abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:54:02 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220921542
https://www.telegraaf.nl/(...)deren/154166517.html

Ik zeg goed plan ,moeten we hier ook doen 100% BTW op condooms

nee, het zal niets uitmaken
we krijgen steeds meer vrijgezellen, net als in Japan, hele dagen gamen en chatten met AI dames
we krijgen steeds meer EEN persoons huishoudens


quote:
Durex verkoopt minder condooms in China: nieuw geboortebeleid moet leiden tot meer kinderen
Amsterdam- Condooms zijn in China dit jaar een stuk duurder geworden.


Ook zijn de reclameregels voor voorbehoedsmiddelen veranderd.

En dat is te merken, zegt Reckitt, het Britse bedrijf dat Durex-condooms produceert.

De verkopen zijn in het eerste kwartaal met liefst 5 procent gedaald.
Connie de Jonge Verslaggever sociaal-economie en arbeidsmarkt 1 uur geleden

China wil in de strijd tegen de vergrijzing het geboortecijfer omhoog zien te krijgen.

Vorig jaar werden er in het land slechts 7,9 miljoen baby’s geboren, nog niet de helft van het aantal in 2024.

Dat moet anders, vindt de regering in Beijing, die de bevolking al een aantal jaren ziet krimpen.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 03:43:51 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:56:17 #2
441859 crew  Lenny77
pi_220921551
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)deren/154166517.html

Ik zeg goed plan , dit werkt in Afrika al tientallen jaren perfect
moeten we hier ook doen 100% BTW op condooms zeg ik
[..]

Ja laten we meer oeps baby's maken. Die zullen vast wel goed terecht komen.
Helpt China dan ook met de oeps baby's groot brengen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 31-05-2026 16:16:51 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 16:57:10 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220921555
Het land waar je tot 10 jaar terug nog maar 1 kind mocht krijgen. Grappig wel.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:57:37 #4
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220921557
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja laten we meer oeps baby's maken. Dit zullen vast wel goed terecht komen.
Helpt China dan ook met de oeps baby's groot brengen?
nou daar hebben ze geen kinderopvangtoeslag dus dat kan ook niet fout gaan, daar moeten oma en opa in het achterland voor het kind zorgen


Hier bouwen we geen woningen meer voor starters dat helpt ook heel goed, gaan ze in hun eentje op zolder bij de buurman, heeft die ook wat extra inkomen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:07:33 #5
441859 crew  Lenny77
pi_220921606
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Het land waar je tot 10 jaar terug nog maar 1 kind mocht krijgen. Grappig wel.
Hopen meisjes weggegooid idd...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 17:19:28 #6
284411 crew  heywoodu
pi_220921653
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Het land waar je tot 10 jaar terug nog maar 1 kind mocht krijgen. Grappig wel.
Misschien dat zoiets beter werkt als je niet elke 1-2 generaties de regels weer wijzigt.
pi_220921667
Ze maken condooms duurder om meer kinderen te krijgen.

De mensen voor wie condooms te duur zijn, zullen vast goede ouders worden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:45:22 #8
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220921832
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef luxerobots het volgende:

De mensen voor wie condooms te duur zijn, zullen vast goede ouders worden.
waarom niet

zijn alleen ouders die drugs en kaartjes voor festivals voor hun kinderen kunnen kopen goede ouders of hardwerkende mensen die bij Post NL werken

kinderen ouder dan 15 mogen zelf condooms kopen

wie het ervoor over heeft om 50% BTW te dokken of weinig feest, die krijgt minder kinderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 17:47:20 #9
284411 crew  heywoodu
pi_220921852
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
waarom niet

zijn alleen ouders die drugs en kaartjes voor festivals voor hun kinderen kunnen kopen goede ouders of hardwerkende mensen die bij Post NL werken

kinderen ouder dan 15 mogen zelf condooms kopen
Onder de 15 mag je ze niet zelf kopen of wat?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:47:43 #10
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220921855
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Onder de 15 mag je ze niet zelf kopen of wat?
dat dacht ik

je bedoelt als je met je vrienden je buurmeisje van 12 gaat verkrachten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:49:20 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220921864
Condooms duurder maken om vervolgens een groot SOA probleem te hebben
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:35 #12
284411 crew  heywoodu
pi_220921905
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat dacht ik

je bedoelt als je met je vrienden je buurmeisje van 12 gaat verkrachten
Het lijkt me niet dat er een minimumleeftijd is om voorbehoedsmiddelen te mogen kopen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:54:35 #13
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220921912
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het lijkt me niet dat er een minimumleeftijd is om voorbehoedsmiddelen te mogen kopen.
rijke kinderen van 12 kunnen zelf condooms kopen dus
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:07 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220921920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
waarom niet

Denk je niet dat een kind nog veel duurder is dan condooms??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:03 #15
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220921974
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Denk je niet dat een kind nog veel duurder is dan condooms??
gaat toch niet om geld sukkel

ik heb drie kinderen en 7 kleinkinderen , daar had ik 6000 miljoen condooms voor kunnen kopen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:05:02 #16
441859 crew  Lenny77
pi_220921989
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gaat toch niet om geld sukkel

ik heb drie kinderen en 7 kleinkinderen , daar had ik 6000 miljoen condooms voor kunnen kopen
Jij zegt: 'waarom niet' op de post dat ouders die geen condooms kunnen kopen vast goede ouders zullen zijn.
Als je al geen geld hebt voor een condoom, dan heb je al helemaal geen geld voor een kind.

Enne: sukkel? Dat hoeft nu ook weer niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:06:52 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220922005
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als je al geen geld hebt voor een condoom, dan heb je al helemaal geen geld voor een kind.
8)7 8)7 8)7 8)7

en Engelse drop kost meer dan een gebruikte autoband
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:02 #18
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_220922008
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij zegt: 'waarom niet' op de post dat ouders die geen condooms kunnen kopen vast goede ouders zullen zijn.
Als je al geen geld hebt voor een condoom, dan heb je al helemaal geen geld voor een kind.

Enne: sukkel? Dat hoeft nu ook weer niet.
Hoi. Zit net 'live' mee te lezen. Dat je die loser nog van een repliek dient is m.i. te veel van het goede :P
love & heet
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:29 #19
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_220922051
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7 8)7

en Engelse drop kost meer dan een gebruikte autoband
Hihihi

love & heet
pi_220922109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
dit werkt in Afrika al tientallen jaren perfect
In welk Afrikaans land?

Er is letterlijk geen enkel Afrikaans land zonder een dalende trend in nieuwe geboortes. Sterker nog, elk land op deze aardbol heeft dalende geboortecijfers. Geen enkel land waar dit goed gaat.
https://data.worldbank.org/indicator/SP.DYN.TFRT.IN
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220922129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
gaat toch niet om geld sukkel

ik heb drie kinderen en 7 kleinkinderen , daar had ik 6000 miljoen condooms voor kunnen kopen
o|O
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:30:58 #22
441859 crew  Lenny77
pi_220922302
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7 8)7

en Engelse drop kost meer dan een gebruikte autoband
Ben je nou zo of doe je zo?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 18:35:57 #23
284411 crew  heywoodu
pi_220922362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
rijke kinderen van 12 kunnen zelf condooms kopen dus
Iedereen die een paar euro bij elkaar weet te krijgen kan zelf condooms kopen, ik snap je punt niet helemaal.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:57:35 #24
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220922599
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Iedereen die een paar euro bij elkaar weet te krijgen kan condooms kopen
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:00:21 #25
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220922625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:13 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
In welk Afrikaans land?

Er is letterlijk geen enkel Afrikaans land zonder een dalende trend in nieuwe geboortes. Sterker nog, elk land op deze aardbol heeft dalende geboortecijfers. Geen enkel land waar dit goed gaat.
https://data.worldbank.org/indicator/SP.DYN.TFRT.IN
https://www.populationpyramid.net/gambia/2024/

van 8 kinderen naar 4 kinderen per persoon
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220922635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://www.populationpyramid.net/gambia/2024/

van 8 kinderen naar 4 kinderen per persoon
Ja, gehalveerd. In elk land daalt het geboortecijfer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:03:51 #27
441859 crew  Lenny77
pi_220922649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen

En die moeten dan maar aan de kinders?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220922659
Een landelijke stroomstoring wil ook wel eens helpen.

Bekijk deze YouTube-video
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:05:51 #29
284411 crew  heywoodu
pi_220922665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen

Je had het over leeftijd, maar nu dus over kosten. Moet het dan dus goedkoper worden?

Wat me overigens een prima idee lijkt, net als in bijvoorbeeld Brazilië, waar je ze vaak gewoon gratis kunt krijgen.
pi_220922735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef luxerobots het volgende:
Ze maken condooms duurder om meer kinderen te krijgen.

De mensen voor wie condooms te duur zijn, zullen vast goede ouders worden.
Dat maakt niet uit, de kinderen van rijstenplukkers en andere slaafarbeiders hoeven alleen maar hun bek te houden en werken, werken, werken!
pi_220922984
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
100% BTW op condooms zeg ik
Dan wordt een vasectomie al snel de voordeligere optie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:43 #32
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220923158
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je had het over leeftijd, maar nu dus over kosten. Moet het dan dus goedkoper worden?

Wat me overigens een prima idee lijkt, net als in bijvoorbeeld Brazilië, waar je ze vaak gewoon gratis kunt krijgen.
rijke westerse mensen hebben straks iedereen 100 humanoids op hun privé terrein en 10.000 in de productiegebieden ,dus arme mensen zijn sowieso niet meer nodig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:43:19 #33
284411 crew  heywoodu
pi_220923254
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
rijke westerse mensen hebben straks iedereen 100 humanoids op hun privé terrein en 10.000 in de productiegebieden ,dus arme mensen zijn sowieso niet meer nodig
Ok, maar condooms moeten dan dus goedkoper worden of juist niet? Om even terug te gaan naar het onderwerp.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:46:30 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220923301
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ok, maar condooms moeten dan dus goedkoper worden of juist niet? Om even terug te gaan naar het onderwerp.
nee maakt geen zak uit voor meer of minder kinderen

in Afrika kan er toch al niemand condooms betalen en ze hebben geen TV ,
dus neuken was altijd al de enige vrijetijdsbesteding na het bidden

het zal Voor China ook niets uitmaken , al geef je iedereen 1000 miljoen condooms kado, je moet ze ook om willen doen

In de filipijnen gebruilkt men sowieso geen condoom
Bekijk deze YouTube-video


rijke westerse landen zijn veel te druk met allelei onzin en gamen om te neuken

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 19:51:58 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220923321
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef michaelmoore het volgende:
je moet ze ook om willen doen
Als ik daarmee kan voorkomen dat ik kinderen in mijn leven krijg? Graag.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:47 #36
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220923343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als ik daarmee kan voorkomen dat ik kinderen in mijn leven krijg? Graag.
Minder condooms voor MEEEER kinderen dat gaat dus NIET lukken, ook niet in China


dat westerse mensen niks meer veel neuken, wel veel gamen,
dus die trent kun je niet keren ,
tenzij we weer straatarm worden en geen geld hebben voor electra , geen TV , geen overwerk

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 20:42:47 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220924173
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen

En die moeten meer kinderen krijgen?

Anyway, ik krijg altijd gratis condooms.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:24 #38
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220924317
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
En die moeten meer kinderen krijgen?

Anyway, ik krijg altijd gratis condooms.
Gaat niet gebeuren , trouwens wat is het optimum voor het aantal mensen per land
En waarom hebben we zoveel mensen nodig

Heeft Noord Korea zoveel mensen nodig ?
Japan of de USA ??


als er humanoids zijn die werken , oorlog voeren en intelligent zijn

Mensen willen eten en verbruiken waardevolle grondstoffen

China kan best met 500.000.000. mensen en Ruzzia met 5.000 000 mensen een Nederland met 2.000.000 mensen als er straks humanoids in overvloed beschikbaar zijn voor de ouderenzorg

waarom 11 miljard mensen als het ook met 4 miljard kan
Ruimte voor de natuur en meer ruimte voor wolven gebieden wat iedereen graag wil

[ Bericht 24% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 21:25:10 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220924639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren , trouwens wat is het optimum voor het aantal mensen per land
En waarom hebben we zoveel mensen nodig

Heeft Noord Korea zoveel mensen nodig ?
Japan of de USA ??


als er humanoids zijn die werken , oorlog voeren en intelligent zijn

Mensen willen eten en verbruiken waardevolle grondstoffen

China kan best met 500.000.000. mensen en Ruzzia met 5.000 000 mensen een Nederland met 2.000.000 mensen als er straks humanoids in overvloed beschikbaar zijn voor de ouderenzorg

waarom 11 miljard mensen als het ook met 4 miljard kan
Ruimte voor de natuur en meer ruimte voor wolven gebieden wat iedereen graag wil

Ik raak je even kwijt, pleit je nu voor meer of minder kinderen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:49:03 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220924687
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik raak je even kwijt, pleit je nu voor meer of minder kinderen?
ik pleit nergens voor ,

ik analyseer de ontwikkelingen, heeft onze lieve heer gepleit voor Neanderthalers of voor de homo sapiens ?/


Maar condooms 100 x zo duur maken zal niks helpen
we krijgen allemaal een schuur vol met humanoids, dus zoveel mensen is in principe niet nodig , dus meer ruimte voor natuur en voor wolven
quote:
AI-overzicht
De eerste bewoners van Nederland waren Neanderthalers, die hier zo'n 300.000 tot 250.000 jaar geleden als rondtrekkende jager-verzamelaars leefden
Homo sapiens: Na het uitsterven van de Neanderthaler trok de moderne mens (Homo sapiens) rond door het gebied.


[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 12:04:15 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220924773
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik pleit nergens voor ,

ik analyseer de ontwikkelingen ,, heeft onze lieve heer gepleit voor De Neanderthalers of voor de homo sapiens ?/


Maar condooms 100 x zo duur maken zal niks helpen
we krijgen allemaal een schuur vol met humanoids, dus zoveel mensen is in principe overbodig
[..]

Onze lieve heer bestaat niet, en de pil houdt de meeste zwangerschappen tegen.

Condooms worden vooral gebruikt tegen de verspreiding van ziektes.

Het zou daarom ongelooflijk dom zijn die extreem duur te maken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220927092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als ik daarmee kan voorkomen dat ik kinderen in mijn leven krijg? Graag.
Als jij echt geen kinderen wil, kan je je toch beter laten steriliseren?
pi_220928094
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Als jij echt geen kinderen wil, kan je je toch beter laten steriliseren?
Dat is het plan inderdaad ook.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:12:39 #44
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220928657
Nou ja, mensen neuken er toch wel op los. Het enige wat ze nodig hebben is wat motivatie om het resultaat te houden.
pi_220928675
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:12 schreef Telefoonvork het volgende:
Het enige wat ze nodig hebben is wat motivatie om het resultaat te houden.
Niets mis mee als ze dat niét willen.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:35:35 #46
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928747
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:17 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Niets mis mee als ze dat niét willen.
kindjes zijn tof , en je eigen kindjes zijn geniaal

m aar velen hebben geen geschikte woonruimte en partner en doen net of ze niet willen dat hun leven verder vorm krijgt
en raken in paniek als er een meid zwanger zal worden en het wil houden , en je hebt geen woning

dus laat de SGP daar maar wat aandoen dan , als ze minder abortussen willen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220928824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:35 schreef michaelmoore het volgende:
kindjes zijn tof , en je eigen kindjes zijn geniaal
Vind jij. Da's een mening, meer niet.

Je kan gewoon prima volmaakt gelukkig zijn zonder kinderen te nemen, helaas is dat voor sommigen blijkbaar moeilijk te accepteren.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:01:25 #48
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928863
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:52 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Je kan gewoon prima volmaakt gelukkig zijn zonder kinderen te nemen,
goed jongen, het is goed
en een zolder kamer is ook woonruimte
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220928871
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
goed jongen, het is goed
en een zolder kamer is ook woonruimte
Ik blijf vergeten wat een kneuzenkermis het op dit forum is. Krijg je een mening die je niet aan staat, ga je kinderachtige opmerkingen maken. Zak er in.
pi_220928890
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kindjes zijn tof , en je eigen kindjes zijn geniaal

m aar velen hebben geen geschikte woonruimte en partner en doen net of ze niet willen dat hun leven verder vorm krijgt
en raken in paniek als er een meid zwanger zal worden en het wil houden , en je hebt geen woning

dus laat de SGP daar maar wat aandoen dan , als ze minder abortussen willen
Geschikte woonruimte..

Ruim een eeuw geleden woonden 3 generaties op een woonoppervlak van een gemiddelde Vinex badkamer, en hadden gezinnen gemiddeld 5 kinderen.

Anno nu hebben we veel meer woonruimte, maar dat is opeens te weinig om een kind te hebben...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220928901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)deren/154166517.html

Ik zeg goed plan ,moeten we hier ook doen 100% BTW op condooms

nee, het zal niets uitmaken
we krijgen steeds meer vrijgezellen, net als in Japan, hele dagen gamen en chatten met AI dames
we krijgen steeds meer EEN persoons huishoudens
[..]

Je legt de schuld nu bij de Japanse mannen neer, terwijl de sociale tendens in Japan die verantwoordelijkheid toch echt bij de vrouwen ligt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spring_Sale op 31-05-2026 14:16:33 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 14:11:56 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928907
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geschikte woonruimte..

Ruim een eeuw geleden woonden 3 generaties op een woonoppervlak van een gemiddelde Vinex badkamer, en hadden gezinnen gemiddeld 5 kinderen.

Anno nu hebben we veel meer woonruimte, maar dat is opeens te weinig om een kind te hebben...
mijn schoonouders die hadden 7 kinderen

die leefden in een woningwetwoning van 6 meter diep en 4 meter breed en een zoldertje zonder dakkapel
\

( mijn ouders 9)
ze werden gewoon zwanger end achten niet na over woonruimte desnoods sliep je naast het kolenhok of
ik deelde mijn slaapkamer met twee broers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 31 mei 2026 @ 14:13:20 #53
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928916
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:10 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je legt de schuld nu bij de Japanse mannen neer, terwijl de sociale tendens in Japan die verantwoordelijkheid toch echt bij de vrouwen legt.
ja vrouwen hebben geen man meer nodig dat hadden we al geconcludeerd op dit forum

moderne vrouwen hebben een carrière en eigendunk en trekken de wereld over en zwanger worden ho maar

231108_1_daily1098_01.jpg

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 14:21:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220929045
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mijn schoonouders die hadden 7 kinderen

die leefden in een woningwetwoning van 6 meter diep en 4 meter breed en een zoldertje zonder dakkapel
\

( mijn ouders 9)
ze werden gewoon zwanger end achten niet na over woonruimte desnoods sliep je naast het kolenhok of
ik deelde mijn slaapkamer met twee broers
Vroeger waren kinderen geen keuze. Je ging gewoon trouwen en je als je man wilde batsen dan had je dat maar te accepteren. Voorbehoedsmiddelen bestonden nog niet dus je werd als vrouw wel met enige regelmaat zwanger.

Dit sociale stelsel bestaat niet meer. Nu is alles een bewuste keuze en zijn we massaal alle factoren aan het afwegen. Daarin is woonruimte een relevante factor. Al heb ik niet de verwachting dat als geschikte woonruimte gemakkelijk te betalen voor iedereen is dat we de 2.1 kinderen per vrouw gaan halen.
pi_220929087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef Hugo862 het volgende:
Dit sociale stelsel bestaat niet meer. Nu is alles een bewuste keuze en zijn we massaal alle factoren aan het afwegen
Prima ontwikkeling.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:52:40 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220930149
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef Hugo862 het volgende:

. Daarin is woonruimte een relevante factor.

Al heb ik niet de verwachting dat als geschikte woonruimte gemakkelijk te betalen voor iedereen is dat we de 2.1 kinderen per vrouw gaan halen.
mijn kinderen konden op tijd een knoert veen woning bekomen , zittten nu alle drie al in hun tweede en definitieve woning
ik heb 7 kleinkinderen

ik weet niet of een grote woning niet een faktor is bij die keuze

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 13% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 17:20:03 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')