abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220948734
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:43 schreef Fushia2 het volgende:
:9

[ link | afbeelding ]
Lekker water idd.

Is die witte auto van jou?
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:47 #27
483584 incel
they/them
pi_220948765
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tanden laten bleken en grow some balls in dezelfde zin zeggen :')
Sowieso #viesmad op mijn shiny grill
pi_220948825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Lekker water idd.

Is die witte auto van jou?
De auto van je moeder niet herkennen :')
pi_220948879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:17 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
De auto van je moeder niet herkennen :')
@Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
pi_220949385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
@:Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
Denken dat hij naar de meet us gekomen :') :')
pi_220949455
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:50 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Denken dat hij naar de meet us gekomen :') :')
Denken dat ik dat denk :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:47:38 #32
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952607
Denken :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:51:03 #33
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
@:Näsenbar zei anders dat je hem daarmee van het vliegveld hebt opgehaald voor de KLB-meet. Volgens hem klonk de motor ook niet goed en vreesde hij voor zijn leven tijdens de rit.
Ja was echt niet oké hoor, een van de achterdeuren kon niet open want het slot was kapot dus was het vast getapet met plakband. De kofferbak lag helemaal vol met kattenharen en onder de bijrijder stoel lagen etensresten en -verpakkingen en een paar lege vapes. Ondertussen deed hij helemaal trots dat dit de auto van de zaak was maar onderweg belde zijn moeder wanneer hij de 'bak' weer terug kwam brengen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:55:29 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952684
Ik denk soms ook weleens wat, maar dan blijken het niet mijn eigen gedachten te zijn. Als het wel mijn eigen gedachten zijn vinden mensen mij gek en paranoia en gaan ze angstvallig doen alsof het door drugsgebruik komt, zodat de leugen niet uitkomt.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:56:50 #35
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ja was echt niet oké hoor, een van de achterdeuren kon niet open want het slot was kapot dus was het vast getapet met plakband. De kofferbak lag helemaal vol met kattenharen en onder de bijrijder stoel lagen etensresten en -verpakkingen en een paar lege vapes. Ondertussen deed hij helemaal trots dat dit de auto van de zaak was maar onderweg belde zijn moeder wanneer hij de 'bak' weer terug kwam brengen.
Lekker met de kat op reis O+ zou dat ook zo graag willen met mijn kat, maar kan het beestje moeilijk op de motor meenemen. Hij zou dat niet overleven denk ik.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:58:20 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952715
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Lekker met de kat op reis O+ zou dat ook zo graag willen met mijn kat, maar kan het beestje moeilijk op de motor meenemen. Hij zou dat niet overleven denk ik.
En dit dan? @Mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:26 #37
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952781
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En dit dan? @:mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg tof :D maar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:16 #38
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952799
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg tof :D maar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
Ah nee de herrie gaat hij inderdaad niet leuk vinden :'(
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220953778
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
En dit dan? @:mikeytt heeft zoiets voor zijn kat:
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n model. Is echt ideaal.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220953797
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is wel heel erg tof :D maar kan dat beestje de herrie ook niet aan doen joh. Als ik de deur open heb en ik start de motor dan rent hij al vlug naar binnen.
Gewoon een keertje doorzetten. Als die kat dan eens ziet dat het eindresultaat een leuk dagje in de natuur is, dan wordt ie de volgende keer niet bang.

Veel katten denken bij het horen van de motor gelijk dat ze naar de dierenarts gaan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 4 juni 2026 @ 04:01:32 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220955662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Gewoon een keertje doorzetten. Als die kat dan eens ziet dat het eindresultaat een leuk dagje in de natuur is, dan wordt ie de volgende keer niet bang.

Veel katten denken bij het horen van de motor gelijk dat ze naar de dierenarts gaan.
Maar ik ga nooit met 'm naar de dierenarts op de motor, dan pak ik de bus en gebruik ik een reismandje.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220957706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:09 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Denken dat ik dat denk :')
Ik denk dat jij beter niet kan denken :')
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:01:35 #43
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220959844
Haten op cappuccino's :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220959977
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haten op cappuccino's :')
Geen café con leche drinken om 21u :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')