Je legt de schuld nu bij de Japanse mannen neer, terwijl de sociale tendens in Japan die verantwoordelijkheid toch echt bij de vrouwen ligt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)deren/154166517.html
Ik zeg goed plan ,moeten we hier ook doen 100% BTW op condooms
nee, het zal niets uitmaken
we krijgen steeds meer vrijgezellen, net als in Japan, hele dagen gamen en chatten met AI dames
we krijgen steeds meer EEN persoons huishoudens
[..]
mijn schoonouders die hadden 7 kinderenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geschikte woonruimte..
Ruim een eeuw geleden woonden 3 generaties op een woonoppervlak van een gemiddelde Vinex badkamer, en hadden gezinnen gemiddeld 5 kinderen.
Anno nu hebben we veel meer woonruimte, maar dat is opeens te weinig om een kind te hebben...
ja vrouwen hebben geen man meer nodig dat hadden we al geconcludeerd op dit forumquote:Op zondag 31 mei 2026 14:10 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Je legt de schuld nu bij de Japanse mannen neer, terwijl de sociale tendens in Japan die verantwoordelijkheid toch echt bij de vrouwen legt.

Vroeger waren kinderen geen keuze. Je ging gewoon trouwen en je als je man wilde batsen dan had je dat maar te accepteren. Voorbehoedsmiddelen bestonden nog niet dus je werd als vrouw wel met enige regelmaat zwanger.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn schoonouders die hadden 7 kinderen
die leefden in een woningwetwoning van 6 meter diep en 4 meter breed en een zoldertje zonder dakkapel
\
( mijn ouders 9)
ze werden gewoon zwanger end achten niet na over woonruimte desnoods sliep je naast het kolenhok of
ik deelde mijn slaapkamer met twee broers
Prima ontwikkeling.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef Hugo862 het volgende:
Dit sociale stelsel bestaat niet meer. Nu is alles een bewuste keuze en zijn we massaal alle factoren aan het afwegen
mijn kinderen konden op tijd een knoert veen woning bekomen , zittten nu alle drie al in hun tweede en definitieve woningquote:Op zondag 31 mei 2026 14:40 schreef Hugo862 het volgende:
. Daarin is woonruimte een relevante factor.
Al heb ik niet de verwachting dat als geschikte woonruimte gemakkelijk te betalen voor iedereen is dat we de 2.1 kinderen per vrouw gaan halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |