Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
crap, laatste letter moest een d zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het is ook nog vroeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, maar wat ben ik blij dat ik in preston palace niet zo vroeg was.. flesje mee de kamer op was geen slecht ideeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Flesje uhu.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja, maar wat ben ik blij dat ik in preston palace niet zo vroeg was.. flesje mee de kamer op was geen slecht idee
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanzelfsprekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt je verjaardag opgesplitst in delen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, mijn familie vandaag, zondag schoonfamilie, anders wordt het te drukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat is best wel slim bedacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei je al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch
Zo kan Jyske ook aan haar slaapje komen, heb delen van 10-12u, en dan van 14-17u of langerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Goed verdeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ja toch
Zo kan Jyske ook aan haar slaapje komen, heb delen van 10-12u, en dan van 14-17u of langer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, mijn familie blijft ook mee eten hier dus denk dat ik een schaal met broodjes gezond ga makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Klinkt prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch, ga met die warmte niet voor 6 man koken, dus in de ochtend de broodjes maken en koelen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wanneer mag je weer werken ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben aankomende week nog vrij, daarna weer aan het werk. Zag dat er een collega bij was gekomen. Dus de laatste zondag van juni mag ik weer leiding doen gok ik zo, mits alles goed gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Prima vooruitzicht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nix mis mee. Heb je komende een beetje mooi weer ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, alleen maar regen zag ik, wel jammerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
hoewel ik nu maandag en vrijdag droog zie, dus vrijdag naar dierenpark met JyskeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat is ook leuk voor Jyske.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
hoewel ik nu maandag en vrijdag droog zie, dus vrijdag naar dierenpark met Jyske“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lijkt mij ook wel, benieuwd naar haar reactie op dierenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kids zijn vaak gek op dieren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja daarom, hier bij de katten is ze ook wel altijd lief, gaat ze er voorzichtig naar toe om te aaienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had, ik heb, ik wil, ik wil niet
Ik had hem
ik had hem niet
Hij was erWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja het is in de nacht nog rustiger dan overdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TsjaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat raarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Vertel waarom vindt je dat niet raar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is het altijd al wel geweest. De meeste slapen wel ‘s nachts. Maar is nu wel heel rustig.quote:
Maar jij hebt deze maand binnen. Goed gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja daar ga ik nu wel van uit.. 2 dagen 600 punten halen is niet haalbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het altijd al wel geweest. De meeste slapen wel ‘s nachts. Maar is nu wel heel rustig.
Maar jij hebt deze maand binnen. Goed gedaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
nee dat is volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daar ga ik nu wel van uit.. 2 dagen 600 punten halen is niet haalbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voorlopig ben ik theoretisch nog in te halen. Morgen in de nacht niet meer, zo rond 2u momenteelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dus eigenlijk zou FF nog 120 punten in moeten lopen dan zal ik de eindstreep live halen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Niemand haalt 600 punten op een dag, ook niet als het rustig is. dan moet iemand 10 uur alleen zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die haal je wel met gemak hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
Dus eigenlijk zou FF nog 120 punten in moeten lopen dan zal ik de eindstreep live halen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee dat is, zou het wel leuk vinden er zelf te zijn op het moment dat ik ook feitelijk niet meer in te halen ben, dus hoe meer FF haalt, hoe later ik het haalquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand haalt 600 punten op een dag, ook niet als het rustig is. dan moet iemand 10 uur alleen zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MiauwWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morguh GG, voor jou altijdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey ToT en Blub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen, Ah kijk, nog een lekker bakkiequote:![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt glunderend naar de mokken koffie voor zich
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dus Pokémon is nog wel een ding tegenwoordig? Vroeger was het zo'n rage met kon je Pokémon dingen vangen virtueel, met een app?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef ToT het volgende:
Manneke hier schuin achter me zit lekker Pokémon te kijken!Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Vroeger vond ik het echt waardeloos: tekenfimpjes voor kinderen waarin schattige beestjes die elkaar helemaal de tering moeten slaan om gevangen te worden.
Nu vind ik het inmiddels hartstikke lief en onschuldig vergeleken met alle andere shit wat ze te zien krijgen.![]()
![]()
Haha ja die app was wel een dingetje idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus Pokémon is nog wel een ding tegenwoordig? Vroeger was het zo'n rage met kon je Pokémon dingen vangen virtueel, met een app?
Ach Pokémon is nooit helemaal weggeweest. Ze hebben de serie weer een reboot gegeven, weer alles van het begin af aan, maar dan met wat veranderingen her en der.![]()
Er was een keer een Pokémon Go fest, het eerste festival en dat was een disaster, met geen bereik voor de Gamers door veel te weinig zendmasten. Er viel weinig te vangen.. Heel veel boze mensen
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Geen koffie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
![]()
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Neequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Raar of zeldenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen koffie?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier ook veel waterdrop, de ice tea perzikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was een keer een Pokémon Go fest, het eerste festival en dat was een disaster, met geen bereik voor de Gamers door veel te weinig zendmasten. Er viel weinig te vangen.. Heel veel boze mensenJoy!
Ja ook veel ellende met onzichtbare gyms / zeldzame Pokémon midden in woonwijken waar het vaak tot diep in de nacht druk was met auto's die daar stonden met harde muziek, pratende mensen enz.![]()
Heb jij ook meegedaan met Pokémons vangen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Ja ook veel ellende met onzichtbare gyms / zeldzame Pokémon midden in woonwijken waar het vaak tot diep in de nacht druk was met auto's die daar stonden met harde muziek, pratende mensen enz.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zo. Koffie gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Neuh, was me sowieso allemaal te kinderachtig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook meegedaan met Pokémons vangen?![]()
Morguh, zie dat je inmiddels al koffie hebt gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik probeer ook wel eens die drankjes zonder alcohol, maar het smaakt dan echt naar limonadequote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:30 schreef ToT het volgende:
Heb laatst zo'n blikkie 0.0% Mojito gehad. Echt erg lekker!
Het enige zonder alcohol wat ik nog wel te drinken vind is een alcoholvrij bokbiertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, zie dat je inmiddels al koffie hebt gehad
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 30-05-2026 09:07:25 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Alleen als ik keelpijn heb en goed ziekquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Telenet is deaudWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Waarom maak je van je verhaal nu bolk? Kan het toch wel lezenquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom maak je van je verhaal nu bolk? Kan het toch wel lezen
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Bolkje
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: