Nee 😂quote:
Ja moederquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf dan uit je neus te peuteren dommie
Voor jou nooit, dat telt niet.quote:
Die is al sinds 0330 ofzo op.quote:
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.quote:
Lol. Om een uurtje of 21 uur pasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor jou nooit, dat telt niet.
[..]
Die is al sinds 0330 ofzo op.
Was niet aan het peuteren maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.
Dan dus ja!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor jou nooit, dat telt niet.
[..]
Die is al sinds 0330 ofzo op.
Je hebt het altijd over een droge neus, wat bedoel je daar dan mee? Ik vind het juist fijn als ik niet snotterig ben of zo!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was niet aan het peuteren maar je hebt gelijk
Komt goed joh
Korstjesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het altijd over een droge neus, wat bedoel je daar dan mee? Ik vind het juist fijn als ik niet snotterig ben of zo!
Zal zometeen maar eens richting kroeg lopen of fietsen dan.quote:
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.
Eigen pulk schuldquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒
Jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |