De schuld van Oekraïne. En de joden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 01:31 schreef skysherrif het volgende:
Russische shahed heeft zojust een appartementengebouw in Galanti, Roemenie geraakt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:From today's Russian papers: "The number of Russian regions with restrictions on the sale of fuel is multiplying." The reason given? "Unscheduled repairs at oil refineries."
En daarnaast is het ook nog een kanker fakerquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Tevens steunt de User MikeyTT genocidale gekken, is hij voor de moord van kinderen en burgers.
Teuerste Flakturm der Weltquote:
En inhalen mag niet. Dus ja dan sta je daar wel ffquote:Op vrijdag 29 mei 2026 03:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
wegen naar de Krim worden slecht begaanbaar
[ afbeelding ]
We kunnen die Oekraïners met al hun ervaring en expertise maar beter te vriend houden.quote:
Kursk 2024:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 03:32 schreef michaelmoore het volgende:
wegen naar de Krim worden slecht begaanbaar
quote:A column of Russian army trucks damaged by Ukrainian shelling are seen in the Kursk region of Russia. (Anatoliy Zhdanov / Associated Press)
By Samya Kullab and Jim Heintz
Aug. 10, 2024 Updated 2:28 PM PT
Dat doen ze natuurlijk al een paar jaar...quote:
https://united24media.com(...)eaches-capital-19257quote:Russia began placing Pantsir air defense systems on rooftops in Moscow in 2023. One of the most visible cases was the deployment of a Pantsir-S1 on the roof of the Russian Defense Ministry’s main building in the capital.
Since then, Russia has built a layered air defense ring around Moscow using Pantsir systems and mobile fire groups.
In 2025, Russia reportedly deployed more than 40 additional Pantsir-S1 systems around Moscow, some of which were transferred from other regions. According to analyst Mark Krutov, the total number of air defense systems used to reinforce the Russian capital since 2023 has exceeded 100 units.
Kan me nog wel een discussie herinneren hoe het "onmogelijk was dat rus lua in de stad zou zetten, want dat doe je niet! Je zet het erbuiten!".quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat doen ze natuurlijk al een paar jaar...
Ben meer benieuwd hoe ze de herbevo KL5 hebben georganiseerd...
[..]
https://united24media.com(...)eaches-capital-19257
Ja, dat is idd de slimme oplossing om tal van redenen. Dat de Russen dat anders aanfietsen is hun probleem. En anders quote je mij maar ff waar ik stel dat het "onmogelijk" zou zijn. Ja, "in de stad" op de grond is idd onmogelijk want dan zie je niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:39 schreef ExTec het volgende:
Kan me nog wel een discussie herinneren hoe het "onmogelijk was dat rus lua in de stad zou zetten, want dat doe je niet! Je zet het erbuiten!".
quote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je bv Lviv of Mostyska 2 wil verdedigen tegen een dreiging uit oostelijke richting (niet heel ondenkbaar natuurlijk) dan zet je je luverd oost van je assets neer, je zet je luverd nl. nooit op het te verdedigen object zelf, je wil nl diepte creëren. Als er dan bv een cruise missile vanaf het oostelijke deel van Belarus komt richting bv Mostyska 2 schiet je op een gegeven ogenblik ongeveer haaks op die koers recht naar Przewodow...
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef AchJa het volgende:
Is ook totaal niet slim natuurlijk... Als eerste, alle munitie, brandstof en reservedelen met de lift of de trap op slepen...![]()
Daarnaast heb ik al eens uitgelegd hier dat je je luverd nooit op het te verdedigen asset zet maar eigenlijk altijd ervoor.
Ondanks dat de foto's via OSINT ruim voorradig waren, twijfelde je aan of het wel zo was. Want, de redenen die je opgeeft. Die logischerwijs niet ter discussie staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat is idd de slimme oplossing om tal van redenen. Dat de Russen dat anders aanfietsen is hun probleem. En anders quote je mij maar ff waar ik stel dat het "onmogelijk" zou zijn.
[..]
[..]
Dus als ik in jan 2023 (toen die foto's opdoken) reageer met deze post:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ondanks dat de foto's via OSINT ruim voorradig waren, twijfelde je aan of het wel zo was. Want, de redenen die je opgeeft. Die logischerwijs niet ter discussie staan.
Kortom, wat ik altijd al heb gezegd dus...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:15 schreef ExTec het volgende:
Maar goed, anno nu is het duidelijk, ja rus is gewoon zo dom om dat spul midden in de stad te zetten, zodat ze met enige regelmaat hun eigen gebouwen opblazen because what goes up must come down.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kortom, wat ik altijd al heb gezegd dus...
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:54 schreef ExTec het volgende:
Want, de redenen die je opgeeft. Die logischerwijs niet ter discussie staan.
Ja, @AchJa, ze zijn wel zo dom.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt 1 voorbeeld van twee jaar geleden en dan is dat alleen nog maar een soort van last resort achtig iets...
Dus zelfs de Russen zijn door de bank genomen niet zo dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |