abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:36:08 #241
388664 crew  Dotteke
pi_220921458
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:27 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Korstjes
Eigen pulk schuld _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:39:53 #242
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921476
Hhjo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:42:24 #243
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921485
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef mario390 het volgende:

[..]
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:43:33 #244
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220921492
3x5gv43c7n
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220921499
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Eigen pulk schuld _O-
Ja :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:45:14 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220921502
Altijd
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 16:45:46 #247
388664 crew  Dotteke
pi_220921505
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja :@
:*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220921507
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:47:53 #249
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:42 schreef mario390 het volgende:

[..]

Alweer problemen met je afstandsbediening _O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921520
Provincie Antwerpen krijgt weer geen kouwe douche

Ik wil onweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:52:01 #251
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921529
Kann niks schalten
pi_220921540
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
pi_220921567
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt

Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:00:42 #254
128465 Wrapster
pi_220921571
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit :7
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:01:17 #255
128465 Wrapster
pi_220921576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt

Doei
Doe rustig aan. Tot later :z
heeft FOK verlaten
pi_220921595
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit :7
:D :T
pi_220921596
Daar had mario toch ook al ervaring mee?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:12:20 #258
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921620
Laber niet
pi_220921643
Ja maar ik hou van lekker lang liggen laberen als Lassie! -O-
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:19:06 #260
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921657
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
True! :D
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
pi_220921660
1 t/m 7 en AV zo onder de powerknop. :T
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:21:36 #263
128465 Wrapster
pi_220921661
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
heeft FOK verlaten
pi_220921662
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden. :P
pi_220921664
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels... :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:22:58 #266
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220921666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:20 schreef ToT het volgende:

[..]
True! :D
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220921668
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf. :)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:27:45 #268
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921683
Kffholb
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:28:10 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef ToT het volgende:
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden. :P
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:30:24 #270
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921692
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf. :)
Zonder afstandsbediening kun je tegenwoordig niks meer met je tv.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:33:35 #271
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921705
Nein
pi_220921710
Blub again
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:35:52 #273
128465 Wrapster
pi_220921717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:

[..]
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels... :P
Werper vol met bakeliet splinters...
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:35:59 #274
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921718
Neein
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:36:29 #275
128465 Wrapster
pi_220921729
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub again
Welkom terug *O*
heeft FOK verlaten
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:23 #276
128465 Wrapster
pi_220921745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.
Ah ja, fine-tunen... Tegenwoordig doe je dat me AI modellen zodat ze het gewenste resultaat gaan geven.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:37:58 #277
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921759
Neeeiin
pi_220921762
Ik herinner me die oude tvs nog

Ik was de afstandsbediening
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:42:35 #279
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me die oude tvs nog

Ik was de afstandsbediening
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:42:39 #280
128465 Wrapster
pi_220921818
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.
heeft FOK verlaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')