Okquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alle koffie is baggerwater. Koffie met een laagje of zonder, baggerwater.
Boeiend, niet tegen me praten voordat ik m'n driedubbele espresso op hebquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinkenCafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt
En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Klopt, ik maak altijd een gemene tas koffie.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:15 schreef Näsenbar het volgende:
Je moet daarom ook Moreno filter- of oploskoffie nemen, heb je daar geen last van.
Toch @:hetekip?
Spreek je ook Nederlands? Maar bedankt voor het delenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinkenCafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt
En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
Koffie drinkenCafeine is gewoon een drugs net als nicotine. Stel ej voor dat je iedere dag opnieuw meerdere keren per dag een stufje tot je moet toenemen zodat je een tijdelijke unnatuurlijke energieboost krijgt
En sowieso je tanden worden er kk geel van. Sinds ik m'n tanden heb laten bleken op een professionele en veilige manier vermijdt ik dit soort vermaak voor de lageren in de maatschappij persoonlijk omdat ik het gewoon echt cringe vind als je dit nog steeds nuttigd echt grow some balls
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
Zeker Starbucks
Ik heb vorig op een luchthaven na 1 slokje een hele beker van 8,50 euro weggetyfd![]()
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik snap niet dat koffie zo'n ding is. Waarom leef ik in deze wereld? Ik hoor thuis in een wereld waarin het gebruikelijk is om een tuinkruidenbouillon te drinken. Sodemieter op met dat koffie en thee.
Creme brûléequote:Op maandag 1 juni 2026 10:23 schreef Cockwhale het volgende:
Denken dat dat crčme is
Je zus had gister ook een crčmelaagje op haar lipjes.
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Snuif je ook wel eens een lijntje tuinkruiden?
ja dusquote:Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, maar wel coke, amfetamine en ketamine.
Ik heb geen idee wat het was, want ga echt nooit naar de Starbucks.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:31 schreef knoopie het volgende:
[..]
Het ergste zijn de "dark roast" espressobonen van Starbucks. Dat is geen "dark roast" meer, dat zijn gecremeerde koffiebonen (als het al ooit koffiebonen waren. Dat is moeilijk te herkennen aan het stoffelijk overschot). Dan kan je net zo goed koffie zetten met de inhoud van een asbak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |