik dat Toto Russell zo aan de kant schuift voor Verstappen.
Terecht wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij heeft meer vertrouwen in Kimi dan in Russell.
Met deze auto’s zal het waarschijnlijk niet zijn favoriete circuit zijn. Denk dat de hungaroring wat dat betreft leuker zal zijn voor hem en de andere rijders.quote:Op woensdag 15 juli 2026 11:57 schreef THEFXR het volgende:
SPA, Max zijn favoriete track, hij zal wel pk's tekort komen.
Toto be like,quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze auto's is voor geen enkel team Spa een favoriet circuit. Sterker nog, met deze auto's gaan we op Spa piekfijn zien wat voor clownshow ze er van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met deze auto’s zal het waarschijnlijk niet zijn favoriete circuit zijn. Denk dat de hungaroring wat dat betreft leuker zal zijn voor hem en de andere rijders.
Ach ja veel valt er niet meer aan te doen. Voor nu maar gewoon jojo’end het seizoen uitrijden. En de chassis’ zijn prima dus wel leuk dat ze elkaar nog een beetje kunnen volgen/ wheel to wheel fighten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met deze auto's is voor geen enkel team Spa een favoriet circuit. Sterker nog, met deze auto's gaan we op Spa piekfijn zien wat voor clownshow ze er van gemaakt hebben.
Silverstone was al een ramp, maar Spa w wordt helemaal hilarisch.quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met deze auto's is voor geen enkel team Spa een favoriet circuit. Sterker nog, met deze auto's gaan we op Spa piekfijn zien wat voor clownshow ze er van gemaakt hebben.
Eigenlijk kijk ik juist daarom uit naar Spa. Het gaat zó hilarisch worden, zó belachelijk, dat het wel een leuke race moet worden. En dan gaan we een week later naar één van de traagste banen van de kalender. Ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 15 juli 2026 13:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Silverstone was al een ramp, maar Spa w wordt helemaal hilarisch.
Russell is het probleem niet. Het is meer dat Toto dan een probleem voor Antonelli creëert. Grote kans dat die dan al wereldkampioen isquote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Russell is het probleem niet. Het is mee dat Toto dan een probleem voor Antonelli creëert. Grote dat die dan al wereldkampioen is
Dan zal ik het je ook maar niet verder uitleggen. Ik denk dat Toto Wolf het wel ziet.quote:
Krijg je zo een Hamilton Rosberg gedoe, daar heeft Toto vast van geleerd.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zal ik het je ook maar niet verder uitleggen. Ik denk dat Toto Wolf het wel ziet.
En verder elke analist rond de F1 ook.
Max geeft geld zat om dat zelf te doen lijkt mequote:Op woensdag 15 juli 2026 19:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met Antonelli als WDC zou Toto met alle liefde en plezier een GT3 team speciaal voor Max oprichten om mee te doen en laten wat ie wil.
Bij Russell zit het probleem tussen de stoel en het stuurwielquote:Op woensdag 15 juli 2026 18:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Russell is het probleem niet. Het is mee dat Toto dan een probleem voor Antonelli creëert. Grote dat die dan al wereldkampioen is
Denk dat Max op de Hungaroring wel mee kan doen vooraanquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met deze auto’s zal het waarschijnlijk niet zijn favoriete circuit zijn. Denk dat de hungaroring wat dat betreft leuker zal zijn voor hem en de andere rijders.
Mits die de auto ervoor heeftquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk dat Max op de Hungaroring wel mee kan doen vooraan
RUS heeft toch al getekend voor volgend jaar.quote:Op woensdag 15 juli 2026 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Russell heeft blijkbaar een performance clause waardoor ze hem aan de kant kunnen schuiven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 21:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
RUS heeft toch al getekend voor volgend jaar.
Dat zal dan noodgedwongen zijn, want anders was het laten lekken van de foto op het terras in Amsterdam zinloos.quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max blijft gewoon bij Red Bull, aldus Vermeulen.
Antonelli is dan ook de toekomst van de F1 voor de komende 15 jaar.quote:Op donderdag 16 juli 2026 02:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Mercedes heeft liever Anton50 als wk, omdat ie dan de jongste wk ooit wordt met 19 jaar oud. Op dit moment is Vettel met zijn 23 jaar oud de jongste wk ooit.
Je bedoelt de foto met Marko, die in Nederland was voor het huwelijk van Victoria?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zal dan noodgedwongen zijn, want anders was het laten lekken van de foto op het terras in Amsterdam zinloos.
Ja, maar het gaat niet over de reden van Marko maar over de reden dat die zonder toelichting naar buiten kwam.quote:Op donderdag 16 juli 2026 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt de foto met Marko, die in Nederland was voor het huwelijk van Victoria?
En een ontmoeting met Vermeulen en de oude Verstappen, waarbij “toevallig” Erik van Haren ook bij was om een fotootje op X te slingerenquote:Op donderdag 16 juli 2026 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je bedoelt de foto met Marko, die in Nederland was voor het huwelijk van Victoria?
Ik las er een aardig artikel overquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Russell zit het probleem tussen de stoel en het stuurwiel
Wat zie jij dan in een foto van z'n manager, z'n vader en oud Red Bull adviseur?quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zal dan noodgedwongen zijn, want anders was het laten lekken van de foto op het terras in Amsterdam zinloos.
De algemene consensus onder Nederlandse analisten was dat dit geen toeval was. En wellicht heeft het ook geholpen om dingen bij Redbull Racing voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zie jij dan in een foto van z'n manager, z'n vader en oud Red Bull adviseur?
Nederlandse analisten, dat zijn toch ook niet meer dan roddeltantes, er wordt veel bij verzonnen, feit blijft dat hij nog een contract heeft t/m 2028 en in principe nu zelf bepaalt of hij dat uitdient vanwege die performance clausule.quote:Op donderdag 16 juli 2026 23:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De algemene consensus onder Nederlandse analisten was dat dit geen toeval was. En wellicht heeft het ook geholpen om dingen bij Redbull Racing voor elkaar te krijgen.
Maargoed, je weet nooit. Het is voor andere teams het ideale moment om Max bij RB weg te lokken. Maar tot op heden bleef het stil, naar buiten toe.
Kennen elkaar ook goed. Dus een logische keuze.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
Tom Hart wordt de nieuwe race engineer van Max.
Hij zou eigenlijk van RBR naar Williams om daar de race engineer van Albon te worden, maar daar wordt een stokje voor gestoken
quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Deze beelden hadden ze in de live uitzending van de race in België wel uit mogen zenden:
-
Het is echt schandalig dat dit het niet gehaald heeft, jezus christus manquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
en de inhaalactie van Bearman, buitenom in Blanchimont
-
Jeujquote:
Echt belachelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
en de inhaalactie van Bearman, buitenom in Blanchimont
Bekijk deze YouTube-video
Sepang is heerlijk idd.quote:
Gewoon een overtake door de batterij. Stelt niks voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lily ziet een gaatje en is er vandoor![]()
[ x ]
om vervolgens weer stil te vallen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon een overtake door de batterij. Stelt niks voor.
De ontwikkeling is geen ontwikkeling.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
Er is een betekenisvolle nieuwe ontwikkeling
Er was blijkbaar ergens een update van DPGquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ontwikkeling is geen ontwikkeling.
quote:
Als de ACM toestemming geeft, dan zal 1 januari zijn dat alles overgaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
DPG Media heeft bevestigd dat de overname nog niet bij de ACM is aangemeld. Waar eerder werd verwacht dat de procedure binnen enkele maanden zou zijn afgerond, verwacht DPG Media de notificatie pas in de tweede helft van augustus in te dienen. Volgens een woordvoerder vergt de voorbereiding van een ACM-melding zorgvuldigheid. Hierdoor zal de daadwerkelijke afronding van de overname waarschijnlijk later plaatsvinden dan sommige kijkers hadden gehoopt.
Wat betekent dit?
Er is nog geen ACM-goedkeuring.
Er is nog geen definitieve ingangsdatum waarop Formule 1 naar Videoland verhuist.
Viaplay-abonnees hoeven voorlopig niets te doen; abonnementen en de Viaplay-app blijven voorlopig ongewijzigd functioneren totdat de overname is afgerond.
Er zijn op dit moment geen nieuwe aankondigingen over:
de abonnementsprijzen van Videoland met sport;
de exacte overstapdatum van Formule 1;
de definitieve invulling van de sportredactie of commentatoren.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lewis strijdt voor kampioenschap, die gaat geen risico nemen en een dnf riskeren.
Hij was er vast over aan het dromen, maar dromen doe je toch niet achter het stuur.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lewis strijdt voor kampioenschap, die gaat geen risico nemen en een dnf riskeren.
Bij Ferrari mag je altijd dromen van iets dat voorlopig niet gaat komenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er vast over aan het dromen, maar dromen doe je toch niet achter het stuur.
Gewoon de deur niet open latenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Die haalde ik eerder deze week in op de A4 vanuit België. Maar toen zat er nog niemand in 😎quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://f1experiences.com(...)-paddock-club-3-days
Je kunt dit jaar een ronde over het circuit gereden worden terwijl het vreten voor je staat. Even dacht ik nog dat het een grap was. Maar deze trailer met getint glas ga je dus voorbij zien komen in Zandvoort.
Als dit minder dan 20 euro kost wil ik het overwegen, maar anders haal ik gewoon een frikandel, hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://f1experiences.com(...)-paddock-club-3-days
Je kunt dit jaar een ronde over het circuit gereden worden terwijl het vreten voor je staat. Even dacht ik nog dat het een grap was. Maar deze trailer met getint glas ga je dus voorbij zien komen in Zandvoort.
Subtotal:¤ 18.333,91quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als dit minder dan 20 euro kost wil ik het overwegen, maar anders haal ik gewoon een frikandel, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Heb het ooit gratis gedaan, mijn zwager en ik op een scooter na een race toen iedereen weg was, kwamen we terug, was het hek dicht, kwam er een hele boze beheerder of we dit nooit mee wilden doenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als dit minder dan 20 euro kost wil ik het overwegen, maar anders haal ik gewoon een frikandel, hoor
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Subtotal:¤ 18.333,91
Processing Fee: ¤ 550,02
Total: ¤ 18.883,93
Nog geen 20Dan vraag ik mij oprecht af waarom dat ding geblindeerd is. Dit zijn toch prijzen dat je denkt dat wil ik ook dat mensen mij zien patsen met zoveel geld toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
quote:Het laatste raceweekend in Nederland is overigens speciaal. Als bedankje voor de afgelopen editie heeft de Formule 1 een sprintraceweekend gegeven aan Zandvoort.
Dat klopt wel als @Nattekat er heen gaat.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:28 schreef Red_85 het volgende:
Flink wat regen verwacht op vrijdag en zaterdag.
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)0Zandvoort/Zandvoort
https://www.knmi.nl/home
Poncho's mee!
Op zondagquote:Op maandag 17 augustus 2026 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat klopt wel als @:Nattekat er heen gaat.
Dit geeft me Dani Ric vibe. Dat was een ook een polsblessure die hij opliep tijdens vrije training.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:38 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar (zeer waarschijnlijk) out met een polsblessure. Lawson -> RedBull, Tsunoda terug in de Racing Bull.
https://www.gpblog.com/nl(...)ort-vanwege-blessure
en hij heeft net zijn mooie helm gepresenteerdquote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:38 schreef -XOR- het volgende:
Hadjar (zeer waarschijnlijk) out met een polsblessure. Lawson -> RedBull, Tsunoda terug in de Racing Bull.
Het kan ook een geste naar Lawson zijn die ze toch wel wat te makkelijk hebben afgeserveerd en een teken dat ze hem goed vinden presteren. Geloof niet dat ze Hadjar willen vervangen, daarvoor doet hij het veel te goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit geeft me Dani Ric vibe. Dat was een ook een polsblessure die hij opliep tijdens vrije training.
Ze kunnen ook Tsunoda in het 2de red bull zitje zetten, want die is ook reserve rijder voor red bull.
Dat denk ik ook niet. Lawson moet gewoon bij het junior in the picture rijden, zodat ie naar andere team kan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het kan ook een geste naar Lawson zijn die ze toch wel wat te makkelijk hebben afgeserveerd en een teken dat ze hem goed vinden presteren. Geloof niet dat ze Hadjar willen vervangen, daarvoor doet hij het veel te goed.
Nu bevestigdquote:Op woensdag 19 augustus 2026 07:38 schreef -XOR- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |