Echt belachelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
en de inhaalactie van Bearman, buitenom in Blanchimont
Bekijk deze YouTube-video
Sepang is heerlijk idd.quote:
Gewoon een overtake door de batterij. Stelt niks voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lily ziet een gaatje en is er vandoor![]()
[ x ]
om vervolgens weer stil te vallen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gewoon een overtake door de batterij. Stelt niks voor.
De ontwikkeling is geen ontwikkeling.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
Er is een betekenisvolle nieuwe ontwikkeling
Er was blijkbaar ergens een update van DPGquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ontwikkeling is geen ontwikkeling.
quote:
Als de ACM toestemming geeft, dan zal 1 januari zijn dat alles overgaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
DPG Media heeft bevestigd dat de overname nog niet bij de ACM is aangemeld. Waar eerder werd verwacht dat de procedure binnen enkele maanden zou zijn afgerond, verwacht DPG Media de notificatie pas in de tweede helft van augustus in te dienen. Volgens een woordvoerder vergt de voorbereiding van een ACM-melding zorgvuldigheid. Hierdoor zal de daadwerkelijke afronding van de overname waarschijnlijk later plaatsvinden dan sommige kijkers hadden gehoopt.
Wat betekent dit?
Er is nog geen ACM-goedkeuring.
Er is nog geen definitieve ingangsdatum waarop Formule 1 naar Videoland verhuist.
Viaplay-abonnees hoeven voorlopig niets te doen; abonnementen en de Viaplay-app blijven voorlopig ongewijzigd functioneren totdat de overname is afgerond.
Er zijn op dit moment geen nieuwe aankondigingen over:
de abonnementsprijzen van Videoland met sport;
de exacte overstapdatum van Formule 1;
de definitieve invulling van de sportredactie of commentatoren.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lewis strijdt voor kampioenschap, die gaat geen risico nemen en een dnf riskeren.
Hij was er vast over aan het dromen, maar dromen doe je toch niet achter het stuur.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Lewis strijdt voor kampioenschap, die gaat geen risico nemen en een dnf riskeren.
Bij Ferrari mag je altijd dromen van iets dat voorlopig niet gaat komenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er vast over aan het dromen, maar dromen doe je toch niet achter het stuur.
Gewoon de deur niet open latenquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Die haalde ik eerder deze week in op de A4 vanuit België. Maar toen zat er nog niemand in 😎quote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://f1experiences.com(...)-paddock-club-3-days
Je kunt dit jaar een ronde over het circuit gereden worden terwijl het vreten voor je staat. Even dacht ik nog dat het een grap was. Maar deze trailer met getint glas ga je dus voorbij zien komen in Zandvoort.
Als dit minder dan 20 euro kost wil ik het overwegen, maar anders haal ik gewoon een frikandel, hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://f1experiences.com(...)-paddock-club-3-days
Je kunt dit jaar een ronde over het circuit gereden worden terwijl het vreten voor je staat. Even dacht ik nog dat het een grap was. Maar deze trailer met getint glas ga je dus voorbij zien komen in Zandvoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |