abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:52:01 #251
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921529
Kann niks schalten
pi_220921540
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
pi_220921567
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt

Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:00:42 #254
128465 Wrapster
pi_220921571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit :7
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:01:17 #255
128465 Wrapster
pi_220921576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt

Doei
Doe rustig aan. Tot later :z
heeft FOK verlaten
pi_220921595
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit :7
:D :T
pi_220921596
Daar had mario toch ook al ervaring mee?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:12:20 #258
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921620
Laber niet
pi_220921643
Ja maar ik hou van lekker lang liggen laberen als Lassie! -O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:19:06 #260
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921657
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
True! :D
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
pi_220921660
1 t/m 7 en AV zo onder de powerknop. :T
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:21:36 #263
128465 Wrapster
pi_220921661
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
heeft FOK verlaten
pi_220921662
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden. :P
pi_220921664
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels... :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:22:58 #266
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:20 schreef ToT het volgende:

[..]
True! :D
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921668
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf. :)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:27:45 #268
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921683
Kffholb
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:28:10 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef ToT het volgende:
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden. :P
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:30:24 #270
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921692
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf. :)
Zonder afstandsbediening kun je tegenwoordig niks meer met je tv.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:33:35 #271
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921705
Nein
pi_220921710
Blub again
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:35:52 #273
128465 Wrapster
pi_220921717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:

[..]
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels... :P
Werper vol met bakeliet splinters...
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:35:59 #274
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921718
Neein
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:36:29 #275
128465 Wrapster
pi_220921729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Welkom terug *O*
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:23 #276
128465 Wrapster
pi_220921745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Ah ja, fine-tunen... Tegenwoordig doe je dat me AI modellen zodat ze het gewenste resultaat gaan geven.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:58 #277
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921759
Neeeiin
pi_220921762
Ik herinner me die oude tvs nog

Ik was de afstandsbediening
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:42:35 #279
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me die oude tvs nog

Ik was de afstandsbediening
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:42:39 #280
128465 Wrapster
pi_220921818
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:09 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921821
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:35 #282
128465 Wrapster
pi_220921824
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.
heeft FOK verlaten
pi_220921825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.
Hahaha ja en zoveel zenders waren er toen niet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:44:30 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921829
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef Wrapster het volgende:
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.
Hoogspanning.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:45:17 #285
128465 Wrapster
pi_220921831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
heeft FOK verlaten
pi_220921838
Ik ga een dutje doen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220921840
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
Deugeniet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:28 #288
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921844
Geh slafen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:44 #289
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921847
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
wow.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:54 #290
128465 Wrapster
pi_220921849
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Deugeniet
Dat waren tijden. Weet de jeugd van tegenwoordig niets meer van Mutske.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:47:05 #291
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef mario390 het volgende:
Geh slafen
Het is kwart voor zes hoor, de avond moet nog beginnen zelfs.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:51:06 #292
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921882
Ik bedoel niet jou
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:02 #293
128465 Wrapster
pi_220921898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
wow.
Ik maak nog steeds graag bogen. Raak het echter niet aan want dan kan ik het niet navertellen. En niet te lang want ozon.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:11 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921922
Tgihoj
pi_220921928
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.

_O- Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren! :D
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:58:02 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef ToT het volgende:
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.

_O- Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren! :D
Ja, die had ik ook. :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:13 #297
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921977
Man man man
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:29 #298
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922025
Man man man man
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:51 #299
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220922033
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man man
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:15 #300
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922044
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man man
X2
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')