Eigen pulk schuldquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒
Jaquote:
quote:
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uitquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Doe rustig aan. Tot laterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt
Doei
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tvquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
True!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef ToT het volgende:
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden.
Zonder afstandsbediening kun je tegenwoordig niks meer met je tv.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf.
Werper vol met bakeliet splinters...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels...
Ah ja, fine-tunen... Tegenwoordig doe je dat me AI modellen zodat ze het gewenste resultaat gaan geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Mutske, schakel even naar VRT 1quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me die oude tvs nog
Ik was de afstandsbediening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |