Dat is ook leuk voor Jyske.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
hoewel ik nu maandag en vrijdag droog zie, dus vrijdag naar dierenpark met Jyske
Is het altijd al wel geweest. De meeste slapen wel ‘s nachts. Maar is nu wel heel rustig.quote:
Ja daar ga ik nu wel van uit.. 2 dagen 600 punten halen is niet haalbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het altijd al wel geweest. De meeste slapen wel ‘s nachts. Maar is nu wel heel rustig.
Maar jij hebt deze maand binnen. Goed gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |