nee dat is volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daar ga ik nu wel van uit.. 2 dagen 600 punten halen is niet haalbaar
Niemand haalt 600 punten op een dag, ook niet als het rustig is. dan moet iemand 10 uur alleen zittenquote:
Die haal je wel met gemak hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
Dus eigenlijk zou FF nog 120 punten in moeten lopen dan zal ik de eindstreep live halen
Nee dat is, zou het wel leuk vinden er zelf te zijn op het moment dat ik ook feitelijk niet meer in te halen ben, dus hoe meer FF haalt, hoe later ik het haalquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand haalt 600 punten op een dag, ook niet als het rustig is. dan moet iemand 10 uur alleen zitten
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh GG, voor jou altijdquote:
Goedemorgen, Ah kijk, nog een lekker bakkiequote:
Dus Pokémon is nog wel een ding tegenwoordig? Vroeger was het zo'n rage met kon je Pokémon dingen vangen virtueel, met een app?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef ToT het volgende:
Manneke hier schuin achter me zit lekker Pokémon te kijken!
Haha ja die app was wel een dingetje idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus Pokémon is nog wel een ding tegenwoordig? Vroeger was het zo'n rage met kon je Pokémon dingen vangen virtueel, met een app?
Geen koffie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
![]()
Neequote:
Raar of zeldenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen koffie?
Hier ook veel waterdrop, de ice tea perzikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was een keer een Pokémon Go fest, het eerste festival en dat was een disaster, met geen bereik voor de Gamers door veel te weinig zendmasten. Er viel weinig te vangen.. Heel veel boze mensen
Heb jij ook meegedaan met Pokémons vangen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Ja ook veel ellende met onzichtbare gyms / zeldzame Pokémon midden in woonwijken waar het vaak tot diep in de nacht druk was met auto's die daar stonden met harde muziek, pratende mensen enz.
Neuh, was me sowieso allemaal te kinderachtig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook meegedaan met Pokémons vangen?
Morguh, zie dat je inmiddels al koffie hebt gehadquote:
Ik probeer ook wel eens die drankjes zonder alcohol, maar het smaakt dan echt naar limonadequote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:30 schreef ToT het volgende:
Heb laatst zo'n blikkie 0.0% Mojito gehad. Echt erg lekker!
Graciasquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, zie dat je inmiddels al koffie hebt gehad
Lekker geslapen?quote:
Alleen als ik keelpijn heb en goed ziekquote:
Waarom maak je van je verhaal nu bolk? Kan het toch wel lezenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom maak je van je verhaal nu bolk? Kan het toch wel lezen
| Forum Opties | |
|---|---|