Nadat ik gisteren een Fles met Gefeliciteerd erop vond, was ik vandaag op zoek naar een Bloes met Gefeliciteerd. Google Images kwam niet verder dan ditquote:Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Wie is dit en wie zijn Kelly en Tessa Koops![]()
Ik was even in de war, wie is Marbella dan.. maar Salem zit in Marbellaquote:Op maandag 1 juni 2026 23:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga nu eerst verder met Marbella en gaat dat niet door kijk ik verder. Deze dame had ik nog niet gezien, dus staat waarschijnlijk pas net op de site.
En brrrr er zit een heel groot vliegbeest in mijn badkamer. Hoe.en wanneer die daar is gekomen is mij een raadsel. Hele huis heeft horren, alleen vrijdag is er een regelmatig open geweest, het is een inpandige badkamer en ik heb m niet eerder gezien. Beest zat nu tegen het plafond aan waar ik ook met een trap nauwelijks bij kan.
Dat klinkt als een goed recept voor aanhoudende hoofdpijn de rest van de dag ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:47 schreef Goitske het volgende:
Er worden hier stopcontacten bij geplaatst en verplaatst dus ze zijn aan het boren enzo
Gelukkig ben ik vanmorgen op gestaan met een mega hoofdpijn
ik ben er bang voor. We wachten al aan tijdje tot ze tijd hadden hiervoor dus ja verzetten is geen optiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed recept voor aanhoudende hoofdpijn de rest van de dag ?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nadat ik gisteren een Fles met Gefeliciteerd erop vond, was ik vandaag op zoek naar een Bloes met Gefeliciteerd. Google Images kwam niet verder dan dit
Ik kan helemaal niks mn hele huis staat nu op de kop. Ze zijn nu achter het tv meubel bezig. Keuken worden ook stopcontacten en verlichting aangepast onde rhet keukenkastje dus het is een bende. Zit nu aan de eethoek maar ben kapot en zit halverwege de dag 😅 nog 2 dagen te gaan hiernaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:28 schreef AnneX het volgende:
De laatste pot marmelade aangebroken vanmorgen.
Oei wat is dat lekker. Wachten op de volgende verse oogst sinaasappels in november of zo.
Sterkte Goitske. Geeft bakken niet wat afleiding met die mooie machine?
Dat heet sfeerverlichting en sound effectsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef fietsie het volgende:
1 nadeel van in een kantoor precies tussen de Ambulancepost en de brandweerkazerne werken...
Taaaaaattuuuutatutatu...
Ahja en dan kan je de uitstoot van een ijzerplatenwals exploitant niet reduceren natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:18 schreef derLudolf het volgende:
Lol, die Milieudefensie gast die bij Tata ging werken heeft alweer ontslagVanwege extreem rechts beneden in z'n studententijd in Zuid Afrika.
Ik ben te nieuwsgierig. Maar wtfquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:33 schreef fietsie het volgende:
Wie heeft 'm al besteld ? En is ie goed ?
[ afbeelding ]
Of de 13-in-1 variant ?
[ afbeelding ]
quote:Ontdek zes softijsprogramma’s: Frozen Yoghurt (Bevroren Yoghurt), Fruiti (Fruiti), Ice Cream (IJs), Lite Ice Cream (Light ijs), Soft Serve gelato (Softijs-gelato) en CreamiFit (CreamiFit) – een geklopt ijzig dessert met meer eiwitten, minder calorieën en minder suiker.***
quote:***Getest in vergelijking met gefrituurde, handgesneden friet
Dit is geen nino/nina garp?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:33 schreef fietsie het volgende:
Wie heeft 'm al besteld ? En is ie goed ?
[ afbeelding ]
Of de 13-in-1 variant ?
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal de afweging bij de cream-i. Ik heb de deluxe (zonder softijs) en een zelfvriezende.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet dat mijn nichtje erg enthousiast is. Ik vond m én groot én je moet m eerst in de vriezer zetten. Heb nu een zelfvriezende machine
Je bedoelt dat het een machtig apparaat is en je het iedereen aanraadt?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de afweging bij de cream-i. Ik heb de deluxe (zonder softijs) en een zelfvriezende.
Het ding met de cream-i is dat je van alles wat bevriest sorbet ijs kan maken, en je dus geen 3-2-1 ratio fruit/water/suiker nodig hebt, en dus ook geen smaakverlies door verdunning. Iets wat je met een zelfvriezende wel hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:01 schreef Goitske het volgende:
Klus meneren moesten stoppen
De muren zijn zo hard er moet een betonboorder aan te pas komen met speciale boren incl water toevoer
Ja, ik ben er blij mee en gebruik de zelf-vriezende eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het een machtig apparaat is en je het iedereen aanraadt?
Op aarde, op zeeniveau is het dat toch altijd ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
zo moet het oppervlakte van je vloeistof perfect recht zijn.
Het ijs bleek iets koeler te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig. Maar wtf
[..]
[..]
Nee hoor, wanneer je iets niet helemaal recht in de vriezer zet niet, wanneer het nog niet helemaal bevroren is en je stoot er tegenaan niet etc #teamonhandigheidquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op aarde, op zeeniveau is het dat toch altijd ?
Die handgesneden friet was mij dan weer niet opgevallen...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig. Maar wtf
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |