En groot gelijk, een keer is het de laatste keer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, ja, geestelijk niet 100%. Blijft gewoon zuur dat je er niet van op aan kunt. Maar ik weet wel dat ik er dus geen rekening meer mee ga houden, is niet de eerste keer dat er op laatste moment wordt afgemeld maar het is wel de laatste keer.
Hey Bargequote:
Hey Borrelquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ijskoffie
Liters
Hele slechte nacht gehad (slaaptekortgalore)
Lekker Rob thnx en Helloquote:
Jij ook al slechte nachten gehad las ikquote:
Precies en het is nog een kutsmoes ook. "Te ver reizen" terwijl ze het halve land door gaan met dagjes uit ed en ze is eerder ook geweest. Maar ze laat haar leiden door het vriendje. Afijn, even in de tuin bezig geweest weer. Zo dametje naar bed en even douchenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En groot gelijk, een keer is het de laatste keer.
Deze week komt verkoeling thank godquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al slechte nachten gehad las ik
Hier zit nog zo ellendige slapert, de laatste nachten al om een uurtje of 3 wakker van de hitte dan drijf ik het bed uit
Ga op in plaats van onder je dekbedje liggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al slechte nachten gehad las ik
Hier zit nog zo ellendige slapert, de laatste nachten al om een uurtje of 3 wakker van de hitte dan drijf ik het bed uit
Was nu nog wel lekker even in de tuin. Heb net boodschappen gedaan en het is lekker buitenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies en het is nog een kutsmoes ook. "Te ver reizen" terwijl ze het halve land door gaan met dagjes uit ed en ze is eerder ook geweest. Maar ze laat haar leiden door het vriendje. Afijn, even in de tuin bezig geweest weer. Zo dametje naar bed en even douchen
Ik weet niet meer beter, ik slaap al 32 jaar super slecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Deze week komt verkoeling thank god
Echt naar is het he, je draagt het mee met de dag en ik ben er helemaal ellindig van
Ik lig alleen onder een katoenen laken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ga op in plaats van onder je dekbedje liggen?
Voor mij werkt dat prima.
Brrrr neequote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker zwemmen. Met name als het van synthetisch materiaal is.
Doei doei, blijf je ooit weer eens gezellig kletsebetsen?quote:
Nopequote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Maar ook niet in de winter? Vind dat juist erg fijne warmte dan.
Katoenen pyjama/short en shirtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey MT
[..]
Draag je wel synthetische kleding dan of dat ook niet?
Zo natuurlijk mogelijk dusquote:
Nog een leuke verjaardag gehad?quote:
Was als iedere andere dag en dat is prima. Binnenkort nog met wat mensen uit eten en daar blijft het wel bij.quote:
Ook goed toch. Ik doe ook nooit veeel. Iets met de kids en kleinkind meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Was als iedere andere dag en dat is prima. Binnenkort nog met wat mensen uit eten en daar blijft het wel bij.
Kan me niet beter wensen eigenlijk. Hoef niet zo in de spotlight te staanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed toch. Ik doe ook nooit veeel. Iets met de kids en kleinkind meer dan genoeg.
Warm en droge neusquote:
Je bent alleen maar druk met bedienen en later alles opruimen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kan me niet beter wensen eigenlijk. Hoef niet zo in de spotlight te staan
En dat ook nog inderdaad. Daarom ook lekker uit eten, hoef ik nadien ook niets op te ruimenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent alleen maar druk met bedienen en later alles opruimen.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |