Eens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Cirilico het volgende:
Rikkie is fokking bazig. Elke keer bepalen wat Nyssa wel of niet mag zeggen en doen. En niet op zo'n vriendelijke toon ook. Red flags.
Zoals nu jaquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ricky vind ik soms wel een beetje teveel, ook hoe hij tegen Nyssa praat.
....ze bood haar excuus wel aan naar jou, maar niehiet naar mijhij boehoehoequote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja, ligt het dan aan Ricky? Aan Nyssa? Of toch gewoon aan Joshlyn?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Jup, Zodra er er een jongen bijkomt gaat het weer zo Aldus jaloerse Jocy
Gelijk zo fel erop, hij is wel heel bepalend in dat soort dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
....ze bood haar excuus wel aan naar jou, maar niehiet naar mijhij boehoehoe
Misschien ziet zuslief een patroon, dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ligt het dan aan Ricky? Aan Nyssa? Of toch gewoon aan Joshlyn?
Never nooit tussen een tweeling gaan zitten, dat win je niet. Uiteindelijk kiezen ze voor elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ook, het is logisch dat er dan elke keer minder aandacht is voor het zusje.....quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien ziet zuslief een patroon, dat geloof ik wel.
Ze hebben alletwee een egootje van nix toegeven, dan krijg je dat vanzelf , maar een Ton delen met een jochie die je pas een paar weken kent klopt natuurlijk ook voor geen meterquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ligt het dan aan Ricky? Aan Nyssa? Of toch gewoon aan Joshlyn?
Zussen kunnen hard zijn tegen elkaar zuseigenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, het is logisch dat er dan elke keer minder aandacht is voor het zusje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |