kan toch door part time ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.nu.nl/media/6(...)e-bezuinigingen.html
Dat kan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef marcel.de het volgende:
[..]
kan toch door part time ?
Bedrijf met 10 medewerkers met 5 FTE. Want die werken allemaal 50%
ook weer zo jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef marcel.de het volgende:
[..]
kan toch door part time ?
Bedrijf met 10 medewerkers met 5 FTE. Want die werken allemaal 50%
De Nederlandstalige variant op 'basic bitch'quote:
En wat is hier volgens jou fout aan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben…
Bron: https://www.nu.nl/buitenl(...)d-van-corruptie.html
De laatste zin mist 1 keer het woord 'hebben'.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat is hier volgens jou fout aan?
Oeiquote:
En dat is niet de enige fout.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 14:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
...
Dat vind ik als een tang op een varken luiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |