Waarschijnlijk is het raketprogramma door de Mossad geinfiltreerd en hebben ze wat alcohol toegevoegd.quote:Op maandag 1 juni 2026 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen kunnen niet eens recht vliegen.
Dit lijkt me gewoon een rookpluim die door de wind wordt verspreid.quote:Op maandag 1 juni 2026 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen kunnen niet eens recht vliegen.
Joh.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon een rookpluim die door de wind wordt verspreid.
Ach ze moeten eerst hun eigen grote bekken dicht houden dan pas lullen wat er door Israëlische "extreemrechts politici" was gezegd.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:35 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat Syrie Israel op dit moment als een groter gevaar ziet dan Hezbollah. De Syrische regering heeft immers al Hezbollah cellen op eigen grondgebied opgerold en meerdere sabotagepogingen tegen Israel verhinderd.
Tegelijkertijd zorgen recente uitspraken van Israelische extreemrechtse politici voor de verwachting dat Syrië het volgende strijdtoneel zou kunnen worden.
Er waren dit weekend vooral wat “love taps” over en weer: de VS voerde enkele beperkte aanvallen uit op Iraanse doelen na het neerhalen van alweer een MQ‑9 Reaper, terwijl Iran reageerde met een aanval op een militaire basis in Koeweit.
De manier waarop kweekt zoveel haat dat die kans daarop alleen maar groter wordt. Dit soort karma krijg je vroeg of laat terug in je bakkes.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Israël wil voorkomen dat terroristen ooit nog een slachtpartij aan kunnen richten binnen de langsgrenzen, doen ze goed, is toch een beetje de primaire en basale taak van een regering.
De quotes van die extreemrechtse figuren zijn door de Israelische media zelf verspreid.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ach ze moeten eerst hun eigen grote bekken dicht houden dan pas lullen wat er door Israëlische "extreemrechts politici" was gezegd.
Israël dreigt Syrië niet, in tegenstelling tot Hesbollah. Ze hebben in het verleden ook al met elkaar gevochten.
quote:Donald Trump heeft op Truth Social gereageerd op het uitblijven van een deal met Iran. Op dit moment is er nog altijd geen uitsluitsel over hoe het verder moet met de oorlog in Iran.
Volgens Trump wil Iran nog altijd een akkoord sluiten met de Verenigde Staten. 'En het zal een goede deal zijn voor de Verenigde Staten en onze bondgenoten', schrijft hij.
De president legt de schuld voor het uitblijven van een akkoord bij zijn politieke tegenstanders, zowel bij de Democraten als bij sommige Republikeinen. 'Begrijpen de Democraten, en sommige ogenschijnlijk onpatriottische Republikeinen, dan niet dat het voor mij veel moeilijker wordt om mijn werk goed te doen en te onderhandelen, wanneer politieke amateurs voortdurend negatief commentaar geven', aldus Trump.
Volgens de president krijgt hij vanuit alle kanten tegenstrijdige kritiek. 'De ene zegt dat ik sneller moet handelen, de andere net trager. Sommigen willen oorlog, anderen niet.'
Trump sloot zijn boodschap af met : 'Blijf rustig, uiteindelijk komt alles goed. Dat is altijd zo.'
https://www.ad.nl/buitenl(...)commentaar~ac528ac3/
Dat "slachtofferkaart" trekken begint de laatste tijd hilarisch te worden en verliest op deze manier al zijn kracht.quote:
quote:
Nee ze zijn het dreig stadium al een tijdje voorbijquote:Op maandag 1 juni 2026 11:27 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ach ze moeten eerst hun eigen grote bekken dicht houden dan pas lullen wat er door Israëlische "extreemrechts politici" was gezegd.
Israël dreigt Syrië niet, in tegenstelling tot Hesbollah. Ze hebben in het verleden ook al met elkaar gevochten.
Weet ik maar als je alleen van de uitspraken uitgaat dan moet er de helft van de Midden Oosten uitgeroeid worden. Die gasten dreigen zelf al 80 jaar Israël te vernietigen en dan worden ze verbaasd dat er extremistische uitspraken in hun richting komen. Ik zou nog willen kijken welk uitspraken Nederlanders gaan doen als ze worden bedreigd met totale vernietiging.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:52 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
De quotes van die extreemrechtse figuren zijn door de Israelische media zelf verspreid.
Israel heeft de laatste tijd honderden aanvallen uitgevoerd op Syrische militaire infrastructuur. Een belangrijk doel daarvan is om vijandelijke militaire opbouw te verzwakken zodat ze geen tegenmacht vormen. In tegenstelling tot Libanon en Gaza spelen in Syrie ook andere landen een grote rol, zoals Iran, Rusland en Turkije.
In 1948 nog.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ze zijn het dreig stadium al een tijdje voorbij
Door de Russen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:18 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Weet ik maar als je alleen van de uitspraken uitgaat dan moet er de helft van de Midden Oosten uitgeroeid worden. Die gasten dreigen zelf al 80 jaar Israël te vernietigen en dan worden ze verbaasd dat er extremistische uitspraken komen. Ik zou nog willen kijken welk uitspraken Nederlanders gaan doen als ze worden bedreigd met totale vernietiging.
Das al ff geleden iddquote:
Zou heel anders zijn als ze in NL 60 jaar lang talloze terreur aanslagen pleegdenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Door de Russen bijvoorbeeld?
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-een-dag~aeb70572/
Viel allemaal wel mee volgens mij
Syrië is sinds toen nog steeds officieel in oorlog met Israël.quote:
Doelpalen vriendquote:Op maandag 1 juni 2026 14:25 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Zou heel anders zijn als ze in NL 60 jaar lang talloze terreur aanslagen pleegden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |