Okoquote:Op zondag 30 augustus 2026 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Airo Plaasten.
Jij grijp ik doel?
Lijkt me meer een Duitse oplossing dan een Fransequote:Op dinsdag 1 september 2026 11:49 schreef Eix het volgende:
[ afbeelding ]
Wel kordaat gehandeld, gelijk tegen de muur.
Punitiviteit, nog nooit gehoord die termquote:Op donderdag 3 september 2026 10:39 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/s(...)e-kinderen~af0f0472/
quote:punitief
criminologie: straf die tot doel heeft het gepleegde onrecht bij de dader te doen voelen. ...
Natuurlijk niet voor niks zonder afbeelding. Dat gezicht is verwijderd.quote:Op zondag 6 september 2026 17:55 schreef TanteMathilde het volgende:
Bij Dirk verkopen ze nu een gezichtsverwijderaar. Ik neem aan dat ze bedoelen gezichtshaar.
[ afbeelding ]
Gezichtshaarverwijderaar.quote:Op zondag 6 september 2026 21:49 schreef TanteMathilde het volgende:
Er staat inmiddels een plaatje bij, maar het ding verwijdert nog steeds gezichten.
[ afbeelding ]
Met AI-fouten zou je een eindeloze reeks kunnen vullen.quote:
Eens, maar deze vond ik dan weer de overtreffende trap, omdat het artikel over een taalkundig onderwerp gaat, waarin dan zelf weer een taalfout gemaakt wordt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 15:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met AI-fouten zou je een eindeloze reeks kunnen vullen.
Geloof me, ik heb geregeld op taalzaken gezocht en AI puzzelt bij taalvragen op dezelfde manier dingen bij elkaar als op andere vlakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar deze vond ik dan weer de overtreffende trap, omdat het artikel over een taalkundig onderwerp gaat, waarin dan zelf weer een taalfout gemaakt wordt...
Ik geloof je absoluut, ik heb ook mijn mening over/ervaring met AI, maar daar gaat het hier nu niet om...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb geregeld op taalzaken gezocht en AI puzzelt bij taalvragen op dezelfde manier dingen bij elkaar als op andere vlakken.
https://www.omroepbrabant(...)sweg-voorlopig-dichtquote:Een vrachtwagen is vrijdagmiddag gekanteld op de A58 bij knooppunt Sint-Annabosch bij Bavel. De combinatie vervoerde mogelijk gevaarlijke stoffen, maar er zou geen gevaar voor de omgeving zijn. De chauffeur zijn lichtgewond zijn geraakt bij het ongeluk.
We praten weer eens fijn langs elkaar heen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je absoluut, ik heb ook mijn mening over/ervaring met AI, maar daar gaat het hier nu niet om...
Wellicht. Tot nu heb ik je in mijn reacties steeds gelijk gegeven en staat de fout nog steeds in het AI-artikel...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We praten weer eens fijn langs elkaar heen.
Dit is wel echt ergquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:08 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
https://wetgevingskalender.overheid.nl/Regeling/WGK013026
Welnee. Geschreven door een stagiair, vermoedelijk. Er is hier op het forum ook bijna geen user die het verschil nog weet tussen een persoonsvorm en een voltooid deelwoord.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |