Ik ben te nieuwsgierig. Maar wtfquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:33 schreef fietsie het volgende:
Wie heeft 'm al besteld ? En is ie goed ?
[ afbeelding ]
Of de 13-in-1 variant ?
[ afbeelding ]
quote:Ontdek zes softijsprogramma’s: Frozen Yoghurt (Bevroren Yoghurt), Fruiti (Fruiti), Ice Cream (IJs), Lite Ice Cream (Light ijs), Soft Serve gelato (Softijs-gelato) en CreamiFit (CreamiFit) – een geklopt ijzig dessert met meer eiwitten, minder calorieën en minder suiker.***
quote:***Getest in vergelijking met gefrituurde, handgesneden friet
Dit is geen nino/nina garp?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:33 schreef fietsie het volgende:
Wie heeft 'm al besteld ? En is ie goed ?
[ afbeelding ]
Of de 13-in-1 variant ?
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal de afweging bij de cream-i. Ik heb de deluxe (zonder softijs) en een zelfvriezende.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet dat mijn nichtje erg enthousiast is. Ik vond m én groot én je moet m eerst in de vriezer zetten. Heb nu een zelfvriezende machine
Je bedoelt dat het een machtig apparaat is en je het iedereen aanraadt?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de afweging bij de cream-i. Ik heb de deluxe (zonder softijs) en een zelfvriezende.
Het ding met de cream-i is dat je van alles wat bevriest sorbet ijs kan maken, en je dus geen 3-2-1 ratio fruit/water/suiker nodig hebt, en dus ook geen smaakverlies door verdunning. Iets wat je met een zelfvriezende wel hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:01 schreef Goitske het volgende:
Klus meneren moesten stoppen
De muren zijn zo hard er moet een betonboorder aan te pas komen met speciale boren incl water toevoer
Ja, ik ben er blij mee en gebruik de zelf-vriezende eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het een machtig apparaat is en je het iedereen aanraadt?
Op aarde, op zeeniveau is het dat toch altijd ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
zo moet het oppervlakte van je vloeistof perfect recht zijn.
Het ijs bleek iets koeler te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig. Maar wtf
[..]
[..]
Nee hoor, wanneer je iets niet helemaal recht in de vriezer zet niet, wanneer het nog niet helemaal bevroren is en je stoot er tegenaan niet etc #teamonhandigheidquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op aarde, op zeeniveau is het dat toch altijd ?
Die handgesneden friet was mij dan weer niet opgevallen...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierig. Maar wtf
[..]
[..]
In het ijs topic was er ook iemand die het over zoiets had:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die handgesneden friet was mij dan weer niet opgevallen...
Inmiddels bij NRC het hele verhaal https://www.nrc.nl/nieuws(...)p-terugkijk-a4928625quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:18 schreef derLudolf het volgende:
Lol, die Milieudefensie gast die bij Tata ging werken heeft alweer ontslagVanwege extreem rechts beneden in z'n studententijd in Zuid Afrika.
Ja, maar zie het bakje maar mooi recht in een bomvolle vriezer te krijgenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op aarde, op zeeniveau is het dat toch altijd ?
Oow recht tov de machine ? Dat is toch niet realistisch ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, maar zie het bakje maar mooi recht in een bomvolle vriezer te krijgen
Ik kan wel wat bedenken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:13 schreef AnneX het volgende:
En…2,5 kg perziken vrijdag vers geplukt en onbespoten uit regio Valencia in huis.
En ruim geleisuiker in de kast.
Dat wordt (ook) jam maken.![]()
Heeft iemand het ultieme recept? Anders wordt het googlen.
But why?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zitten wel wat nadelen aan, zo moet het oppervlakte van je vloeistof perfect recht zijn. Duur. Herrie.
Zelfde bron.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef fietsie het volgende:
Mijn bron is dit:
https://www.sharkninja.nl/keuken/slush-ijsmakers/ijsmakers
'Nadeel' is dat je de bak met ingre dienten wel vooraf moet invriezen en er dus plek moet zijn in je vriezer.
En dat heb ik meestal niet...
Oh ja beetje roeren tussendoorquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken?
perziken schillen, ontpitten, 1 kg perziken met 1 kg geleisuiker, uurtje koken tot het een zootje is, in potten gieten, deksel erop![]()
Heel veel moeilijker wordt het niet denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |