Duo tietquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Chess weer met de tieten vooruit achter Roxy aan
Ze kan toch sws foetsie. Vraag me af of je je borg terugkrijgt bij een rode kaartquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik denk dat Roxy aan het solliciteren naaromdat ze weet dat haar vriendje
eind van deze cyclus naar huis moet/gaat en ze met het mee kan
Het val wel op dat Zeef gelijk zijn rol als therapeut oppaktquote:
pijp roken in de kussenkist buitenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het val wel op dat Zeef gelijk zijn rol als therapeut oppaktDe haaien gaan nog een leuke pijp roken met luie Caspertje ... te beginnen met de vooraad opvreten
Snap haar probleem ook niet, eerst de hele tijd meezeiken over Sayf, wordt ie uit het bondje gehaald is het ook niet goed. Kind lijkt wel jaloers dat de aandacht van haar zusje naar Ricky gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef KapiteinChris het volgende:
Wat wil Joslyn nou dat Nyssa had gedaan? Haar gewisseld met een Salar ofzo? Het lijkt mij nou dat als je nu word gewisseld je sowieso kunt fluiten naar een finale vanuit het bondje, of in elk geval veel minder kans dan met het bondje waar je in begint en vanuit de loods moet je ook maar geluk mee hebben, misschien dat ze door de wissel nou juist niet gaan kiezen en voorheen wel.
Op dit moment in het spel wil je gewoon geen gelazer, ik vind het een prima ruil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef KapiteinChris het volgende:
Wat wil Joslyn nou dat Nyssa had gedaan? Haar gewisseld met een Salar ofzo? Het lijkt mij nou dat als je nu word gewisseld je sowieso kunt fluiten naar een finale vanuit het bondje, of in elk geval veel minder kans dan met het bondje waar je in begint en vanuit de loods moet je ook maar geluk mee hebben, misschien dat ze door de wissel nou juist niet gaan kiezen en voorheen wel.
Volgens mij heeft hij een beetje z'n aura tegen zich of zo, maar hij deed echt veel qua corvee in zn vorige bondjes. En hij doet nu wel zuinig, in tegenstelling tot de lintwormen RoRo.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het val wel op dat Zeef gelijk zijn rol als therapeut oppaktDe haaien gaan nog een leuke pijp roken met luie Caspertje ... te beginnen met de vooraad opvreten
Das de batsbak, pijpen doen ze elders maarquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
pijp roken in de kussenkist buiten
Volgens Fadi niet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze kan toch sws foetsie. Vraag me af of je je borg terugkrijgt bij een rode kaart
Roxy smelt en gooit haar tetten in de strijdquote:
Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Cirilico het volgende:
Rikkie is fokking bazig. Elke keer bepalen wat Nyssa wel of niet mag zeggen en doen. En niet op zo'n vriendelijke toon ook. Red flags.
Zoals nu jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ricky vind ik soms wel een beetje teveel, ook hoe hij tegen Nyssa praat.
....ze bood haar excuus wel aan naar jou, maar niehiet naar mijhij boehoehoequote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja, ligt het dan aan Ricky? Aan Nyssa? Of toch gewoon aan Joshlyn?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, Zodra er er een jongen bijkomt gaat het weer zo Aldus jaloerse Jocy
Gelijk zo fel erop, hij is wel heel bepalend in dat soort dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
....ze bood haar excuus wel aan naar jou, maar niehiet naar mijhij boehoehoe
Misschien ziet zuslief een patroon, dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ligt het dan aan Ricky? Aan Nyssa? Of toch gewoon aan Joshlyn?
Never nooit tussen een tweeling gaan zitten, dat win je niet. Uiteindelijk kiezen ze voor elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ook, het is logisch dat er dan elke keer minder aandacht is voor het zusje.....quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien ziet zuslief een patroon, dat geloof ik wel.
Ze hebben alletwee een egootje van nix toegeven, dan krijg je dat vanzelf , maar een Ton delen met een jochie die je pas een paar weken kent klopt natuurlijk ook voor geen meterquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ligt het dan aan Ricky? Aan Nyssa? Of toch gewoon aan Joshlyn?
Zussen kunnen hard zijn tegen elkaar zuseigenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, het is logisch dat er dan elke keer minder aandacht is voor het zusje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |