Okquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alle koffie is baggerwater. Koffie met een laagje of zonder, baggerwater.
Boeiend, niet tegen me praten voordat ik m'n driedubbele espresso op hebquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinkenCafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt
En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Klopt, ik maak altijd een gemene tas koffie.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:15 schreef Näsenbar het volgende:
Je moet daarom ook Moreno filter- of oploskoffie nemen, heb je daar geen last van.
Toch @:hetekip?
Spreek je ook Nederlands? Maar bedankt voor het delenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinkenCafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt
En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinkenCafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt
En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
Zeker Starbucks
Ik heb vorig op een luchthaven na 1 slokje een hele beker van 8,50 euro weggetyfd![]()
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap niet dat koffie zo'n ding is. Waarom leef ik in deze wereld? Ik hoor thuis in een wereld waarin het gebruikelijk is om een tuinkruidenbouillon te drinken. Sodemieter op met dat koffie en thee.
Creme brûléequote:Op maandag 1 juni 2026 10:23 schreef Cockwhale het volgende:
Denken dat dat crème is
Je zus had gister ook een crèmelaagje op haar lipjes.
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?
ja dusquote:Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.
Ik heb geen idee wat het was, want ga echt nooit naar de Starbucks.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.
Sowieso #viesmad op mijn shiny grillquote:Op zondag 31 mei 2026 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggen
De auto van je moeder niet herkennenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Lekker water idd.
Is die witte auto van jou?
@Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.quote:
Denken dat hij naar de meet us gekomenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
@:Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
Denken dat ik dat denkquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denken dat hij naar de meet us gekomen![]()
Ja was echt niet oké hoor, een van de achterdeuren kon niet open want het slot was kapot dus was het vast getapet met plakband. De kofferbak lag helemaal vol met kattenharen en onder de bijrijder stoel lagen etensresten en -verpakkingen en een paar lege vapes. Ondertussen deed hij helemaal trots dat dit de auto van de zaak was maar onderweg belde zijn moeder wanneer hij de 'bak' weer terug kwam brengen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
@:Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
Lekker met de kat op reisquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja was echt niet oké hoor, een van de achterdeuren kon niet open want het slot was kapot dus was het vast getapet met plakband. De kofferbak lag helemaal vol met kattenharen en onder de bijrijder stoel lagen etensresten en -verpakkingen en een paar lege vapes. Ondertussen deed hij helemaal trots dat dit de auto van de zaak was maar onderweg belde zijn moeder wanneer hij de 'bak' weer terug kwam brengen.
En dit dan? @Mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker met de kat op reiszou dat ook zo graag willen met mijn kat, maar kan het beestje moeilijk op de motor meenemen. Hij zou dat niet overleven denk ik.
Dat is wel heel erg tofquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En dit dan? @:mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
[ afbeelding ]
Ah nee de herrie gaat hij inderdaad niet leuk vindenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg tofmaar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
Ik heb zo'n model. Is echt ideaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
En dit dan? @:mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
[ afbeelding ]
Gewoon een keertje doorzetten. Als die kat dan eens ziet dat het eindresultaat een leuk dagje in de natuur is, dan wordt ie de volgende keer niet bang.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg tofmaar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
Maar ik ga nooit met 'm naar de dierenarts op de motor, dan pak ik de bus en gebruik ik een reismandje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gewoon een keertje doorzetten. Als die kat dan eens ziet dat het eindresultaat een leuk dagje in de natuur is, dan wordt ie de volgende keer niet bang.
Veel katten denken bij het horen van de motor gelijk dat ze naar de dierenarts gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |