Ja maar die 2 botsen wel maar uiteindelijk twinning jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Never nooit tussen een tweeling gaan zitten, dat win je niet. Uiteindelijk kiezen ze voor elkaar.
Dat is stap één hè, iemand lostrekken van haar familie en omgeving.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals nu ja
Of hij ze uit elkaar wil halen
Zelf jaloers is op hun band
Vind het wel een domme zinloze vraag. Als er uberhaupt gedeeld zou moeten worden is het niet eens zo gek dat ze zou delen met het bondje waar ze een ton mee wint in plaats van met het zeurende zusje uit een ander bondje.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben alletwee een egootje van nix toegeven, dan krijg je dat vanzelf , maar een Ton delen met een jochie die pas een paar weken kent klopt natuurlijk ook voor geen meter
Dat "Bondje" is een momentopname, daar kun je wel de Hemel beloven.. buiten is dat snel ontnuchterd.. dat wil Jocy ook even meegevenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het wel een domme zinloze vraag. Als er uberhaupt gedeeld zou moeten worden is het niet eens zo gek dat ze zou delen met het bondje waar ze een ton mee wint in plaats van met het zeurende zusje uit een ander bondje.
Wat is deze?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook is team Salar ja?
Er is geen belofte, ze stelt de vraag omdat ze pissed is om redenen die ze niet fatsoenlijk kan duidelijk maken. Ricky dit Ricky dat, ze is gewoon strontjaloersquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat "Bondje" is een momentopname, daar kun je wel de Hemel beloven.. buiten is dat snel ontnuchterd.. dat wil Jocy ook even meegeven
Had je anders verwacht ?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook is team Salar ja?
Stemmen kan via whatsappquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat is deze?
Familie Salar bespeelt sowieso de boel.
Wat @Cirilico post klopt helemaal.quote:
Zou ik dus ook doen, je bent gluten-intolerant of niet, maar niet een beetje intolerantquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
Mila blijft ook zeiken over die gluten
Die hoor ik alleen maar klagen Milaquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
Mila blijft ook zeiken over die gluten
Empirisch onderzoek.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
He? Vorige keer was ie niet bij de dokter geweest voor die gluten toch?
Toen het hem gevraagd werd
Op den duur moet je het loslaten als je toch niet tot iemand door dringtquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou ik dus ook doen, je bent gluten-intolerant of niet, maar niet een beetje intolerant
Ik zou hem een Gluten-pretpakket gevenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op den duur moet je het loslaten als je toch niet tot iemand door dringt
Even terug gezocht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Dat soort testen doen mensen online op één of andere vage site. En dan hebben ze gelijk een (zelf) diagnose.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
In afl. 172 vroeg Joshlyn of hij voor zijn gluten bij een arts loopt, want dat doen een vriendin van haar wel. "Nee" was zijn antwoord. Joshlyn zegt dat ze het lastig vindt in zijn geval omdat het bij hem niet gediagnosticeerd is waarop Sayf zegt daarover niet met haar in discussie te willen. In de aflevering van vandaag zegt hij dat hij er wel voor getest is.
Loopt niet bij een dokter, is wel getest, verschillende dingen, maar blijft vaag.
Homeopaat waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
In afl. 172 vroeg Joshlyn of hij voor zijn gluten bij een arts loopt, want dat doen een vriendin van haar wel. "Nee" was zijn antwoord. Joshlyn zegt dat ze het lastig vindt in zijn geval omdat het bij hem niet gediagnosticeerd is waarop Sayf zegt daarover niet met haar in discussie te willen. In de aflevering van vandaag zegt hij dat hij er wel voor getest is.
Loopt niet bij een dokter, is wel getest, verschillende dingen, maar blijft vaag.
Ik meen dat hij zei dat hij zelf een test had gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort testen doen mensen online op één of andere vage site. En dan hebben ze gelijk een (zelf) diagnose.
Heb je wel eens last van winderigheid? zo ja ben je lactose intolerant.
Kan goed ja.quote:
Als je werkelijk een aangetoonde (door arts) allergie hebt dan kan je dat onderbouwen, nu is het steeds als het puntje bij paaltje komt "Ik hoef jou niks uit te leggen" Plus lijkt me het ook voor de FEBO een reden om iemand niet te selecteren als je een voedsel allergie hebt en ziek wordt van gluten (of noten de pindakaas zit daar op de murenquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
Had zo'n oom die telkens op verjaardagen om een bepaalde frisdrank vroeg vanwege z'n suiker en als je het dan speciaal voor die gast in huis had gehaald was het "nee dank je, doe maar cola".![]()
Kan best zijn dat ie ergens last van heeft, maar verlangen dat anderen er rekening mee houden en zelf intussen maar wat aankloten zou ik ook mila-rgisch van worden.
Hij zei niet dat ie zich door een arts heeft laten testen. Hij zei dat ie het (zelf?) getest heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
"Jawel, ik heb het getest" inderdaad. Maakt het vage gedoe er niet beter op, op deze manier zal ie weinig begrip kweken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie zich door een arts heeft laten testen. Hij zei dat ie het (zelf?) getest heeft.
Dus ik neem aan door zelf uit te proberen hoe zijn lichaam reageert op verschillende diëten. Niet door een daadwerkelijke medische test af te laten nemen.
'Testen' als in 'uitproberen'.
Althans, dat was mijn interpretatie.
Jeuk en niesbuien krijg ik van die gast. Ik zou mijn lach niet kunnen inhouden trouwens, die kun je toch niet serieus nemen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je werkelijk een aangetoonde (door arts) allergie hebt dan kan je dat onderbouwen, nu is het steeds als het puntje bij paaltje komt "Ik hoef jou niks uit te leggen" Plus lijkt me het ook voor de FEBO een reden om iemand niet te selecteren als je een voedsel allergie hebt en ziek wordt van gluten (of noten de pindakaas zit daar op de muren)
Ik weet wel dat ik een soort van allergie heb voor lui zoals Zeef, ik kan daar echt niks mee met zo'n allesweter. Zwaar vermoeiend.
Roland haalt bijna alle punten binnen. Plus denk ik dat die zusjes juist hun kansen spreiden door in verschillende bondjes te zitten. Ik denk ook wel dat ze wel een afspraak hebben dat als één van de twee die ton wint de ander mee profiteert. Josh was dus boos dat ze niet Salar eruit had gehaald, dan stond ze al met één voet in de finale.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:42 schreef Plots het volgende:
Waarom was Josh boos over de ruil? Voelde ze zich overgeslagen omdat ze had verwacht dat Nyssa haar bij de Vossen zou halen in ruil voor Melvin of Roland? Een ruil met Roland had wel geniaal geweest. Dat had de winst van 1 van de tweeling aanzienlijk vergroot.
Dit, inderdaad, ik had Casper met Salar gewisseld. Of zelfs liever Do dan Casper.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:48 schreef Cirilico het volgende:
Het zijn lafaards. Ze durven hun keuze niet volledig te ownen.
Dat is begrijpelijk, want Salar zal voor zeker de finale mogen spelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Roland haalt bijna alle punten binnen. Plus denk ik dat die zusjes juist hun kansen spreiden door in verschillende bondjes te zitten. Ik denk ook wel dat ze wel een afspraak hebben dat als één van de twee die ton wint de ander mee profiteert. Josh was dus boos dat ze niet Salar eruit had gehaald, dan stond ze al met één voet in de finale.
Was het Salar niet die die belofte deed?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk, want Salar zal voor zeker de finale mogen spelen.
Blijft er nog 1 plek over, en Noah vertrouw ik niet met de belofte zijn finalespel aan een ander te gunnen.
Dat delen was met het hele bondje, niet alleen met Ricky.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:14 schreef KapiteinChris het volgende:
Er moet toch meer zijn waar Joslyn boos om is? Moet Nyssa minder met Ricky en meer met haar overleggen? Gisteren zagen we al dat ze de ton zou delen met Ricky, dus er moet "off camera" meer besproken zijn waar Joslyn het niet mee eens is en/of ze voelt zich gepasseerd ofzo.
Hij heeft het getest. Er is ook zoiets als glutensensitiviteit. Als je zorgmijder bent, kun je dat zelf testen door bepaalde voedingsmiddelen te schrappen als je klachten hebt en kijken of je klachten minder worden. Het is beter om gewoon een diagnose te laten stellen bij een dokter (en dus Coeliakie uit te sluiten) en een dieet te laten bepalen door een dietist. Maar schijnbaar is Sayf erachter gekomen dat hij bij langdurig gebruik van gluten bepaalde darmklachten krijgt.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Deze is nep toch!! Is dat niet Krystie linksonder? Die zat er toch niet gelijk met Mila!quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Mila: "Iedereen is alleen maar met die foto's bezig!"
Ook Mila:
[ afbeelding ]
Sommige mensen doen dan inderdaad zo overdreven. Ik heb ooit een totaalruptuur gehad en kan daardoor winden niet goed ophouden. Ik let zeker wel op met wat ik eet als ik een paar uur later tussen een groep mensen moet staan. En als minder zuivelgebruik helpt om winderigheid te voorkomen, dan is daar niets mis mee.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
Dat soort testen doen mensen online op één of andere vage site. En dan hebben ze gelijk een (zelf) diagnose.
Heb je wel eens last van winderigheid? zo ja ben je lactose intolerant.
Dan nog hoeft zij niet haar gelijk te halen. Ze heeft zeker gelijk dat, wanneer hij gewoon wel gluten kan eten totdat hij klachten krijgt, er niet extra ingekocht hoeft te worden. Maar hem ervan proberen te overtuigen dat hij geen problemen heeft met gluten, slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik meen dat hij zei dat hij zelf een test had gedaan.
Het is gewoon allemaal nonsense en ik kan me voorstellen als hij wat beweert dat Mila doordraaft en zijn woorden probeert te weerleggen.
Winderigheid nam ik als voorbeeldquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze is nep toch!! Is dat niet Krystie linksonder? Die zat er toch niet gelijk met Mila!
[..]
Sommige mensen doen dan inderdaad zo overdreven. Ik heb ooit een totaalruptuur gehad en kan daardoor winden niet goed ophouden. Ik let zeker wel op met wat ik eet als ik een paar uur later tussen een groep mensen moet staan. En als minder zuivelgebruik helpt om winderigheid te voorkomen, dan is daar niets mis mee.
Als Sayf niet graag naar een dokter wil en vaak last had van zijn darmen en al googlend tegenkwam dat dit door teveel gluten kan komen. Dan kan hij best testen of het verbetert als hij minder gluten gebruikt.
Waarschijnlijk heeft hij last van glutensensitiviteit, maar het is wel verstandig dit door een arts te laten vaststellen.
[..]
Dan nog hoeft zij niet haar gelijk te halen. Ze heeft zeker gelijk dat, wanneer hij gewoon wel gluten kan eten totdat hij klachten krijgt, er niet extra ingekocht hoeft te worden. Maar hem ervan proberen te overtuigen dat hij geen problemen heeft met gluten, slaat nergens op.
Dat is een halve tweelingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:08 schreef Gia het volgende:
Deze is nep toch!! Is dat niet Krystie linksonder? Die zat er toch niet gelijk met Mila!
Coeliakie is een ernstige aandoening. Dan mag je absoluut geen gluten hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Winderigheid nam ik als voorbeeldIk heb geen idee wat gluten allergie inhoud.
Moet wel zeggen dat Robert ineens weer een stuk meer de oude is. Hij vroeg gewoon haar mening en kon rustig uitleggen hoe hij er naar keek. Het was niet het dwingende en rare gedrag wat al een tijd zichtbaar was. Paar goede sessies met de psycholoog gehad vermoed ikquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Wat snapt Robert niet aan 'even alleen laten', hij blijft maar zitten en vissen wat haar mood ook niet beter maakt
Dat wel ja! Nu nog leren haar lekker in haar eigen sop gaar te laten koken, helemaal als ze dat herhaaldelijk aangeeftquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:21 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat Robert ineens weer een stuk meer de oude is. Hij vroeg gewoon haar mening en kon rustig uitleggen hoe hij er naar keek. Het was niet het dwingende en rare gedrag wat al een tijd zichtbaar was. Paar goede sessies met de psycholoog gehad vermoed ik
Moet Roxy niet een keer naar de Psych? dat skreewe&blére tegen iedereen die voor haar voeten liep klonk niet echt gezondquote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:21 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat Robert ineens weer een stuk meer de oude is. Hij vroeg gewoon haar mening en kon rustig uitleggen hoe hij er naar keek. Het was niet het dwingende en rare gedrag wat al een tijd zichtbaar was. Paar goede sessies met de psycholoog gehad vermoed ik
Daar kon die huis-psycholoog niet tegenop waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet Roxy niet een keer naar de Psych? dat skreewe&blére tegen iedereen die voor haar voeten liep klonk niet echt gezond
?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef spapaars het volgende:
Morgen 2 nieuwe spelers, tot maandag, J de Mol
Het gedrag van het ene zusje naar het andere zusje denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
Wat lulde Mila nou met drol inslikken?
Hebben we iets gemist, want volgens mij is Joshlyn gewoon nog steeds wat aandacht aan het zoeken.
Raar gedoe allemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gedrag van het ene zusje naar het andere zusje denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |