abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220918944
Ben ik helemaal klaar mee

Gewoon normale koffie JA?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:07:52 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220919000
Alle koffie is baggerwater. Koffie met een laagje of zonder, baggerwater.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220919083
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alle koffie is baggerwater. Koffie met een laagje of zonder, baggerwater.
Ok
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:15:00 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920900
Je moet daarom ook Moreno filter- of oploskoffie nemen, heb je daar geen last van.

Toch @Hetekip?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:18:34 #5
483584 incel
they/them
pi_220920925
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
pi_220920939
Lekkere flat white.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220921881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Boeiend, niet tegen me praten voordat ik m'n driedubbele espresso op heb :(
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220922210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:15 schreef Näsenbar het volgende:
Je moet daarom ook Moreno filter- of oploskoffie nemen, heb je daar geen last van.

Toch @:hetekip?
Klopt, ik maak altijd een gemene tas koffie.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220922252
Koffie in Nederland => :')

Café con leche => :9
pi_220922269
Zeker Starbucks :')

Ik heb vorig op een luchthaven na 1 slokje een hele beker van 8,50 euro weggetyfd :D :r
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:42:16 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220922415
Lekkar romug.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:46:53 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220922473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
Starbucks :')

Lauwwarme milkshakes voor mensen die geen koffie lusten.
pi_220922482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Spreek je ook Nederlands? Maar bedankt voor het delen :*
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:10:02 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220930259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggen :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220931804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
Zeker Starbucks :')

Ik heb vorig op een luchthaven na 1 slokje een hele beker van 8,50 euro weggetyfd :D :r
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  zondag 31 mei 2026 @ 20:34:35 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931816
Ik snap niet dat koffie zo'n ding is. Waarom leef ik in deze wereld? Ik hoor thuis in een wereld waarin het gebruikelijk is om een tuinkruidenbouillon te drinken. Sodemieter op met dat koffie en thee.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220934479
Hoe donkerder de bonen geroosterd zijn hoe kutter de kwaliteit van de bonen was.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_220934619
Denken dat dat crème is :')

Je zus had gister ook een crèmelaagje op haar lipjes.
pi_220934690
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap niet dat koffie zo'n ding is. Waarom leef ik in deze wereld? Ik hoor thuis in een wereld waarin het gebruikelijk is om een tuinkruidenbouillon te drinken. Sodemieter op met dat koffie en thee.
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220934702
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:23 schreef Cockwhale het volgende:
Denken dat dat crème is :')

Je zus had gister ook een crèmelaagje op haar lipjes.
Creme brûlée
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:52:53 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220934785
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220935206
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.
ja dus
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220936545
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.
Ik heb geen idee wat het was, want ga echt nooit naar de Starbucks.

Maar was enige koffietent die toen open was...

1 slokje was genoeg om net niet over mijn nek te gaan :r :')
pi_220940494
Lekker romig, een soort sperma
pi_220947669
:9

pi_220948734
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:43 schreef Fushia2 het volgende:
:9

[ link | afbeelding ]
Lekker water idd.

Is die witte auto van jou?
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:47 #27
483584 incel
they/them
pi_220948765
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggen :')
Sowieso #viesmad op mijn shiny grill
pi_220948825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Lekker water idd.

Is die witte auto van jou?
De auto van je moeder niet herkennen :')
pi_220948879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:17 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
De auto van je moeder niet herkennen :')
@Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
pi_220949385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
@:Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
Denken dat hij naar de meet us gekomen :') :')
pi_220949455
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:50 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Denken dat hij naar de meet us gekomen :') :')
Denken dat ik dat denk :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:47:38 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952607
Denken :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:51:03 #33
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
@:Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
Ja was echt niet oké hoor, een van de achterdeuren kon niet open want het slot was kapot dus was het vast getapet met plakband. De kofferbak lag helemaal vol met kattenharen en onder de bijrijder stoel lagen etensresten en -verpakkingen en een paar lege vapes. Ondertussen deed hij helemaal trots dat dit de auto van de zaak was maar onderweg belde zijn moeder wanneer hij de 'bak' weer terug kwam brengen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:55:29 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952684
Ik denk soms ook weleens wat, maar dan blijken het niet mijn eigen gedachten te zijn. Als het wel mijn eigen gedachten zijn vinden mensen mij gek en paranoia en gaan ze angstvallig doen alsof het door drugsgebruik komt, zodat de leugen niet uitkomt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:56:50 #35
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ja was echt niet oké hoor, een van de achterdeuren kon niet open want het slot was kapot dus was het vast getapet met plakband. De kofferbak lag helemaal vol met kattenharen en onder de bijrijder stoel lagen etensresten en -verpakkingen en een paar lege vapes. Ondertussen deed hij helemaal trots dat dit de auto van de zaak was maar onderweg belde zijn moeder wanneer hij de 'bak' weer terug kwam brengen.
Lekker met de kat op reis O+ zou dat ook zo graag willen met mijn kat, maar kan het beestje moeilijk op de motor meenemen. Hij zou dat niet overleven denk ik.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:58:20 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952715
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Lekker met de kat op reis O+ zou dat ook zo graag willen met mijn kat, maar kan het beestje moeilijk op de motor meenemen. Hij zou dat niet overleven denk ik.
En dit dan? @Mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:26 #37
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952781
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En dit dan? @:mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg tof :D maar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:16 #38
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952799
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg tof :D maar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
Ah nee de herrie gaat hij inderdaad niet leuk vinden :'(
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220953778
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En dit dan? @:mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n model. Is echt ideaal.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220953797
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg tof :D maar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
Gewoon een keertje doorzetten. Als die kat dan eens ziet dat het eindresultaat een leuk dagje in de natuur is, dan wordt ie de volgende keer niet bang.

Veel katten denken bij het horen van de motor gelijk dat ze naar de dierenarts gaan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 4 juni 2026 @ 04:01:32 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220955662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Gewoon een keertje doorzetten. Als die kat dan eens ziet dat het eindresultaat een leuk dagje in de natuur is, dan wordt ie de volgende keer niet bang.

Veel katten denken bij het horen van de motor gelijk dat ze naar de dierenarts gaan.
Maar ik ga nooit met 'm naar de dierenarts op de motor, dan pak ik de bus en gebruik ik een reismandje.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220957706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:09 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Denken dat ik dat denk :')
Ik denk dat jij beter niet kan denken :')
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:01:35 #43
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220959844
Haten op cappuccino's :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220959977
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haten op cappuccino's :')
Geen café con leche drinken om 21u :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')