abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220928901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)deren/154166517.html

Ik zeg goed plan ,moeten we hier ook doen 100% BTW op condooms

nee, het zal niets uitmaken
we krijgen steeds meer vrijgezellen, net als in Japan, hele dagen gamen en chatten met AI dames
we krijgen steeds meer EEN persoons huishoudens
[..]

Je legt de schuld nu bij de Japanse mannen neer, terwijl de sociale tendens in Japan die verantwoordelijkheid toch echt bij de vrouwen ligt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Spring_Sale op 31-05-2026 14:16:33 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 14:11:56 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928907
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geschikte woonruimte..

Ruim een eeuw geleden woonden 3 generaties op een woonoppervlak van een gemiddelde Vinex badkamer, en hadden gezinnen gemiddeld 5 kinderen.

Anno nu hebben we veel meer woonruimte, maar dat is opeens te weinig om een kind te hebben...
mijn schoonouders die hadden 7 kinderen

die leefden in een woningwetwoning van 6 meter diep en 4 meter breed en een zoldertje zonder dakkapel
\

( mijn ouders 9)
ze werden gewoon zwanger end achten niet na over woonruimte desnoods sliep je naast het kolenhok of
ik deelde mijn slaapkamer met twee broers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 31 mei 2026 @ 14:13:20 #53
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928916
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:10 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je legt de schuld nu bij de Japanse mannen neer, terwijl de sociale tendens in Japan die verantwoordelijkheid toch echt bij de vrouwen legt.
ja vrouwen hebben geen man meer nodig dat hadden we al geconcludeerd op dit forum

moderne vrouwen hebben een carrière en eigendunk en trekken de wereld over en zwanger worden ho maar

231108_1_daily1098_01.jpg

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 14:21:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220929045
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mijn schoonouders die hadden 7 kinderen

die leefden in een woningwetwoning van 6 meter diep en 4 meter breed en een zoldertje zonder dakkapel
\

( mijn ouders 9)
ze werden gewoon zwanger end achten niet na over woonruimte desnoods sliep je naast het kolenhok of
ik deelde mijn slaapkamer met twee broers
Vroeger waren kinderen geen keuze. Je ging gewoon trouwen en je als je man wilde batsen dan had je dat maar te accepteren. Voorbehoedsmiddelen bestonden nog niet dus je werd als vrouw wel met enige regelmaat zwanger.

Dit sociale stelsel bestaat niet meer. Nu is alles een bewuste keuze en zijn we massaal alle factoren aan het afwegen. Daarin is woonruimte een relevante factor. Al heb ik niet de verwachting dat als geschikte woonruimte gemakkelijk te betalen voor iedereen is dat we de 2.1 kinderen per vrouw gaan halen.
pi_220929087
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef Hugo862 het volgende:
Dit sociale stelsel bestaat niet meer. Nu is alles een bewuste keuze en zijn we massaal alle factoren aan het afwegen
Prima ontwikkeling.
  zondag 31 mei 2026 @ 16:52:40 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220930149
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef Hugo862 het volgende:

. Daarin is woonruimte een relevante factor.

Al heb ik niet de verwachting dat als geschikte woonruimte gemakkelijk te betalen voor iedereen is dat we de 2.1 kinderen per vrouw gaan halen.
mijn kinderen konden op tijd een knoert veen woning bekomen , zittten nu alle drie al in hun tweede en definitieve woning
ik heb 7 kleinkinderen

ik weet niet of een grote woning niet een faktor is bij die keuze

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 13% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 17:20:03 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')