abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220918944
Ben ik helemaal klaar mee

Gewoon normale koffie JA?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:07:52 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220919000
Alle koffie is baggerwater. Koffie met een laagje of zonder, baggerwater.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220919083
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alle koffie is baggerwater. Koffie met een laagje of zonder, baggerwater.
Ok
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:15:00 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920900
Je moet daarom ook Moreno filter- of oploskoffie nemen, heb je daar geen last van.

Toch @Hetekip?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:18:34 #5
483584 incel
they/them
pi_220920925
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
pi_220920939
Lekkere flat white.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220921881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Boeiend, niet tegen me praten voordat ik m'n driedubbele espresso op heb :(
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220922210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:15 schreef Näsenbar het volgende:
Je moet daarom ook Moreno filter- of oploskoffie nemen, heb je daar geen last van.

Toch @:hetekip?
Klopt, ik maak altijd een gemene tas koffie.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220922252
Koffie in Nederland => :')

Café con leche => :9
pi_220922269
Zeker Starbucks :')

Ik heb vorig op een luchthaven na 1 slokje een hele beker van 8,50 euro weggetyfd :D :r
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:42:16 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220922415
Lekkar romug.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:46:53 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220922473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
Starbucks :')

Lauwwarme milkshakes voor mensen die geen koffie lusten.
pi_220922482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Spreek je ook Nederlands? Maar bedankt voor het delen :*
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:10:02 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220930259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinken :') Cafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt :') En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggen :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220931804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
Zeker Starbucks :')

Ik heb vorig op een luchthaven na 1 slokje een hele beker van 8,50 euro weggetyfd :D :r
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  zondag 31 mei 2026 @ 20:34:35 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220931816
Ik snap niet dat koffie zo'n ding is. Waarom leef ik in deze wereld? Ik hoor thuis in een wereld waarin het gebruikelijk is om een tuinkruidenbouillon te drinken. Sodemieter op met dat koffie en thee.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220934479
Hoe donkerder de bonen geroosterd zijn hoe kutter de kwaliteit van de bonen was.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_220934619
Denken dat dat crčme is :')

Je zus had gister ook een crčmelaagje op haar lipjes.
pi_220934690
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap niet dat koffie zo'n ding is. Waarom leef ik in deze wereld? Ik hoor thuis in een wereld waarin het gebruikelijk is om een tuinkruidenbouillon te drinken. Sodemieter op met dat koffie en thee.
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220934702
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:23 schreef Cockwhale het volgende:
Denken dat dat crčme is :')

Je zus had gister ook een crčmelaagje op haar lipjes.
Creme brûlée
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:52:53 #21
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220934785
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220935206
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.
ja dus
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220936545
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.
Ik heb geen idee wat het was, want ga echt nooit naar de Starbucks.

Maar was enige koffietent die toen open was...

1 slokje was genoeg om net niet over mijn nek te gaan :r :')
pi_220940494
Lekker romig, een soort sperma
pi_220947669
:9

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')