abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220920584
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
Five Guys
En 1 blondje? :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:27:11 #202
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220920586
Kan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220920601
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 14:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:30:58 #204
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220920605
Dom gedoe van mutske
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:32:04 #205
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220920610
Ojee nieuwe slachtoffer
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:40:29 #206
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220920657
Fzgkkh
pi_220920674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:30 schreef mario390 het volgende:
Dom gedoe van mutske
:?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:56:17 #208
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220920737
Man man man man
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:15:50 #210
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220920908
Vrag niet dom geh slafen
pi_220920926
Je bent weer het zonnestraaltje in huis he?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:25:28 #212
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220920983
Porolb
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:28:22 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220921014
Geen ruzie en gedoe
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:32:04 #214
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921041
Is geen ruzie
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:32:24 #215
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921045
Deze ronde is punten pakken makkelijker dan ooit, dus als je het dan nog steeds niet lukt is het je eigen schuld

Mijn plek 5 heb ik echt met 0 moeite
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921075
Ja het is idd vrij rustig geworden hier.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:51:19 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220921125
Schrok van de score ja
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 15:58:22 #218
388664 crew  Dotteke
pi_220921210
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
Deze ronde is punten pakken makkelijker dan ooit, dus als je het dan nog steeds niet lukt is het je eigen schuld

Mijn plek 5 heb ik echt met 0 moeite
En zo is het.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921228
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
Deze ronde is punten pakken makkelijker dan ooit, dus als je het dan nog steeds niet lukt is het je eigen schuld

Mijn plek 5 heb ik echt met 0 moeite
Amen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220921230
Still pissed
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:05:37 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220921268
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Still pissed
Why?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Why?
Droge neus en het wil niet regenen hihi

Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:08:28 #223
388664 crew  Dotteke
pi_220921282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Droge neus en het wil niet regenen hihi

Blub
Blijf dan uit je neus te peuteren dommie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 16:09:09 #224
128465 Wrapster
pi_220921284
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Droge neus en het wil niet regenen hihi

Blub
Knuff O+
heeft FOK verlaten
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:11:12 #225
45833 crew  Fogel
pi_220921294
Is het al tijd voor bier?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:11:49 #226
388664 crew  Dotteke
pi_220921298
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:11 schreef Fogel het volgende:
Is het al tijd voor bier?
Nee 😂
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921301
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:11 schreef Fogel het volgende:
Is het al tijd voor bier?
Is de zon al op gekomen?
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:12:45 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220921306
Nein
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921308
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Blijf dan uit je neus te peuteren dommie
Ja moeder ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:16:41 #230
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921331
Nein mutske Linke du
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:16:43 #231
45833 crew  Fogel
pi_220921333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nee 😂
Voor jou nooit, dat telt niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Is de zon al op gekomen?
Die is al sinds 0330 ofzo op.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:17:25 #232
388664 crew  Dotteke
pi_220921337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:13 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja moeder ;)
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:17:55 #233
388664 crew  Dotteke
pi_220921342
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:

[..]
Voor jou nooit, dat telt niet.
[..]
Die is al sinds 0330 ofzo op.
Lol. Om een uurtje of 21 uur pas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921345
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.
Was niet aan het peuteren maar je hebt gelijk

Komt goed joh
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220921387
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:

[..]
Voor jou nooit, dat telt niet.
[..]
Die is al sinds 0330 ofzo op.
Dan dus ja! :Y
pi_220921393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Was niet aan het peuteren maar je hebt gelijk

Komt goed joh
Je hebt het altijd over een droge neus, wat bedoel je daar dan mee? Ik vind het juist fijn als ik niet snotterig ben of zo! :P
pi_220921415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Je hebt het altijd over een droge neus, wat bedoel je daar dan mee? Ik vind het juist fijn als ik niet snotterig ben of zo! :P
Korstjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:30:49 #238
45833 crew  Fogel
pi_220921437
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Dan dus ja! :Y
Zal zometeen maar eens richting kroeg lopen of fietsen dan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220921451
5738f81ac19119500908c70b8723c0ea7585b952.jpg?1780151663
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:35:32 #240
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921454
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:36:08 #241
388664 crew  Dotteke
pi_220921458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:27 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Korstjes
Eigen pulk schuld _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:39:53 #242
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921476
Hhjo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:42:24 #243
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921485
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef mario390 het volgende:

[..]
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:43:33 #244
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220921492
3x5gv43c7n
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220921499
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Eigen pulk schuld _O-
Ja :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:45:14 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220921502
Altijd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:45:46 #247
388664 crew  Dotteke
pi_220921505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja :@
:*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921507
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:47:53 #249
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:42 schreef mario390 het volgende:

[..]

Alweer problemen met je afstandsbediening _O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921520
Provincie Antwerpen krijgt weer geen kouwe douche

Ik wil onweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:52:01 #251
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921529
Kann niks schalten
pi_220921540
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
pi_220921567
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt

Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:00:42 #254
128465 Wrapster
pi_220921571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit :7
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:01:17 #255
128465 Wrapster
pi_220921576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt

Doei
Doe rustig aan. Tot later :z
heeft FOK verlaten
pi_220921595
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit :7
:D :T
pi_220921596
Daar had mario toch ook al ervaring mee?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:12:20 #258
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921620
Laber niet
pi_220921643
Ja maar ik hou van lekker lang liggen laberen als Lassie! -O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:19:06 #260
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921657
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
True! :D
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
pi_220921660
1 t/m 7 en AV zo onder de powerknop. :T
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:21:36 #263
128465 Wrapster
pi_220921661
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
heeft FOK verlaten
pi_220921662
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden. :P
pi_220921664
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels... :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:22:58 #266
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:20 schreef ToT het volgende:

[..]
True! :D
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921668
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf. :)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:27:45 #268
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921683
Kffholb
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:28:10 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef ToT het volgende:
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden. :P
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:30:24 #270
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921692
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf. :)
Zonder afstandsbediening kun je tegenwoordig niks meer met je tv.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:33:35 #271
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921705
Nein
pi_220921710
Blub again
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:35:52 #273
128465 Wrapster
pi_220921717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:

[..]
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels... :P
Werper vol met bakeliet splinters...
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:35:59 #274
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921718
Neein
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:36:29 #275
128465 Wrapster
pi_220921729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Welkom terug *O*
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:23 #276
128465 Wrapster
pi_220921745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Ah ja, fine-tunen... Tegenwoordig doe je dat me AI modellen zodat ze het gewenste resultaat gaan geven.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:58 #277
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921759
Neeeiin
pi_220921762
Ik herinner me die oude tvs nog

Ik was de afstandsbediening
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:42:35 #279
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me die oude tvs nog

Ik was de afstandsbediening
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:42:39 #280
128465 Wrapster
pi_220921818
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:09 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921821
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:35 #282
128465 Wrapster
pi_220921824
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.
heeft FOK verlaten
pi_220921825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.
Hahaha ja en zoveel zenders waren er toen niet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:44:30 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921829
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef Wrapster het volgende:
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.
Hoogspanning.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:45:17 #285
128465 Wrapster
pi_220921831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
heeft FOK verlaten
pi_220921838
Ik ga een dutje doen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220921840
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
Deugeniet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:28 #288
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921844
Geh slafen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:44 #289
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921847
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
wow.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:54 #290
128465 Wrapster
pi_220921849
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Deugeniet
Dat waren tijden. Weet de jeugd van tegenwoordig niets meer van Mutske.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:47:05 #291
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef mario390 het volgende:
Geh slafen
Het is kwart voor zes hoor, de avond moet nog beginnen zelfs.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:51:06 #292
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921882
Ik bedoel niet jou
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:02 #293
128465 Wrapster
pi_220921898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
wow.
Ik maak nog steeds graag bogen. Raak het echter niet aan want dan kan ik het niet navertellen. En niet te lang want ozon.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:11 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921922
Tgihoj
pi_220921928
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.

_O- Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren! :D
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:58:02 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef ToT het volgende:
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.

_O- Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren! :D
Ja, die had ik ook. :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:13 #297
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921977
Man man man
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:29 #298
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922025
Man man man man
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:51 #299
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220922033
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man man
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:15 #300
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922044
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man man
X2
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')