abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:09 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921821
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:35 #282
128465 Wrapster
pi_220921824
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.
heeft FOK verlaten
pi_220921825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.
Hahaha ja en zoveel zenders waren er toen niet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:44:30 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921829
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef Wrapster het volgende:
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.
Hoogspanning.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:45:17 #285
128465 Wrapster
pi_220921831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
heeft FOK verlaten
pi_220921838
Ik ga een dutje doen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220921840
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
Deugeniet
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:28 #288
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921844
Geh slafen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:44 #289
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921847
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.
wow.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:46:54 #290
128465 Wrapster
pi_220921849
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Deugeniet
Dat waren tijden. Weet de jeugd van tegenwoordig niets meer van Mutske.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:47:05 #291
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef mario390 het volgende:
Geh slafen
Het is kwart voor zes hoor, de avond moet nog beginnen zelfs.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:51:06 #292
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921882
Ik bedoel niet jou
  FOK!mycroftheld zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:02 #293
128465 Wrapster
pi_220921898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
wow.
Ik maak nog steeds graag bogen. Raak het echter niet aan want dan kan ik het niet navertellen. En niet te lang want ozon.
heeft FOK verlaten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:56:11 #294
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921922
Tgihoj
pi_220921928
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.

_O- Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren! :D
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:58:02 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220921941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef ToT het volgende:
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.

_O- Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren! :D
Ja, die had ik ook. :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:13 #297
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220921977
Man man man
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:29 #298
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922025
Man man man man
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:07:51 #299
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220922033
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man man
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:15 #300
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922044
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man man
X2
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:08:21 #301
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220922048
^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')