Lol, ja dat zal welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat aan tafel zitten en wacht af.
Ja, ik ga wel even voorproeven, of je broodje gezond gelukt is.quote:
quote:
Ziet er lekker uitquote:
Hebbertquote:
Kut, ik heb de 2e links genomenquote:
Klopt hier welquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
Straks komt @:MooieTop6 met:
"Ik had deze TT."
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja of naar een dikke boomquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer verwijs ik hem naar het buitentoilet
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer verwijs ik hem naar het buitentoilet
Lekker hoor, hoe laat komen ze eten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]
Zou etenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]
O iedereen? Dat is lullig, zit je met een hoop broodjes.quote:
Nee de helft, maar goed, scheelt weer uitnodigen de volgende keerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O iedereen? Dat is lullig, zit je met een hoop broodjes.
Heb je mooi wat te smikkelen vandaag
Zellufquote:
Dat is ook zo, altijd lullig als mensen op het laatst afbellen. Of iemand moet ineens ziek zijn dan is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee de helft, maar goed, scheelt weer uitnodigen de volgende keer
Neuh, ja, geestelijk niet 100%. Blijft gewoon zuur dat je er niet van op aan kunt. Maar ik weet wel dat ik er dus geen rekening meer mee ga houden, is niet de eerste keer dat er op laatste moment wordt afgemeld maar het is wel de laatste keer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, altijd lullig als mensen op het laatst afbellen. Of iemand moet ineens ziek zijn dan is het een ander verhaal natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee jijquote:
En groot gelijk, een keer is het de laatste keer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, ja, geestelijk niet 100%. Blijft gewoon zuur dat je er niet van op aan kunt. Maar ik weet wel dat ik er dus geen rekening meer mee ga houden, is niet de eerste keer dat er op laatste moment wordt afgemeld maar het is wel de laatste keer.
Hey Bargequote:
Hey Borrelquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ijskoffie
Liters
Hele slechte nacht gehad (slaaptekortgalore)
Lekker Rob thnx en Helloquote:
Jij ook al slechte nachten gehad las ikquote:
Precies en het is nog een kutsmoes ook. "Te ver reizen" terwijl ze het halve land door gaan met dagjes uit ed en ze is eerder ook geweest. Maar ze laat haar leiden door het vriendje. Afijn, even in de tuin bezig geweest weer. Zo dametje naar bed en even douchenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En groot gelijk, een keer is het de laatste keer.
Deze week komt verkoeling thank godquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al slechte nachten gehad las ik
Hier zit nog zo ellendige slapert, de laatste nachten al om een uurtje of 3 wakker van de hitte dan drijf ik het bed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |